دسته‌ها
اخبار

نگاهی به شاهدانه کالیفرنیا در سال 2022


سال 2022 سال شلوغی برای صنعت حشیش کالیفرنیا بود، از اصلاحات مالیاتی تا آغاز اجرای قانون. در این پست، به برخی از نکات برجسته صنعت حشیش کالیفرنیا در سال گذشته بازخواهم گشت.

کالیفرنیا به اجرای آن اشاره می کند؟

هر ،ی که چیزی در مورد حشیش کالیفرنیا می داند می داند که تنظیم کننده ها به سادگی اجرای آن را جدی نمی گیرند. شاید را بزرگترین شکایتی که تیم شاهدانه کالیفرنیا می شنود این است که این ایالت چقدر کار بدی را در زمینه اجازه دادن به بازار غیرقانونی انجام داده است. چند اتفاق در سال 2022 رخ داد که نشان می دهد آژانس ها ممکن است رویکرد خود را تغییر دهند.

اول، تیم شاهدانه ما شاهد افزایش بزرگی در بازرسی‌های و، کنترل شاهدانه (DCC) و آژانس‌های محلی بود. با توجه به آنچه که دیده‌ایم، DCC اغلب بدون اطلاع قبلی یا بدون اطلاع قبلی وارد عمل می‌شود و از دارنده مجوز می‌خواهد که یک سری از نقض‌های نظارتی را در مدت زمان بسیار کوتاهی درمان کند. خواندن برگه های چای در بسیاری از موارد دشوار است – بازرسی ها می توانند مقدمه ای برای اجرای قانون باشند، اما همچنین می توانند راهی برای سازمان ها برای تشویق به رعایت قو،ن بدون مسدود ، سیستم دادگاه باشند.

در یک مورد بسیار تبلیغاتی تر، کوشی پانچ و برخی از صاحبان آن با علامت a بر،ب گذاری شدند 128 میلیون دلار جریمه در اوا، سال 2022 به دلیل فروش غیرقانونی بازار. حکم پرونده کوشی پانچ نشان می‌دهد که آژانس‌ها چقدر قدرت دارند، حتی اگر به ندرت از آن استفاده کنند. من انتظار ندارم که این پرونده تأثیر وحشتناکی داشته باشد، مگر اینکه آژانس شروع به تشکیل پرونده های بیشتر و بیشتر کند. اما پیروزی دوباره DCC ممکن است نشان دهنده تغییر در لحن باشد.

کالیفرنیا مالیات حشیش خود را اصلاح کرد

اگر بازار غیرقانونی و کنار گذاشتن کالیفرنیا از وظایف خود در رابطه با اجرای قانون، بیشترین شکایتی بود که شاهد بودیم، دومین شکایت بزرگ مالیات حشیش بود. اداره مالیات و هزینه کالیفرنیا (CDTFA) آژانس حشیش کالیفرنیا است که بر مالیات حشیش در سطح ایالت نظارت دارد. طبق قانون ایالتی، CDTFA هم مالیات بر کشت و هم مالیات مالیات غیر مستقیم جمع آوری می کرد. این مالیات‌ها آنطور که انتظار می‌رفت از کشاورزان و ،ده‌فروشان جمع‌آوری نمی‌شد، بلکه از توزیع‌کنندگان واسطه دریافت می‌شد و جمع‌آوری و گزارش‌دهی را به آشفتگی بزرگی تبدیل می‌کرد.

در سال 2022، زم، که ،ت اصلاحات مالیاتی را تصویب کرد، همه چیز تغییر کرد. اساساً، از اول ژوئیه 2022 مالیات بر کشت حذف شد. و مهمتر از همه، بار پرداخت مالیات غیر مستقیم به ،ده فروشان منتقل شد. قطعاً با ایجاد تغییر، دردسرهای فزاینده ای وجود خواهد داشت، اما ما امیدواریم که تغییرات در مالیات بر کشت، کارها را برای همه، از جمله CDTFA – حشیش کالیفرنیا، ساده کند. صنعت در حال حاضر در حدود یک معوقه است ربع میلیارد دلار در مالیات های دیرکرد، جریمه ها و غیره

یکی از مواردی که در سال 2023 به آن امیدواریم این است که ،ت برخی از جریمه های مرتبط با پرداخت های دیرکرد CDTFA را مجدداً بررسی کند. امروزه پرداخت‌هایی که با یک روز تاخیر انجام می‌شوند می‌توانند منجر به جریمه‌ها و سودی شوند بیش از نیمی از مبلغ معوقه ما به بسیاری از ،ب‌وکارها کمک کرده‌ایم تا در مورد طرح‌های پرداخت مالیات با CDTFA مذاکره کنند و حتی شاهد بوده‌ایم که حتی صورت‌حساب‌های مالیاتی متوسط ​​را به پرداخت‌های شش رقمی در کوتاه‌ترین زمان تبدیل کرده‌ایم. این مایه شرمساری واقعی است و امیدواریم که ،ت در مرحله بعدی پا،ازی کند.

کالیفرنیا تحویل های پزشکی را گسترش داد

یکی از بزرگترین مشکلات حشیش در کالیفرنیا از نظر تاریخی “بیابان های شاهدانه” در سراسر ایالت بوده است. قو،ن ایالتی به حوزه‌های قضایی محلی اجازه می‌دهد درباره آنچه در مرزهایشان اتفاق می‌افتد تصمیم بگیرند و به‌طور پیش‌بینی‌شده، ا،ر شهرهای ایالت فعالیت‌های حشیش را ممنوع یا به شدت محدود کرده‌اند. تنظیم‌کننده‌های ایالتی تلاش ،د تا تحویل در سراسر ایالت را مجاز کنند، مورد شکایت قرار گرفت و اساساً منصرف شدند.

همه اینها زم، تغییر کرد که سناتور ایالتی اسکات وینر (مشهور به دلیل حمایت از داروهای روانگردان) موفق به تصویب شد. SB-1186، در غیر این صورت به ،وان شناخته شده است قانون حق دسترسی بیماران کانابیس دارویی. من وارد تمام جزئیات کارهای قانون جدید نمی شوم، زیرا در اینجا به تفصیل در مورد آن نوشتیم. کافی است بگوییم، قانون یک پیروزی در نبرد برای دسترسی گسترده است دارویی شاهدانه توسط افرادی که در به اصطلاح بیابان های شاهدانه زندگی می کنند.

DCC دوباره مقررات حشیش خود را به روز کرد…

از زم، که صدور مجوز تفریحی در سال 2018 آغاز شد، مقررات ده ها بار تغییر کرده است – مقررات اضطراری، تصویب مجدد مقررات اضطراری، مقررات پیشنهادی، مقررات نهایی، مقررات اضطراری بیشتر و غیره. پس از اینکه سه آژانس سابق حشیش در DCC ادغام شدند، تغییرات بیشتری ایجاد شد. در پایان سال 2022، DCC جدید را تصویب کرد قو،ن نهایی، که کمی حاکم است. من در اینجا وارد تمام جزئیات نمی‌شوم، اما توجه داشته باشید که آنها محدودیت‌های بیشتری را برای محصولات استنشاقی اعمال می‌کنند و اجازه می‌دهند مجوزهای بزرگ (که اینجا و اینجا در موردش نوشته ام).

قو،ن اصل 65 مفاد حشیش متمرکزتری را اضافه می کند

چیز دیگری که آزاردهنده بزرگی برای صنعت بوده است Prop. 65 – a قانون از دهه 1980 که به بر،ب های هشدار دهنده روی محصولات خاصی نیاز دارد که ،ت آنها را سرطان زا یا سموم تولید مثل می داند. البته، دود حشیش و THC چند سال پیش در لیست قرار گرفتند، به این م،ی که شاهدانه (و حتی محصولات کنف با مقادیر کمی از THC) نیز به هشدارهای Prop. 65 نیاز دارند.

اکنون، ایالت قو،ن هدفمند Prop. 65 را فقط برای صنعت شاهدانه تصویب کرده است. ما در مورد آن قو،ن اینجا نوشتیم. آنها دقیق هستند و انواع ا،امات افشای جدید را بر اساس نوع محصول بر روی برخی از محصولات شاهدانه اعمال می کنند (به ،وان مثال، قابل استنشاق در مقابل استفاده از پوست و غیره). یک دوره کوتاه مدت یک ساله برای انطباق وجود دارد که اوا، امسال اجرا خواهد شد. در همین حال، شرکت‌های حشیش کالیفرنیا باید هنگام طراحی مجدد بر،ب‌ها، چشمان خود را به سمت توپ نگه دارند.

خبر بد برای لس آنجلس

شهر لس آنجلس یک حوزه قضایی محلی با بزرگترین صنعت حشیش در کشور است (مطمئناً این بزرگترین حوزه قضایی حشیش کالیفرنیا است) – و احتمالاً در جهان. با این وجود، این شهر برای راه‌اندازی و مدیریت برنامه حشیش خود با مشکل مواجه بوده است. از زم، که برای صدور مجوز باز شد، شاهد بودیم که آژانس به دلیل مشکلات ادعایی در روند انتخاب متقاضی شکایت می‌کند، تغییرات متعدد و بیزانسی در کد شهرداری خود انجام می‌دهد، و تا حد زیادی در پردازش تغییرات مالک و سایر تغییرات برنامه در طول شیوع کووید اولیه متوقف می‌شود. -19 روز

اوضاع در سال جاری پس از آن بدتر شد که LA Controller گزارشی گسترده منتشر کرد که جزئیات بسیاری از کاستی‌ها را در مدیریت شهر با صنعت حشیش، بازار غیرقانونی و غیره ارائه کرد. من شرح مفصلی از حسابرسی شهر در اینجا انجام دادم. و این یک کیفرخواست بسیار شدید از جنبه های مختلف برنامه نظارتی شهر است.

باید اشاره کنم که هیچ شخص یا حتی یک آژانس مسئول این وضعیت نیست – ما با افراد زیادی در آژانس های مختلف شهر برخورد کرده ایم که در کاری که انجام می دهند عالی هستند. با این حال، طبق تعریف، برنامه شهر بین ده ها یا چند آژانس مختلف با درجات مختلف همکاری ت،یم می شود. به آن یک طرح پیچیده برابری اجتماعی را اضافه کنید که مردم دائما سعی کنید راه هایی را برای دور زدن، بازار غیرقانونی گسترده و تعداد زیادی از مشاغل و متقاضیان دارای مجوز پیدا کنید و در شرایط دشواری برای کنترل قرار می گیرید.

مراقب همه چیزهای بند بازرگ، خفته باشید!

یکی دیگر از نکات در مورد لس آنجلس این است که در اوا، سال 2022، درست چند روز قبل از باز، آ،ین دور برنامه های عدالت اجتماعی توسط فردی که ادعا می کرد این برنامه بند بازرگ، خفته قانون اساسی ایالات متحده را نقض می کند، شکایت کرد. من در مورد آن پرونده اینجا نوشتم و موضع گرفتم که پرونده دارای برخی مشکلات واقعی است. خوب، آن را معلوم شد حق با من بود و اینکه ش،ت خورد. این همان شاکی پرونده مشابهی را در ،رامنتو تشکیل داد، و ممکن است این پرونده ها همچنان پرت شوند مگر اینکه بار بسیار واضحی بر تجارت بین ایالتی وجود داشته باشد. بدون بازخو، تحلیل بند بازرگ، خفته در اینجا، دادگاه‌ها احتمالاً قصد ندارند طرح‌های صدور مجوزی را که نیاز به محکومیت قبلی در ایالت دارند، کنار بگذارند، اگرچه به احتمال زیاد طرح‌های صدور مجوزی را که نیاز به اقامت در ایالت دارند، کنار می‌زنند. اگر قانون ،رامنتو چیزی شبیه قانون لس آنجلس باشد، شانس موفقیت بسیار اندک است.

کالیفرنیا عرضه آهسته کنف را آغاز کرد

از سال 2018 تا اوا، سال 2021، کالیفرنیا محصولات CBD مشتق شده از کنف را به طور موثر ممنوع کرد (اگرچه اجرای آن بسیار ضعیف بود). ما در مورد حماسه دیوانه وار تنظیم کنف کالیفرنیا با جزئیات در این وبلاگ در طول سال ها نوشتیم. در سال 2021، ایالت تصویب شد AB-45، در نهایت یک مدل نظارتی برای صنعت کنف در سراسر ایالت ایجاد کرد. متأسفانه برای بسیاری از مردم، این قانون برای محصولات قابل استنشاق بسیار بد بود، اگرچه ممکن است تغییر کند. در سال 2022، ایالت در نهایت روند ثبت نام را برای برخی از فعالیت های کنف باز کرد. این یک پیشرفت بزرگ برای ایالت و هر ،ی در صنعت بود.


من مطمئن هستم که بسیاری از لیست بالا را ، می کنم، اما همانطور که می بینید، سال 2022 سال بزرگی برای صنعت حشیش کالیفرنیا بود. باید دید در کارت های 2023 چه چیزی وجود دارد، اما امیدواریم که به همان اندازه شلوغ باشد. مثل همیشه با ما همراه باشید وبلاگ حقوق کانا برای به روز رس، بیشتر


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/a-look-back-at-california-cannabis-in-2022/