دسته‌ها
اخبار

نحوه درک و تصحیح تصور پلیس از نژاد


پرزیدنت بایدن در طول سخنر، خود در سال 2023 باید به ملت اطمینان دهد که می تواند دیدگاه نژادپرستانه پلیس آمریکا را اصلاح کند.

نزدیک به دو هفته از غم و اندوه ملت می گذرد اداره پلیس ممفیس فیلم ویدئویی منتشر کرد که اعضای واحد SCORPION خود را در حال ضرب و شتم سادیستی تایر نیکو، دستگیر ،د.

خشونت نژادپرستانه پلیس در نمای ساده

نیکو،، این جوان 29 ساله، 6 و 3 اینچی و 145 پوندی، آمریکایی آفریقایی تبار، مبتلا به بیماری کرون، طی سه روز پس از دستگیری تسلیم عوارض جراحات وارده می شود.

بیشتر تلاش‌های پس از مرگ برای م،ا بخشیدن به این شکنجه عمومی ش،ت خوردند، زیرا صاحب نظران تأثیر نژادی در جامعه‌پذیری آمریکایی و نگاه ادراکی شهروندان آمریکایی را از دست دادند.

این فیلم گرافیکی نشان داد که افسران درگیر علت احتمالی خود را برای چیزی که افسران پلیس در سراسر کشور همیشه از آن به ،وان “تنظیم” یاد می کنند – ضرب و شتم فیزیکی مظنونان ناسازگار – را ایجاد می کنند. توجیه افسران برای خشونت با استراتژی لفاظی نژادپرستانه آشنا، اما کمتر قابل درک بود.

در حالی که ا،ر شهروندان می شنوند که چگونه افسران توسط یک حس وحشتناک غلبه می کنند، نویسنده در اینجا چیز عجیب تری را تشخیص می دهد، ی،ی چیزی که ما به ،وان اثر کوچک القایی نژادی (RIDeffect) از آن یاد می کنیم. این RIDeffect یک توجیه استاندارد برای خشونت تشدید کننده اغلب نوع کشنده و هدفمند اقلیت های نژادی است.

نژادپرستی آمریکایی و RIDeffect

اثر RID از یک نگاه نژادپرستانه پیشینی ناشی می شود که در آن بیننده اقلیت را به ،وان یک تهدید نژادی وحشتناک درک می کند، فوراً در برابر مظنون خیالی و بزرگتر دچار یک احساس نابسام، می شود و سپس درگیر اعمال جبر، خشونت می شود که در غیر این صورت خنثی می شود. ناتوان گفت تهدید.

این تصور از تهدید نژادی اغلب ریشه در منطق نژادی نادرست دارد. با این حال، هنگامی که میدان دید بیننده را در دست گرفت، در پیامدهای خود واقعی می شود. این که آیا بیننده اسم مفروض را دارد کن، کارنیک فرد سیاه‌پوست یا قهوه‌ای دیگر یا حتی پلیس، فردی که به‌،وان یک تهدید نژادپرستانه دیده می‌شود، تقریباً هرگز از برخورد سالم بیرون نمی‌آید.

اثر RID، در حالی که در توجیه پلیس برای خشونت آشکار می شود، توسط جامعه پذیری نژادی آمریکایی شکل می گیرد. هیچ چیز در آمریکا از کاربرد ادراکی نژاد فرار نمی کند و آمریکایی ها دانسته و ناآگاهانه نگاهی نژادپرستانه را در درون خود دارند.

در این وضعیت اجتماعی، به گفته محقق نژاد، الیجا اندرسون، آمریکایی‌های سفیدپوست به ،وان شهروندان کامل تلقی می‌شوند، ارزش انس، فزاینده‌ای به آنها تعلق می‌گیرد، و اعتبار اخلاقی مازادی نسبت داده می‌شود که شکل محکمی از سرمایه اجتماعی است. این واقعیت اجتماعی این تأیید را که «زندگی سفیدپوستان مهم است» از نظر اجتماعی زائد می کند.

برع،، سیاه‌پوستان آمریکایی به‌،وان افرادی مشکوک و بدون ارزش انس، تلقی می‌شوند و کمبود اعتبار را به همراه دارند. سیاهپوستان آمریکایی، در این زمینه، قابل اعتماد نیستند. آنها فقط برای در کمین نشستن برای به خطر انداختن جامعه مدنی خوب هستند.

بنابراین، سیاه پوستان در جامعه حرکت می کنند و برای احترام، انصاف و شمول در برابر باد مخالف ادراکات تحقیرآمیز که آنها را تهدیدی دیستوپیایی می سازد، مبارزه می کنند.

افسران پلیس، صرف نظر از نژاد، قومیت و ،ت، از خشونت به ،وان وسیله ای مشروع، مطابق با حساسیت های فرهنگی آمریکا به نژاد، برای دفاع از این آرمان شهر آمریکایی استفاده می کنند.

ادراکات تحریف شده

هنگامی که دارن ویلسون، افسر فرگوسن، میسوری، مایکل براون هجده ساله آفریقایی آمریکایی را به ضرب گلوله کشت، او این کار خود را با بیان ترس شدید و وحشتناکی که بر بدن او وجود داشت توجیه کرد. ویلسون اظهار داشت که در این رویارویی او احساس می‌کرد که «بچه‌ای پنج ساله است که هالک هوگان را نگه داشته است».

ویلسون، که همان قد و قامت براون را داشت، با سلاح پلیس در برابر یک مرد نوجوان غیرمسلح تا 9 نفر مسلح شد. ویلسون، در واقع، از کاهش شخصی رنج می برد – تغییر اندازه ادراکی خود – در حالی که اندازه و قدرت براون را بسیار زیاد می کرد.

در تیراندازی پلیس به کشته شدن تامیر رایس، تیموتی لوهمان، افسر پلیس 26 ساله کلیولند، اوهایو، رایس 12 ساله آفریقایی آمریکایی را به ،وان یک تیرانداز فعال، قد 6 دقیقه و بیش از 185 پوند توصیف کرد. . در کمتر از یک تا دو ث،ه، پس از یک رویکرد تاکتیکی وحشتناک، لومان خشونت مرگباری را علیه غول نژادی خود – یک کودک پسر، با نیمی از قدش، در حال بازی در پارک کودکان – اعمال کرد.

بازگشت به مرگ پلیس تایر نیکو،، فیلم ویدیویی چندین افسر پلیس آفریقایی آمریکایی درگیر را نشان داد که در مورد چگونگی توضیح قدرت مافوق بشری نیکو، با مصرف مواد مخدر و الکل توسط او صحبت می ،د. یکی از افسران درگیر فریاد زد: «او خیلی قوی بود.

برای غلبه بر قدرت این چهره شکننده، افسران درگیر که وزن جمعی آنها بیش از هزار پوند بود، در استفاده از “یونه ساز” به صورت، ضربه زدن به چکمه به سر، ضربات چماق قابل تمدید به پشت و بازوها، اسپری فلفل برای بینی و چشم و استفاده از تیزر روی ران و تنه.

اگر تصاویر متناقض دوربین بدن و مرگ ناشی از آن نبود، حساب افسران دروغگو غالب می شد.

چگونه چشم انداز خود را پاک کنیم؟

الگو و عملکرد خشونت نژادی پلیس مست،م مداخله جدی است و مق، با انتزاع آن به اندازه کافی آسان است. برتری سفید. با این حال، با توجه به این واقعیت که انتزاعات هرگز مسیرهای روشنی برای تغییر فراهم نمی کنند، ما از تمام مداخلات زیر حمایت می کنیم:

،ت‌های فدرال، ایالتی و محلی، ادارات پلیس، و آکادمی‌های آموزشی آن‌ها باید تاریخ پلیس و نژاد را در برنامه‌های آموزشی خود بگنجانند، مصونیت واجد شرایط را لغو کنند، استانداردهای پلیس را ملی کنند، ا،امات س،تی را برای همه استخدام‌شدگان پلیس اجرا کنند و پایگاه ویژه فدرال و ایالتی ایجاد کنند. نهادهای تحقیق برای برخورد انحصاری با تخلفات پلیس

آنها باید بر روی اشکال غیرتنبیهی پلیس سرمایه گذاری کنند و خدمات اجتماعی بیشتری را افزایش دهند، پلیس شیشه های ش،ته را متوقف کنند و در عوض سیاست های بودجه ای را به سمت حمایت از خانه هایی با پنجره های ش،ته هدایت کنند، به ویژه در جاهایی که خدمات پلیس متمرکز هستند، و عدالت رویه ای و سایر اشکال غیرقانونی را برقرار کنند. آموزش تشدید، تشویق و محافظت از سوت زدن.

تمام ادارات باید به دستگیری افسران و سهمیه استنادها پایان دهند و از مداخله پلیس در تخلفات جزئی راهنمایی و رانندگی جلوگیری کنند، به خبرنگاران و دانشگاهیان دسترسی بدون هزینه به داده های پلیس را فراهم کنند، بر وظیفه مداخله در آموزش و استخدام تاکید کنند و از همه افسران پلیس بخواهند که مدارک دانشگاهی بالاتری ،ب کنند. موسسات آموزشی با گروه‌های دانشجویی متنوع و قابل تأیید.

در سطح ملی، ،ت باید از طریق فرآیند صدور گواهینامه ملی برای افسران دارای سابقه تخلف، نقل و انتقالات جانبی پلیس بین کشوری و داخلی را متوقف کند.

شهرها و سایر شهرداری‌ها باید افسران منابع مدارس را حذف کنند و ارائه دهندگان سلامت روان را جایگزین آنها کنند، دستمزد پلیس را بهبود بخشند، اما همچنین فرصت‌های شغلی با دستمزدهای معیشتی برای شهروندان ایجاد کنند و رویه‌های شفاف را در مورد تخلفات پلیس توسعه دهند.

این ،ت‌ها و سازمان‌ها باید هیئت‌های رسیدگی به شکایات غیرنظامی و هیئت‌های نظارت را با قدرت احضاریه و حق تحقیق و خاتمه دادن به افسران، خاتمه دادن به اتحادیه‌های پلیس و تجدیدنظر در منشور حقوقی پلیس که از افسران پلیس حمایت می‌کند و روند عادلانه را تضمین می‌کند، اما عدالت را مداخله نمی‌کند یا به تأخیر می‌اندازد مسلح کنند. و در نهایت، حقوق بازنشستگی پلیس برای ،، که درگیر خشونت های نژادپرستانه پلیس هستند، رد صلاحیت شود.

مهمتر از همه، این لیست از مداخلات باید شامل آموزش شهروندان و افسران پلیس برای تشخیص اثرات اجتماعی شدن نژادی و تشخیص اثر RID در عمل باشد.

از آنجایی که آمریکایی‌ها بار دیگر با درهم‌تنیدگی‌های پیچیده نژادی و پلیسی فکر می‌کنند، و ما اکنون می‌پذیریم که برخی از افسران پلیس سیاه‌پوست نیز مستعد نگاه نژادپرستانه هستند که دیگر اجساد سیاه‌پوست و قهوه‌ای را به ،وان تهدیدی تهدیدآمیز برای نابودی می‌نگرند، امیدواریم. که اکنون با خوانایی RIDeffect، آمریکایی ها دید روشنی از عوامل آسیب به دست خواهند آورد، درک عمیق تری خواهند داشت که چگونه اجتماعی شدن نژاد آمریکایی، ادراکات را مخدوش می کند، و مسیرهای جدیدی را به جلو ایجاد می کند که آزمایش دموکراتیک ما را به یک اتحادیه کامل تر تبدیل می کند.

دکتر کالف، توره، افسر پلیس سابق، عضو ارشد پروژه قوم نگاری شهری در دانشگاه ییل و استادیار گروه جامعه شناسی و عدالت جنایی در دانشگاه ماونت سنت مری است.

دکتر کایلا پریتو هاج، استادیار گروه جامعه شناسی، انسان شناسی و عدالت کیفری در دانشگاه راتگرز-کامدن است.

سنایدا شریف، افسر اصلاحی سابق، مددکار اجتماعی بالینی دارای مجوز و یکی از بنیانگذاران مرکز مطالعات قوم نگاری ایمنی عمومی (CESPS) است.


منبع: https://thecrimereport.org/2023/02/08/،w-to-understand-and-correct-police-perceptions-of-race/