دسته‌ها
اخبار

وکالت تهران وکالت در تهران وکیل ملکی-وکالت

در این حالت فرد با تماس با یک مرکز مشاوره حقوقی و یا حتی با مراجعه حضوری به برخی دفاتر وکالت و یا موسسات حقوقی برای اولین بار می‌تواند از خدمات رایگان استفاده نماید. که اولا از قوانین و مقررات مربوط به مسائل حقوقی کاملا آگاه بوده و ثانیا با داشتن قدرت تحلیل مسائل مختلف می‌تواند. راهنمایی‌های لازم را در مسائل حقوقی مختلف به موسسات، شرکت‌ها و افراد نیازمند به این مشاوره‌ها ارائه دهد. وکلایی هستند که به دلیل تجربیات بسیار در پرونده‌های حقوقی با یک موضوع خاص، راه حل‌هایی برای مشکلات حقوقی موکل خود پیدا می کنند. که طبق قانون و مقررات قوه قضایه برای وکیل ها به منظور انجام اموری که به وی محول شده است. حق الوکاله ها می تواند بر اساس تعرفه هایی که طبق قانون وضع شده از موکل طلب شود.

  • آقای حمیدرضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی می باشند که در زمینه وکالت بیشتر از 18 سال سابقه و در زمینه انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات دارای 10 سال سابقه هستند.
  • از مناسب‌ترین راه‌ها برای انتخابوکیل حرفه‌ای در تهران مراجعه به موسسات حقوقی است.
  • متقاضیان با مراجعه به دفتر حقوقی ایران پارس اکسپرت و مشاوره حقوقی با یک وکیل مهاجرتی با تجربه، می توانند به طور قانونی به کشور مورد نظر خود مهاجرت کنند.
  • به جای گذراندن ساعت‌ ها وقت در دادگاه و سردرگم شدن بهتر است که همان ابتدا یک وکیل متخصص و باتجربه را انتخاب کنید.
  • هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد.

اما یکی از نکات قابل ذکر در این زمینه این است که تخصصی که یک وکیل متخصص در زمینه امور و پرونده‌های کیفری، به طور ویژه کسب می‌کند و با آن سر و کار دارد. که بعد از گذراندن دوره های تخصصی مربوطه به رشته حقوق و فارق‌التحصیلی، آزمون مخصوص برای شروع شغل خود و اخذ پروانه وکالت را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد. وی بعد از فعالیت مستمر و داشتن کارنامه کاری خوب توانسته به عنوان بهترین وکیل در تهران شناخته شود. وکیل پایه یک دادگستری حقوقی در تهرانکسی است که می تواند کار هایی هم چون مشاوره حقوقی و وکالت انجام دهد.

ویژگی‌های بهترین وکیل

همه وکلای پایه یک دادگستری و کارآموزان زیر نظر مستقیم این کانون مشغول به فعالیت می‌باشند. اسکودا یا همان اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران، مسئول طراحی، تعیین زمان و نظارت بر برگزاری آزمون وکالت است که توسط سازمان سنجش برگزار می‌گردد. برای شرکت در این آزمون شرایطی مقرر شده که فارغ‌التحصیلان با در نظر گرفتن این شرایط امکان حضور در آزمون را دارند. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در تهران در دعاوی حقوقی و کیفری و دیگر دعاوی پنج سال سابقه فعالیت مستمر و مداوم دارد. آقای دکتر گودرز افتخار جهرمی یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری کانون وکلای مرکز هستند که به کار وکالت مشغول هستند. ایشان حقوقدان، عضو سابق هیئت علمی مرکز، رئیس سابق دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، عضو سابق شورای نگهبان، مدیر و مسئول مجله حقوقی دفتر خدمات حقوق بین الملل، مدیر و مسئول انجمن ایرانی، مدیر و مسئول داوری و … بوده اند.

هزینه گرفتن وکیل چه قدر هست ؟

یک وکیل خوب به واسطه روابط عمومی قوی، می­تواند در افزایش سرعت جریان پرونده تاثیر به سزایی بگذارد و موفقیت بیشتری را در روند پرونده ایجاد کند. همچنین وکیلی که دارای روابط قوی باشد، شبکه ای از دوستان و همکاران حرفه ای را برای مشورت دارد که معرفی وکلای دیگر، موکل خود را به آنان متصل کند. دیگر وظیفه وکیل خوب پایه یک دادگستری، اطلاع رسانی و ابلاغ هر حکم یا انجام هر مرحله در روند پیگیری پرونده به موکل خود می‌باشد. وکیل پایه یک دادگستری موظف است که هرگونه اقدام لازم را در اسرع وقت انجام دهد چراکه در اکثر پرونده‌ها، اقدام سریع و به موقع موجب موفقیت پرونده می‌شود. علاوه بر قابلیت اعتماد، انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری مجرب باید بر اساس دانش و تجربه وی نیز صورت گیرد.

در این صورت هیچ نسخه ی فیزیکی به شما تحویل نمی‌گردد و اصل وکالتنامه با مهر و امضای نمایندگی به اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه ایران ارسال می‌گردد و وکیل منتخب با مراجعه به واحد مربوطه در ایران با دریافت اصل وکالت نامه، شکایت مقتضی را در جهت احقاق حق شما انجام دهند. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت مشاوره های تلفنی و حضوری با شماره تماس وکلا تماس حاصل فرمایید. ما در لیست 10تایی از بهترین وکیل های تهران تمام سعی خود را بر این قرار دادیم تا وکلای انتخابی مان ویژگی های برازنده یک وکیل خوب و متخصص و مجرب را در کلان شهر تهران داشته باشند. بهترین وکیل کسی است که در ابتدا دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه های مختلف حقوقی داشته باشد و اگر نمیتواند کاری را انجام دهد حتما به موکل خود صادقانه اعلام کند تا وقت و هزینه موکل را هدر ندهد. باید دقت داشت که هر وکیلی توانایی ورود به کلیه پرونده‌های حقوقی را دارد اما بهترین وکیل، وکیلی متخصص در یک حوزه خاص حقوقی است.