دسته‌ها
اخبار

نکاتی برای مدیریت رشد شرکت حقوقی (2023)


سال های نوجو، فقط گفتن کلمات می تواند باعث ترس در قلب ها و ذهن ها شود. آنها سال هایی هستند که می توانند پر از سردرگمی و پستی و بلندی های اعتماد به نفس و احساسات باشند. این سال ها شامل رشد، گذار و تغییرات بزرگ و هیجان انگیز (و گاهی ترسناک) می شود. شرکت‌های حقوقی میان‌مرحله مانند یک نوجوان، با چالش‌های مشابهی روبرو هستند.

،ب‌وکارهای نوجوان قبلاً پیشرفت‌های بزرگی داشته‌اند. آنها مشتری ایده‌آل خود را شناسایی کرده‌اند، سیستم‌ها و رویه‌ها را توسعه داده‌اند و پایه‌های محکمی ایجاد کرده‌اند. اما، هنگامی که یک ،ب و کار از حالت راه اندازی خارج شد، بعد چه می شود؟

کاهش دردهای رشد موسسه حقوقی

کارن گریوز، مربی لابراتوار وکیل، متخصص در مشاغل چوپ، در دوران نوجو، است. او پنج نکته را برای کمک به کاهش دردهای فزاینده برای صاحبان شرکت‌های حقوقی که در این سال‌های حیاتی طی می‌کنند، ارائه می‌کند.

شروع به استخدام کنید

صاحبان دفاتر حقوقی میان دوره اغلب متوجه می شوند که زمان کافی در روز وجود ندارد. آنها در حال حاضر بین تصمیم گیرنده بودن، اداره ،ب و کار، مدیریت تیمشان، ملاقات با مشتریان و در واقع وکالت، فاصله زیادی دارند. راه حلی هست استخدام.

در این مرحله، صاحبان دفاتر حقوقی باید به ،وان مدیرعامل فعالیت کنند. در حالی که “انجام همه کارها” ممکن است برای صاحبان شرکت های حقوقی در سال های اولیه کار کند، اما پایدار نیست. کارن به مالکان پیشنهاد می کند که برای فکر ، در مورد چه چیزی وقت بگذارند آنها عشق انجام دادن و چه کاری فقط آنها می توانند انجام دادن. سپس، تصمیم بگیرید که چگونه بهترین زمان را صرف کنید و یک تیم قابل اعتماد برای انجام بقیه کارها استخدام کنید.

سرعت خود را کاهش دهید و شفافیت را دریافت کنید

به گفته کارن، کاهش سرعت و قطع برق می تواند یک تمرین قدرتمند باشد. صاحبان دفاتر حقوقی باید یک روز یا یک تعطیلات آ، هفته – هر زمان که لازم باشد – برای ارزیابی آنچه در حال ساخت هستند، بگذرانند. این زم، است که باید به طرز وحشیانه‌ای در مورد اینکه کجا عالی هستند و کجا کوتاه می‌آیند صادق باشید.

صاحبان دفاتر حقوقی باید از خود بپرسند:

  • من واقعاً چه می خواهم؟
  • من به دنبال چه هستم؟
  • چه چیزی کار می کند و چه چیزی می تواند بهبود یابد؟
  • کجا در فرآیندها و سیستم ها سوراخ وجود دارد؟
  • چه مناطقی نیاز به حمایت دارند و یک استخدام ایده آل چگونه به نظر می رسد؟

این بازتاب صادقانه به ارائه وضوح بسیار مورد نیاز در مورد وضعیت فعلی یک شرکت کمک می کند و به مالکان کمک می کند آینده ای حتی بهتر را تصور کنند.

ناراحت شوید و یاد بگیرید که رها کنید

تقریباً مانند یک نوجوان، مرحله می، یک تجارت تجدید هویت است. مالکان در حال تغییر نقش مدیر عامل جدید خود هستند که می تواند یک انتقال دشوار باشد. توصیه کارن این است که با ناراحتی راحت باشید.

بسیاری پس از اینکه چیزی از هیچ ساخته اند، باز ، افسار سخت است. اما در رها ، آزادی وجود دارد. کارهایی که تیم شما می تواند انجام دهد را رها کنید. شک و تردید را کنار بگذارید. کمال را رها کن به ،وان یک رهبر، صاحبان شرکت های حقوقی هر روز در حال رشد هستند. ثابت است، سخت است و همیشه راحت نیست. اما این هم هیجان انگیز است. در نتیجه، رها ، فضایی برای رشد بیشتر باز می‌کند.

به خودت فیض بده

اشتباهات اتفاق می افتد. و مانند یک نوجوان، صاحبان مشاغل در مرحله می، در حال یادگیری هستند. این زمان پر از تجربیات جدید و درک جدید است. صاحبان شرکت های حقوقی باید به خاطر داشته باشند که این مرحله ای برای کشف مجدد و قدم گذاشتن در سطح جدیدی از اعتماد و شایستگی است.

“این یک فضای قدرتمند برای یک دقیقه وقت گذاشتن و کاهش سرعت است.”

مالکان مهارت های خود را در رهبری و ارتباطات، شفقت و همدلی گسترش می دهند. آنها همیشه آن را درست نمی گیرند. اما اشکالی ندارد که در طول مسیر دچار لغزش شوید زیرا فرصتی برای لطف است.

مربی بگیر

سال‌های نوجو، معمولاً سال‌هایی هستند که برای یک ،ب‌وکار آماده می‌شوند. کمک گرفتن از یک مربی ،ب و کار می تواند به مالکان بینش انتقادی نسبت به سلامت شرکت حقوقی کوچک خود بدهد. مربی من، می‌تواند پشتیب، و دانش من، را برای هدایت صاحب شرکت حقوقی به مرحله موفقیت‌آمیز بعدی ،ب‌وکار، از جمله برنامه‌ریزی چشم‌انداز بلندمدت، ارائه دهد. علاوه بر این، مربی ،ب‌وکار من،، مالک را مسئول می‌داند و به او کمک می‌کند تا مراحل و استراتژی‌های مختلف را برای پیشبرد تجارت خود طی کند.

Lawyerist Lab برنامه مربیگری ما به طور خاص برای صاحبان شرکت های حقوقی انفرادی و کوچک است. مربیان ما به ایجاد پایه‌های محکم برای سیستم‌های ،ب‌وکار کمک می‌کنند، بنابراین همه جنبه‌های یک تمرین به آرامی اجرا می‌شود. اعضای لابراتوار وکیل حمایت، تشویق و مشاوره لازم را برای ایجاد یک شرکت حقوقی سالم‌تر پیدا می‌کنند.

آیا می خواهید از کارن در مورد پیمایش سال های نوجو، شرکت خود اطلاعات بیشتری ،ب کنید؟ به پاد،ت The Lawyerist ،مت 421 گوش دهید که شرکت شما را در دوران نوجو، رهبری می کند.

آ،ین به روز رس، در 1 فوریه 2023



منبع: https://lawyerist.com/news/law-firm-growing-pain-tips/