دسته‌ها
اخبار

مقررات داروخانه خرده فروشی شاهدانه نیویورک، قسمت 4: تبلیغات و برندسازی داروخانه و محصولات شما


به بخش 4 مجموعه ما در مورد مقررات داروخانه ،ده فروشی شاهدانه در نیویورک خوش آمدید. برای پست های قبلی در این مجموعه، موارد زیر را بررسی کنید:

مقررات

همانطور که بسیاری از خوانندگان به یاد دارند، در 28 اکتبر 2022، دفتر مدیریت شاهدانه (OCM) خود را منتشر کرد.راهنمای استفاده از داروخانه های بزرگسالان” (“مقررات”). این مقررات برای ارائه راهنمایی برای دارندگان مجوز و متقاضیان ،ده‌فروشی با استفاده از شرط بزرگسالان (CAURD) منتشر شده است. امروز می‌خواهیم خلاصه‌ای از نحوه تبلیغ، برندسازی و بسته‌بندی محصولات و داروخانه‌های دارنده مجوز مطابق با مقررات به شما ارائه دهیم.

اطلاعات مندرج در مقررات ،یبی از ا،امات اساسی، راهنمایی های عملیاتی و بینش در مورد برنامه های OCM برای صدور مجوزها و عملکرد صنعت حشیش نیویورک است. به ،وان بخشی از مجموعه ما در توضیح و جزئیات مقررات، این پست برای ارائه راهنمایی به صاحبان مجوز در مورد بهترین شیوه ها برای آموزش کارکنان شاغل در داروخانه ،ده فروشی شما است. البته، این پست نمی تواند وارد تک تک جزئیات آیین نامه شود، با این حال، این پست باید مبنایی برای آگاهی شما در آینده باشد و طبق معمول، ما شما را به بررسی آیین نامه و مشورت با یک وکیل تشویق می کنیم.

نام داروخانه

دارندگان مجوز ممکن است تحت نام “انجام تجارت به ،وان” فعالیت کنند و نیازی به فعالیت به ،وان XY Owner LLC ندارند. با این حال، دارندگان مجوز نمی‌توانند تجارت خود را به‌،وان یک داروخانه حشیش پزشکی نادرست معرفی کنند و نمی‌توانند نوع خدمات یا ک، محصولات فروخته شده را توصیف کنند، از جمله با استفاده از عبارات «دارو»، «دارو»، «پزشک» یا «داروخانه». علاوه بر این، تا به امروز، دارندگان مجوز همچنین از نمایندگی ،ب و کار خود به ،وان تولید یا فروش محصولات “ارگ،ک” یا “صنایع دستی” منع شده اند.

تبلیغات و برندسازی

بزرگترین نکات مورد تاکید در مقررات، جلوگیری از فروش به افراد زیر 21 سال و جلوگیری از تبلیغات توسط دارندگان مجوز از داروخانه های خود به ،وان داروخانه یا داروخانه با محصولات دارای مزایای سلامتی است. این مقررات به طور خاص ممنوعیت‌های خاصی را در مورد بر،ب‌گذاری، بسته‌بندی، تبلیغات و بازاریابی در نظر می‌گیرد که یک داروخانه یا حشیش را برای افراد زیر ۲۱ سال جذاب می‌کند.

چنین ممنوعیت هایی در مورد بر،ب زدن، بسته بندی و تبلیغات شامل موارد زیر است، اما به آنها محدود نمی شود:

  • تصاویر افرادی که به طور منطقی ممکن است کمتر از 21 سال سن داشته باشند.
  • کارتون;
  • نوع حباب یا فونت کارتونی مانند دیگر.
  • رنگ های نئون روشن؛
  • کلمه یا آب نبات یا آب نبات;
  • نمادها، شخصیت‌ها، شخصیت‌های عمومی، ،اب‌بازی‌ها یا بازی‌هایی که معمولاً برای بازاریابی محصولات به افراد زیر ۲۱ سال مانند کوکی‌ها، آب نبات‌ها و نوشابه‌ها استفاده می‌شوند. و
  • تقلید از محصولات غذایی یا نوشیدنی معروف مانند فنجان‌های کره بادام‌زمینی Reefer’s یا آنهایی که اخیراً در خیابان‌های منهتن دیده شده‌اند – Star Buds با لوگویی شبیه به Starbucks.

این نکته آ، نیاز به اظهار نظر دارد. تقلیدها نه تنها برای OCM مشکل ایجاد می کنند، بلکه می توانند صاحبان مجوز را به دلیل احتمال سردرگمی، رقیق شدن یا خدشه دار شدن محصولشان، در معرض دعاوی نقض علامت تجاری قرار دهند.

دارندگان مجوز همچنین از تبلیغ هرگونه ادعای سلامتی در مورد داروخانه و/یا محصولات خود منع می‌شوند. این ممنوعیت هرگونه ادعایی را که در مورد بسته‌های ،ده‌فروشی یا بازاریابی یا تبلیغات یک محصول شاهدانه – به طور صریح یا ضمنی، از جمله بی،ه‌های مکتوب، نمادها، یا نام تجاری – که رابطه هر محصول شاهدانه را با یک بیماری یا مرتبط با سلامتی مشخص می‌کند، پوشش می‌دهد. وضعیت یا علامت

در نهایت، دارندگان مجوز باید اطمینان حاصل کنند که هیچ محصول شاهدانه در منطقه ای که از خارج از داروخانه قابل مشاهده است نمایش داده نمی شود. و اینکه هیچ تبلیغی را نمی توان از زمین مدرسه، مرکز نگهداری از کودکان، زمین بازی، پارک عمومی یا کتابخانه مشاهده کرد (مگر اینکه یک تابلوی مجاز در فضای باز باشد). مشخص نیست که چگونه OCM «قابلیت مشاهده» را تعیین می کند یا چگونه دارندگان مجوز می توانند چنین دیدی را اندازه گیری کنند. آیا OCM نماینده ای را به داروخانه می فرستد؟ و همانطور که در بالا توضیح داده شد به نزدیکترین مکان بروید تا ببینید آیا آنها می توانند علامت را بخوانند یا با فاصله اندازه گیری می شود؟ اینها سوالات باز و بدون راهنمایی هستند.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/new-yorks-cannabis-retail-dispensary-regulations-part-4-advertising-and-،nding-your-dispensary-and-،ucts/