دسته‌ها
اخبار

لیست 10 تا از بهترین وکیل در شیراز ️【آپدیت1401】-وکالت

رقیه قائدی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34891، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی بوده و به مدت 9سال سابقه وکالت، توانسته به عنوان یک وکیل کارکشته و حرفه‌ای در شیراز شناخته شود. از سوابق حرفه‌ای قائدی می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه‌های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد. شما مردم عزیز شیراز که به دنبال یافتن وکیلی با خبرت و متخصص در این شهر هستید می توانید روی کمک ما حساب کنید.

  • در ادامه مقاله توضیح دادیم که وکلا چه وظایفی دارند و در چه پرونده هایی می توانند وارد شوند.
  • دارای شماره پروانه 2650 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.
  • اگر که دعوایی کیفری وجود داشته باشد و حتی ضرورتی برای وجود وکیل نباشد، در دادرسی و محاکمات، می توان از وکیل تسخیری استفاده کرد که خود دادگاه برای پیشبرد پرونده آن را به متهم خواهد داد.
  • تا اینکه محتمل است عوارض دراثر از خود درمانی مدت ها بعد اینگونه نمایان شده و چه بسا منجر به مرگ شوند.
  • شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید.

گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید. گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید. بازار وکیل ورودی‌های متفاوتی دارد که می‌توانید برای رسیدن به بازار از آن‌ها استفاده کنید. بازار وکیل شیراز هم‌اکنون محل فروش کالاهای مختلف ایرانی و وارداتی است. برجسته‌ترین کالاهایی که در آن به فروش می‌رسد انواع فرش‌های دستباف و ماشینی ایرانی، پارچه و زیور‌آلات سنتی است.

به مقدار بیش از 5 کیلوگرم مجازات اعدام و مصادره اموال را خواهد داشت. امروزه وکیل های زیادی وجود دارند که قبول می کنند در چندین قسط بتوانید حق الوکاله یا دستمزد آنها را پرداخت کنید در لیست بالا وکیل های زیادی وجود دارند که امکان پرداخت اقساط را برای شما دارند و از طرفی آنها قبول می‌کنند که هزینه دستمزد یا حق‌الوکاله آنها را در آخر کار پرداخت کنید. باید تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز را در اختیار وکیل قرار دهد، همکاری های لازم را برای پیشرفت پرونده انجام دهد و تمام جزئیات پرونده را بدون پنهان کاری به وکیل توضیح دهد. او هیچگاه تا اینکه پس از اتمام پرونده اینگونه راز های موکل خود را پیش اصلا فردی فاش نمی کند. حال که با لزوم داشتن وکیل آگاه شدید، عالی است قدری هم با خصوصیات یک وکیل عالی و مناسب آگاه شوید.

اگر به دنبال بهترین وکیل شیراز یا وکیل خوب در شیراز هستید در لیست بالا می‌توانید خیلی از وکیل های خوب و عالی را در شهر شیراز مشاهده نمایید . برای مشاهده رزومه و جزئیات هر یک از وکلا می‌توانید روی نام آن وکیل کلیک کنید تا وارد صفحه شخصی آن و بشوید. سوابق و میزان تجربیات یک وکیل بسیار مهم می باشد زیرا با همین تجربیات است که می تواند به بررسی پرونده های مختلف در شرایط های مختلف بپردازد، بنابراین قبل از انتخاب وکیل، حتما باید در مورد سوابق و میزان کارایی او تحقیق و پرس و جو انجام داد و آمار میزان موفقیت پرونده های پیشین او را مورد بررسی قرار داد. همچنین تحصیلات و مدارک یک وکیل هم بسیار مهم می باشد و تاثیرات مثبتی در روند پرونده خواهد داشت. باید به این نکته توجه داشت که سختگیری در انتخاب بهترین وکیل در شیراز مهم ترین بخش پرونده می باشد و اگر یک انتخاب نادرست صورت گیرد در پایان نتایج نامطلوبی به همراه خواهد داشت.

سرکار خانم فاطمه خادمی وکیل پایه دو دادگستری

چنانچه متهم ، خود وکیل معرفی نکند یا وکیل او بدون اعلام عذر موجه در دادگاه حاضر نشود ، تعیین وکیل تسخیری الزامی است و چنانچه وکیل تسخیری بدون اعلام عذر موجه در جلسه رسیدگی حاضر نشود ، دادگاه ضمن عزل او ، وکیل تسخیری دیگری را تعیین می کند . وکیل آنلاین تقاضای خود را مبنی‌بر موضوع مشاوره از طریق تلفن و یا واتس‌اپ یا سایر راه‌های ارتباطی در سایت بیان می‌نماید. مطابق با اصل ۳۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در همه دادگاه‌ها طرفین دعوی حق دارند برای خود وکیل انتخاب نمایند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آنها امکانات تعیین وکیل فراهم گردد. در لیست بالا می توانیم لیست کاملی از موسسات حقوقی شیراز را مشاهده نمایید در بالای نام هر یک از افراد کلمه موسسات حقوقی قرار داده شده است که می توانید تشخیص دهید آن مورد موسسه حقوقی می باشد یا خیر. یک وکیل خوب در شیراز وکیلی است که بتواند سریع ترین و کم هزینه ترین راه را برای موکلش بیابد.

یک وکیل خوب در شیراز باید علاوه بر تخصص و تجربه کافی ، شهرت و خوشنامی داشته باشد . علاوه بر اینکه وکیل باید تحصیلات و تخصص در حوزه ی کاری خود داشته باشد ، سابقه ی کاری وکیل نیز بسیار مهم می باشد . امروزه افراد برای حل اختلافات خود به مراجع قضایی مراجعه می کنند و برای منفعت بیشتر و صرفه جویی در زمان و هزینه از وکیل متخصص کمک می گیریم . در جرائم موضوع بند های (الف)،(ب)،(پ)و(ت) ماده (۳۰۲) این قانون ، جلسه رسیدگی بدون حضور وکیل متهم تشکیل نمی شود .

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری استان فارس، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، متولد سال 1366 و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت در کلیه دعاوی، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 3357، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. چنانچه نتیجه مورد نظر مراجعه کننده؛ موکل به اینجانب حاصل نگردد مبلغ حق الوکاله برگشت داده می شود. مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است.

وکیل در خرم آباد

همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری می باشند. ایشان متخصص در دعاوی بیمه، پرونده های ثبتی و قضایی در حوزه اراضی و املاک هستند و مشاوره های لازم را در خصوص چنین پرونده هایی به متقاضیان ارائه می دهند. آقای حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی می باشند.

وکیل ثبت برند در شیراز

✅با ارائه مشاوره حضوری و غیرحضوری و تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه تنظیم قراردادحرفه ای و… وکیل رایگان یا تسخیری وظیفه دارد تا تمامی خدمات مربوط به وکالت را به صورت رایگان برای موکلش انجام دهد. در هنگام تشکیل جلسه دادگاه، حضور تنها یک وکیل برای رسیدگی به امور پرونده کافی می باشد و از آنجایی که داشتن وکیل در مواجهه با مشکلات حقوقی حق همه می باشد، بنابراین هرکسی حق این را دارد تا وکیل خود را خودش انتخاب کند و کلیه امور حقوقی خود را به او بسپارد. خیر با الکترونیکی شدن قراردادها، می توانید به صورت حضوری مراجعه نکنید و وکالت پرونده را به طور غیر حضوری به وکیل مورد نظر واگذار کنید.