دسته‌ها
اخبار

نگاهی به قوانین جدید 2023


با سال 2022 در آینه عقب، زمان آن فرا رسیده است که به این فکر کنیم که سال جدید چه تغییراتی ممکن است در زندگی ما ایجاد کند.

یکی از راه‌های انجام این کار، نگاهی به قو،ن جدید ایالتی و فدرال است که در 1 ژانویه به اجرا درآمدند. طبق معمول، هزاران مورد از آنها وجود دارد، بنابراین وظیفه درک آنها می‌تواند ،ره‌آور باشد.

با این حال، شناسایی مسائل و موضوعات تکرار شونده امکان پذیر است، بنابراین ما بسیاری از این قو،ن جدید را برای جستجوی روندها بررسی کرده ایم. در اینجا خلاصه ای وجود دارد:

افزایش حداقل دستمزد در همه جا

28 ایالت و 41 شهر بسیار زیاد هستند حداقل دستمزد خود را افزایش دهد، ا،ر آنها از 1 ژانویه شروع می شوند.

واشنگتن با 15.74 دلار در ساعت بالاترین حداقل دستمزد ایالتی را خواهد داشت. پنج ایالت دیگر – کالیفرنیا، کانکتیکات، ماساچوست، نیویورک و اورگان – تا پایان سال حداقل دستمزد حداقل 15 دلار در ساعت خواهند داشت.

شهری که بالاترین حداقل دستمزد را دارد سیاتل، که آن را به 18.69 دلار افزایش داد.

محدودیت های سقط جنین – و حمایت ها

پس از لغو دادگاه عالی آمریکا رو در مقابل وید در ماه ژوئن، قانونگذاران در سال گذشته مشغول انجام این کار بودند، و به ایالت ها اجازه داد تا تصمیمات خود را در مورد سقط جنین بگیرند.

هیچ موضوعی به اندازه قو،ن جدید ،تی سقط جنین در کشور، شکاف “جنگ فرهنگی” را به وضوح نشان نمی دهد، که بسیاری از آنها سال گذشته با تصویب قانونگذاران اقداماتی برای محدود ، دسترسی به سقط جنین و ارائه حمایت های قانون اساسی اجرا شدند.

اما اقدامات متعددی از اول ژانویه اجرایی شد. کالیفرنیا و نیویورک شروع به اجرای حفاظت های جدید کرد، در حالی که تنسی شروع به نیاز به نسخه پزشک کرد برای تمام داروهای محرک سقط

به دنبال بسیاری دیگر باشید تغییرات در قو،ن سقط جنین با این حال، امسال، در حالی که قانونگذاران اقدامات جدیدی را برای محدود ، و محافظت از این عمل در نظر می گیرند.

تلاش های فدرال برای کاهش درد تورم

برخی از جنبه های قانون کاهش تورم (IRA) 2022 امسال برگزار خواهد شد. هدف اصلی این قانون، ایجاد انگیزه برای توسعه و پذیرش منابع انرژی تجدیدپذیر از طریق اعتبارات مالیاتی است، اما همچنین تخفیف‌های عمیقی را برای مصرف‌کننده‌ها بر روی لوازم برقی کارآمد ارائه می‌کند.

علاوه بر این، IRA قیمت انسولین را برای دریافت کنندگان Medicaid به 35 دلار در ماه محدود می کند.

پس از تصویب رأی دهندگان در نوامبر گذشته، مریلند و میسوری قو،ن و مقرراتی را برای ماری جوانا تفریحی قانونی وضع خواهند کرد. در حال حاضر 21 ایالت (به علاوه واشنگتن دی سی) وجود دارد که سیگار کشیدن تفریحی در قابلمه را مجاز می دانند.

قارچ های روانگردان در حال حاضر در ک،ادو پس از تایید رأی دهندگان در ماه نوامبر قانونی هستند. این ماده تا زم، که ایالت جزئیات مقررات را تنظیم نکند در دسترس مصرف کنندگان نخواهد بود، اما ک،ادو اکنون به اورگان می پیوندد. تنها ایالتی که «شروم های جادویی» را جرم زدایی ،د برای استفاده شخصی.

در همین حال …

  • در لوئیزیانا، الف قانون جدید مست،م این است که هر ،ی که از وب سایتی با محتوای حداقل 33.3 درصد ،وگرافی بازدید می کند باید 18 سال سن داشته باشد. این قانون می‌گوید که این وب‌سایت‌ها اکنون باید از طریق شناسایی صادرشده توسط ،ت یا «هر روش تجاری منطقی که بر داده‌های تراکنش عمومی یا خصوصی متکی است» تأییدیه را از کاربران دریافت کنند.
  • نیوهمپشایر اکنون ممنوع است “چشمک سایبری.” در حال حاضر در ایالت گر،ت ارسال یک تصویر ، صریح از خودتان بدون رضایت یک جرم است.
  • میلیونرها در ماساچوست اکنون دارند مالیات جدید برای پرداخت. در نوامبر گذشته، رای دهندگان در ایالت خلیج یک اقدام رای را تصویب ،د که بر اساس آن افراد با درآمد سالانه حداقل 1 میلیون دلار م،م به پرداخت مالیات 4 درصدی برای تامین منابع برای آموزش و حمل و نقل شدند.
  • هاوایی الان بادکنک های هلیوم و هیدروژن را ممنوع می کند زیرا آنها به حیوانات آسیب می رسانند.

منابع مرتبط:

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/taking-a-look-at-2023s-new-laws/