دسته‌ها
اخبار

ناگهان همه برای گوگل تیراندازی می کنند


داستان بزرگ قانون سایبری هفته این است شکایت ضد تراست و، دادگستری علیه گوگل و کلاه های زیادی که شرکت در ا،یستم تبلیغات آنلاین بر سر می گذارد. لی برگر نظریه و، دادگستری را توضیح می دهد که بی شباهت به دادخواست دو ساله دادستان کل تگزاس نیست. وقتی ،ت بایدن و دادستان کل تگزاس را از دست دادید، پیشنهاد می‌کنم، نمی‌تو،د مکان‌های زیادی را برای دوستان جستجو کنید – و مطمئناً نه به برو،ل، که خودش نیز ادعاهای مشابهی را دنبال می‌کند. بنابراین سهم و، دادگستری که دیر به حزب وارد شده است به این سگ گردان چیست؟ لی پیشنهاد می‌کند حداقل دو چیز: یک درخواست هیئت منصفه که تمام آن دکترین‌های پیچیده رفاه مصرف‌کننده بورکی را در مقابل هیئت منصفه ویرجینیای شمالی قرار می‌دهد و یک “دکت موشکی” که به عدالت اجازه می‌دهد تا با دیگر شکایت‌های حقوقی علیه آن‌ها مق، کند و شاید به آنها رسیدگی کند. شرکت. این مورد به نظر می رسد که برای گوگل طول، و زشت خواهد بود، مگر اینکه معلوم شود کوتاه و زشت است. با این حال، مارک به ما یادآوری می‌کند که برای عدالت، یافتن راه‌حل مؤثر ممکن است سخت‌تر از اثبات رفتار ضدرقابتی باشد.

ناتان سیمینگتون ،ت را ارزیابی می کند قرارداد با ژاپن و هلند اعلام کرد برای اعمال سیاست جداسازی سخت خود علیه صنعت نیمه هادی چین. جزئیات هنوز کمی پراکنده است، اما نوعی معامله برای کارآیی کمپین ایالات متحده ضروری بود. برای ژاپن و هلند، جزئیات حیاتی هستند و هر ترتیبی که بخواهد در بلندمدت کار کند، نیازمند انعطاف و پیچیدگی از سوی و، بازرگ، ایالات متحده است.

مگان استیفل و من می جوم دور پیروزی و، دادگستری/اف بی آی پس از قرار دادن چوب در پره های زیرساخت باج افزار The Hive. ما قبول داریم که دور تضمین شده بود. در میان چیزهای دیگر، FBI دسترسی خود به کلیدهای رمزگشایی را با دقت بیشتری نسبت به گذشته انجام داد و قبل از حذف بخش بزرگی از ابزارهای باج‌افزار، آنها را در اختیار بسیاری از قرب،ان قرار داد. خبر بد؟ هیچ ، دستگیر نشد و احتمالاً می توان در کوتاه مدت زیرساخت ها را بازسازی کرد.

در اینجا یک تیتر همیشه سبز است: “فیسبوک قصد دارد حساب دونالد ترامپ را بازگردانداین می تواند خط آغازین هر داستان ترامپ و فیس بوک در چند ماه گذشته باشد، و این احتمالاً استراتژی فیس بوک است – رقص طول، و تمس، آمیز هفت حجاب به طوری که تا زم، که ترامپ شروع به ارسال پست کند، یک خبر قدیمی باشد. اگر این استراتژی روابط عمومی فیس بوک باشد، کار می کند، مارک مک کارتی گزارش ها. هیچ ، چندان به بازگشت ترامپ اهمیت نمی دهد و مطمئناً به نظر نمی رسد که آنها از فیس بوک عصب، باشند. بنابراین، شرکت از جنگل خارج شده است، اما برای رئیس جمهور سابق، این ضربه ای به نفس است که ناگزیر از نیش زدن است.

مگان خبرهای خوب بیشتری در زمینه جرایم سایبری دارد: اف‌بی‌آی گروه هکر کره شمالی را شناسایی کرد که سال گذشته 100 میلیون دلار رمزارز را سرقت کرد و ممکن است رژیم را از دستیابی به هیچ یک از این وجوه باز داشته باشد.

ناتان دو داستان خبری رقیب را باز می کند. اول، “OMG، ChatGPT به افراد بد کمک خواهد کرد ب،زار بنویسید.” دوم: “OMG، ChatGPT کمک خواهد کرد بچه های خوب حفره های امنیتی را پیدا و رفع می کننداو فکر می‌کند که هر دوی آنها کمی بیش از حد سخت‌گیر هستند، اما شاید نگاهی اجمالی به آینده باشد.

مارک و مگان توضیح می دهند پیشنهاد جدید TikTok به واشنگتن. مگان همچنین کنگره را پوشش می دهد “TayTay v. استماع تیکت مستر». پس از افشای تضاد منافع شخصی خود

ناتان به سوال من پاسخ می دهد: چگونه FAA می تواند اینقدر خوب از سقوط هواپیماهای مسافربری جلوگیری کند. در جلوگیری از ،ابی سیستم هایش بد است? بحث بعدی بیشتر از آن چیزی که هر ،ی انتظارش را داشت، به طنز حمام اشاره کرد.

در بازدیدهای سریع، من سه داستان را پوشش می دهم:

دانلود ،مت 440 (mp3)

می تو،د با استفاده از پاد،ت Cyberlaw مش، شوید iTunes، گوگل پلی، S،ify، قالب های جیبی، یا ما فید RSS. مثل همیشه، پاد،ت Cyberlaw آماده بازخورد است. حتما درگیر شوید @stewartbaker در توییتر. سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را برای موضوعات یا مصاحبه شوندگان به [email protected] ارسال کنید. به یاد داشته باشید: اگر مهمان پیشنهادی شما در برنامه ظاهر شود، ما یک لیوان پاد،ت سایبرلاو را برای شما ارسال می کنیم! نظرات بیان شده در این پاد،ت متعلق به سخنرانان است و منع، کننده نظرات موسسات، مشتریان، دوستان، خانواده یا حیوانات خانگی آنها نیست.




منبع: https://reason.com/volokh/2023/01/30/suddenly-everyone-is-gunning-for-google/