دسته‌ها
اخبار

ما به آپدیت On Liberty نیاز داریم


برای هر ،ی که توجه کند، کاملاً واضح است که آزادی فکر در جامعه مورد حمله قرار می گیرد. با این حال، چیزی که مردم متوجه نمی شوند این است که آزادی اندیشه ممکن است در عصر فناوری عصبی حتی بیشتر در خطر باشد. این فناوری است که می تواند ما را توانمند یا سرکوب کند. انتخاب هنوز با ماست.

من بیش از یک دهه است که تحولات علوم اعصاب و نوروتکنولوژی را دنبال می کنم. من از وعده تحولات برای بشریت هیجان زده هستم. اما تا زم، که شروع به دیدن سرمایه‌گذاری‌های عمده شرکت‌های فناوری اصلی در رابط پوشیدنی مغز و رایانه کردم، باور کردم که رابط عصبی بخشی از زندگی روزمره ما خواهد شد. اما مخالفت‌های قدرتمندی در برابر تغییر وجود دارد، از جمله چالش‌هایی برای حق ما برای دسترسی و تغییر مغزمان.

در چند سال گذشته، شرکت‌های نوروتکنولوژی با تمرکز بر دستگاه‌های کاشته‌شده، پیشرفت‌های عمده‌ای داشته‌اند. از Synchron گرفته تا Blackrock Neurotech و Neuralink. اما این دستگاه‌ها و برنامه‌های پوشیدنی رایج هستند که بیشتر از همه به من علاقه دارند – و باعث می‌شوند باور کنم که ما به به‌روزرس، Mill’s نیاز داریم. در مورد آزادی. با به رسمیت شناختن حق آزادی شناختی.

این همان کاری است که من در کتاب آینده ام تصمیم گرفتم انجام دهم، نبرد برای مغز شما: دفاع از حق آزادانه اندیشیدن در عصر نوروتکنولوژی. و این گفتگوی جه، است که امیدوارم در ماه های آینده جرقه بزنم. امیدوارم تا این لحظه به آن گفتگو بپیوندید پیش سفارش کتاب در حال حاضر و با شروع به اشتراک گذاشتن بینش در مورد آینده آینده، از تبدیل شدن رابط عصبی به بخشی از زندگی روزمره ما، ادامه دهید.

علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد کتاب هستید؟ بررسی ارسال شده دیروز توسط Publisher’s Weekly را بررسی کنید. آنها فکر می کنند شما خواهید بود شیفته.


منبع: https://reason.com/volokh/2023/01/11/we-need-an-update-to-on-liberty/