دسته‌ها
اخبار

لیست 10 تا از بهترین وکیل در شیراز ️【آپدیت1401】-وکالت

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب معرفی گزیده‌ای از وکلای خوب شیراز– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب یک وکیل مناسب برای پرونده های حقوقی تان یاری کرده باشیم. وکلاپرس- از روز گذشته خبر بازداشت تعدادی از وکلای دادگستری در شهر شیراز در حال مخابره است.

  • یکی از وکلایی هستند که به طور کامل با موکل خود در ارتباط بوده و تمامی نتایج دادگاه و گفته های قاضی را در اختیار موکل قرار می دهند.
  • دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص فارس انتخاب وکیل مناسب فارس را برای شما تسهیل می نماید.
  • اما حل این مشکلات آن هم در یک بستر حقوقی برای هیچ کدام از ما امکان پذیر نیست.
  • وکیل متهم میتواند با کسب اطلاع از اتهام و دلایل آن ،مطالبی را که برای کشف حقیقت و دفاع از متهم یا اجرای قانون لازم بداند ، اظهار کند .

استان فارس در سال ۱۳۱۶ هجری شمسی به عنوان مرکز استان فارس انتخاب شد. اگر که دعوایی کیفری وجود داشته باشد و حتی ضرورتی برای وجود وکیل نباشد، در دادرسی و محاکمات، می توان از وکیل تسخیری استفاده کرد که خود دادگاه برای پیشبرد پرونده آن را به متهم خواهد داد. وکیل پایه یک دادگستری به فردی گفته می شود که پس از طی دوره تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس در رشته حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی یا هم‌ تراز آن در حوزه علمیه، در آزمونی برگزار میگردد، در رقابتی سنگینی با بقیه افراد قرار میگیرند. با پذیرفته شدن این آزمون فرد میتواند به عنوان وکیل رسمی شناخته شود.

سرکار خانم محبوبه تودجی وکیل پایه یک دادگستری

وکیل کیست؟وکیل، نماینده یا جانشینی است که از طرف شخص دیگری اعم از حقوقی یا حقیقی توسط عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. لطفا بر روی خدماتی که نیاز به مشاوره یا وکیل دارید کلیک نمایید و لیست وکلا و توضیحات را ببینید. از این وکیل در مواردی استفاده می شود که فرد به صورت معمولی با پرداخت هزینه بخواهد از فردی به عنوان حقوق دان اد جهت انجام روال پرونده و پیگیری موارد به او کمک کند.

وکیل مزاحم تلفنی در شیراز

این در حالی است که برخی دیگر از وکلای دادگستری نیز برای ارائه توضیحات به دادسرا احضار و دعوت شده‌اند. ما در تیم حقوقی دادسرایار، برای ارائه خدمات به همشهری های عزیز در استان شیراز (فارس) آماده ایم و به صورت 24 ساعته، آنلاین و تلفنی پاسخگو سوالات و مشکلات حقوقی شما عزیزان خواهیم بود. شهر شیراز یکی از کلان‌شهرهای کشور ایران است و از طرفی شهر شیراز مرکز استان فارس می باشد.

با این حال وکلا معمولا پرونده‌هایی را قبول می‌کنند که در حوزه تخصص و مهارت آنهاست. تفاوت وکیل پایه یک در شیراز با وکیل پایه دو در شیراز چیست؟وکیل پایه یک دادگستری در شیراز با تجربه تر و حرفه ای تر از وکیل پایه دو است و در مسائل حقوقی و کیفری می تواند وکالت نماید، در حالی که وکیل پایه دو دادگستری در شیراز اختیارات محدودتری داشته و فقط در مسائل کیفری اجازه وکالت دارد. ولی وکیل پایه دو دادگستری وکیلی است که در آزمون قوه ی قضاییه موفق شده است . اما چون آزمون وکلای دادگستری سخت تر از آزمون قوه ی قضاییه می باشد حوزه ی کاری وکیل پایه یک دادگستری گسترده تر از وکیل پایه دو دادگستری می باشد . وکلای دادگستری شیراز، این توانایی که را دارند که بهترین دادخواست‌ها را برای شما تنظیم و بهترین لوایح دفاعیه را از طرف شما تقدیم مراجع دادگستری نماید. شاید فکر کنید که وکلای دادگستری شیراز صرفاً در این شهر می‌تواند پرونده وکالت را قبول نماید اما این تصور اشتباه است و شما می‌توانید در هرکدام از شهرهای ایران که باشید از وکلای دادگستری شیراز استفاده نمایید.

وکیل خوب در شیراز چه ویژگی هایی دارد؟وکیل خوب شیراز باید به روز، امین و امانت دار، متخصص، با تجربه و دارای فن بیان قوی بوده و همچنین ویژگی هایی از جمله توانایی پیشنهاد کم هزینه ترین و سریع ترین راه حل، برخورد محترمانه با قاضی و موکل، عدم امید بخشیدن بیهوده به موکل را داشته باشد. در چه مواردی به وکیل نیاز داریم؟مسائل حقوقی مانند مهریه، طلاق، کلاهبرداری، سرقت، قتل، مزاحمت، نفقه، کودک آزاری، تجاوز و … از جمله مواردی هستند که وکیل در شیراز به خوبی می تواند آن ها را حل و فصل نماید.

سرکار خانم فاطمه خادمی وکیل پایه دو دادگستری

طبق اصل 35 قانون اساسی که گفته شده است ” طرفین دعوا حق دارند در همه دادگاه برای خود وکیل انتخاب کنند . و اگر توانایی انتخاب وکیل نداشته باشند ، باید برای آن ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود .” در غیر این جرائم موضوع صلاحیت دادگاه کیفری یک ، هر یک از طرفین می توانند « حداکثر دو وکیل » به دادگاه معرفی کنند مگر در خصوص جرائم منافی عفت که متهم از حضور یا معرفی دلیل امتناع ورزد . در جرائمی که مجازات آن سلب حیات یا حبس ابد است ، چنانچه متهم اقدام به معرفی وکیل در مرحله ی تحقیقات مقدماتی ننماید ، بازپرس برای وی وکیل تسخیری انتخاب می کند .

ما در اینجا لیستی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز را در اختیار شما قرار داده ایم. وکلایی که می توانند با دادهها و بینش بالای خود، روابط عمومی بالا و با صدایی رسا از پرونده شما دفاع کنند و مشکلتان را حل و فصل نمایند. بدین ترتیب شما می توانید با توجه به نیاز و زمینه پرونده خود و با اطمینان خاطر به انتخاب یکی از این وکلا بپردازید. در این مقاله برای افرادی که در شهر شیراز زندگی می کنند وکلای مجرب و متخصص را معرفی کردیم. در ادامه مقاله توضیح دادیم که وکلا چه وظایفی دارند و در چه پرونده هایی می توانند وارد شوند. امیدوارم مطالب گفته شده برای شما مفید باشد و کمک کند وکیل مورد نظرتان را بیابید.