دسته‌ها
اخبار

وب سایت های CosmoLex برای وکیل (2023)


هر ،ب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد. متأسفانه، بسیاری از مؤسسات حقوقی فاقد یکی هستند، یا اگر آن را داشته باشند، هیچ هدفی جز کارت ویزیت دیجیتال بودن ندارد. بیشتر شرکت ها بیشتر می خواهند، اما زمان و سایر تعهدات مانع از آن می شود. خوشبختانه، وب سایت های CosmoLex ایجاد می کنند و به روز رس، یک وب سایت تجاری قدرتمند ساده

“برای تو انجام شد”

وب سایت های CosmoLex بر اساس مدل “انجام شد برای شما” عمل می کند. شرکت شما با کارشناسان CosmoLex برای طراحی و پیاده‌سازی یک وب‌سایت مدرن و با امکانات همکاری می‌کند. نیازی به استخدام یا یک توسعه دهنده وب، استراتژیست بازاریابی یا مدیر وردپرس نیست.

همانطور که اریکا بیرست،، معاون ارتباطات و پشتیب، محصول در CosmoLex، می گوید، وب سایت های CosmoLex، “برداشتن[s website development] از بشقاب خود و [you] یک نتیجه نهایی عالی داشته باشید که می تواند بر رشد ،ب و کار شما تأثیر بگذارد.

ویدئوی زیر را تماشا کنید تا اریکا زک را در یک سایت نمونه زیبا ببینید که ویژگی‌های ارزشمند وب‌سایت و یکپارچگی دقیق بین CosmoLex LPMS و یک وب‌سایت ایجاد شده توسط CosmoLex را نشان می‌دهد.

https://www.youtube.com/watch?v=2sUp1aNtC4U

سه Cs یک وب سایت CosmoLex

ارزش پیشنهادی داشتن یک فروشنده LPMS برای ساخت و نگهداری وب سایت شما زم، آشکار می شود که به یاد داشته باشید که LPMS منبع اصلی اطلاعات تماس است. مدیریت خوب ارتباط با مشتری برای بازاریابی قانونی مؤثر ضروری است. بازاریابی خوب به طور طبیعی شامل وب می شود. داشتن یک وب سایت که مشتریان بالقوه را به LPMS شما تغذیه می کند سودمند است.

وب سایت های CosmoLex بر اصول اساسی طراحی تمیز، محتوای معتبر و ویژگی های راحت استوار است.

طراحی تمیز

با وب‌سایت‌های مؤسسه حقوقی ساده و بی‌سابقه‌ای که افرادی با کت و شلوار و نمادهای دادگاه‌ها و گلدسته‌ها را نشان می‌دهند، خداحافظی کنید. وب سایت های CosmoLex این کلیشه ها را به نفع طراحی تمیز و مدرنی که شرکت متن، با تصویر خود انتخاب می کند کنار می گذارد.

کارمندان CosmoLex با شرکت شما کار می کنند تا خواسته های شما را در یک وب سایت تجاری جدید با ویژگی های درجه یک مانند:

  1. طرح بندی صفحه وب پاسخگو برای موبایل؛
  2. پیوندهایی که به راحتی یافت می شوند و برای شماره تلفن ها و ایمیل ها قابل کلیک هستند. و
  3. ویجت‌های جامع و متمرکز بر دسترسی برای اندازه و فاصله متن، نکات ابزار، رنگ، اشباع و ترجمه زبان در جریان.

مطالب معتبر

وب سایت شرکت شما جایی است که مشتریان بالقوه بدون اینکه با شما صحبت کنند در مورد شما اطلاعات ،ب می کنند. همانطور که مشتریان بالقوه سایت شما را بررسی می کنند، در مورد اینکه آیا شرکت شما با نیازهای آنها مطابقت دارد یا خیر، قضاوت می کنند. وب‌سایت‌های CosmoLex کتابخانه‌ای از محتوای وب‌سایت، مانند وبلاگ‌ها، مقاله‌ها و صفحات توضیحی را برای انتخاب شما ارائه می‌کند.

شما با CosmoLex کار می کنید تا محتوای مرتبط با مخاطبان خود را انتخاب و سفارشی کنید. CosmoLex ال،ا و منابع اطلاعاتی را به راحتی قابل تغییر در دسترس قرار می دهد. آنها محتوای انتخاب شده خود را برای دید بیشتر از طریق بهینه سازی کلمات کلیدی و موتورهای جستجو تنظیم کرده اند و موقعیت سایت شما را در نتایج جستجو بهبود می بخشند.

در نهایت، مهم نیست که وب سایت یک شرکت در راه اندازی چقدر عالی باشد، همه شرکت ها با چالش به روز نگه داشتن وب سایت خود مواجه هستند. CosmoLex این مشکل را با جلسات به روز رس، محتوای فصلی برای رسیدگی به تغییرات سایت برطرف می کند.

ویژگی های راحت

وب سایت یک شرکت تنها یک ابزار بازاریابی نیست. همچنین می تواند به شما در ارائه خدمات به مشتریان فعلی کمک کند. از آنجا که وب سایت شما مستقیماً به CosmoLex LPMS شما پیوند می خورد، می تو،د ویژگی های راحتی مشتری را ارائه دهید:

  1. مخاطبین: یک فرم وب ایجاد کنید که اطلاعات را مستقیماً به CosmoLex می دهد.
  2. مشاوره: یک دکمه مشاوره در سایت خود تنظیم کنید تا مشتریان یا مشتریان بالقوه بتوانند از طریق ادغام با Calendly و Microsoft Bookings، قرار ملاقات ها را برنامه ریزی کنند.
  3. اکنون پرداخت کنید: به مشتریان امکان پرداخت از طریق کارت های اعتباری را ارائه دهید. پرداخت‌ها مستقیماً به CosmoLex وارد می‌شوند. می تو،د نوع پرداخت را طبقه بندی کنید (به ،وان مثال، نگهدارنده یا فاکتور) و آنها را به مشتری و موضوع من، مرتبط کنید.
  4. پورتال مشتری: اطلاعات مربوط به موضوعی را که انتخاب می کنید در دسترس مشتریان قرار دهید، آنها می توانند وارد سیستم شوند و در صورت امکان آن را بررسی کنند. اطلاعات قابل اشتراک گذاری شامل فاکتورها، اسناد و اطلاعات تقویم است.

وب سایت شرکت حقوقی بهتر با بار کمتر

وب سایت های CosmoLex بار طراحی، ساخت و نگهداری یک وب سایت را کاهش می دهد. ادغام ساده آن با یک فروشنده برتر LPMS اطلاعات حیاتی را در دسترس نگه می دارد. اریکا گفت بزرگترین اشتیاق او “کمک به وکلا برای اداره یک تجارت بهتر است.” به ،وان وکیل، شما می خواهید وکالت کنید و به مشتریان خدمت کنید، نه اینکه خود را در HTML، API یا SEO مدفون کنید.

بازدید کنید cosmolex.com برای یک نسخه آزمایشی و آزمایشی رایگان تا ببینید که چگونه یک وب سایت مبتنی بر CosmoLex به شرکت شما کمک می کند تا به مشتریان بالقوه دست یابد، سودآوری را افزایش دهد و بر رقابتی بودن در زمینه حقوقی تمرکز کند.

آ،ین به روز رس، در 25 مه 2023


منبع: https://lawyerist.com/news/cosmolex-law-firm-websites/