دسته‌ها
اخبار

مربی کارن گریوز به وکیل پیوست (2022)


وکیل اخیراً از کارن گریوز، مربی تجارت، به تیم استقبال کرد. کارن بیش از 15 سال تجربه مربیگری تجاری را به ارمغان می آورد. او عمدتاً با اعضای آزمایشگاه حقوقی در “فاز 2” ،ب و کار خود کار خواهد کرد و به آنها کمک می کند تا از پایه هایی که ساخته اند مقیاس و رشد کنند. اشتیاق او در عبور از موانع ،ب‌وکار در حین تنظیم زیرساخت‌ها و سپس گسترش به سمت رشد است.

استف، اورت، مدیر عامل شرکت، گفت: “کارن همه چیز را دیده و در هر مرحله از چرخه رشد با مشاغل کار کرده است.” ما خیلی خوشبختیم که از او به تیم استقبال کردیم. او همچنین یک نیروگاه فروش است. اگر شما یک وکیل هستید که از فروش مرعوب شده اید، یودا فروش خود را پیدا کرده اید!

کارن کار خود را در داروسازی به ،وان نماینده فروش و نماینده فروش بیمارستان آغاز کرد. از آنجا به سمت مربی فروش و سپس به مدیر آموزش فروش منتقل شد. پس از 10 سال در فایزر و مواجه شدن با ادغام و ،ید قریب‌الوقوع، کارن به این نتیجه رسید که زمان آن فرا رسیده است که چیز جدیدی انجام دهد.

پیشینه او به ،ب و کارهای کوچک کمک کرد تا در فروش مسلط شوند

بنابراین، کارن ابتدا وارد دنیای مربیگری تجاری شد. به طور تصادفی، او همزمان با ،وجش از فایزر، گواهینامه مربیگری خود را می گرفت. کارن گفت: “من شروع به پرسیدن کردم، “مردم واقعاً برای چه چیزی به کمک نیاز دارند تا من مهارت لازم را داشته باشم؟” او به زودی به فروش بازگشت. «صاحبان مشاغل کوچک نمی دانند چگونه بفروشند. من می‌خواستم به مربیگری آنها کمک کنم.»

“اگر شما یک وکیل هستید که از فروش مرعوب شده اید، یودا فروش خود را پیدا کرده اید!”

استف، اورت

کارن به زودی متوجه شد که صاحبان مشاغل کوچک به چیزی بیش از کمک فروش نیاز دارند. آنها باید بدانند چگونه بازاریابی کنند، مشتریان را شناسایی کنند و بودجه خود را درک کنند. او گفت: “من شروع به یادگیری کل طیف کردم.” من شروع به آموزش به کارآفرینان کردم که چگونه طرح های تجاری بنویسند و به راه اندازی ،ب و کارشان کمک کنم.

کارن به ،ب و کارها کمک می کند تا ثبات، مقیاس و رشد داشته باشند

مانند بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک، تخصص کارن با گسترش درک او از نقاط دردناک مشاغل کوچک افزایش یافت. او ارتباطات را به ،وان یک منطقه ش،ت مش، می دید و شروع به جستجوی راه هایی برای بهبود خدمات و مدیریت مشتری کرد. او اهرم‌های کلیدی را تنظیم کرد و روی اهرم‌های کلیدی تمرکز کرد که به تثبیت، مقیاس و رشد ،ب‌وکار کمک می‌کنند.

کارن در ماه اکتبر پس از تاکید ما بر ایجاد ،ب و کار سالم، بلکه افراد سالم، به تیم وکیل پیوست. “من به دنبال یک محیط تیمی و سازم، بودم که برای افرادی که به آنها خدمت می کنند ارزش قائل بود و واقعاً روی چیزهای مهم تمرکز می کرد. اینها قطعات کلیدی از آنچه برای اداره یک ،ب و کار موفق و سالم لازم است، هستند.

او مشتاقانه منتظر ارتباط با صاحبان شرکت های حقوقی کوچک در لابراتوار وکیل است زیرا ارتباط با مردم بهترین کاری است که او انجام می دهد. او از تماشای اینکه آنها چیزهایی را که یاد گرفته اند به کار می برند و رشد و شکوفایی آنها را تماشا می کند هیجان زده است.

به تیم خوش آمدی، کارن!

آیا می خواهید با کارن کار کنید و سفر خود را به یک شرکت حقوقی سالم تر آغاز کنید؟ برای آزمایشگاه حقوقی اقدام کنید.

آ،ین به روز رس، در 18 نوامبر 2022


منبع: https://lawyerist.com/news/coach-karen-graves-joins-lawyerist/