دسته‌ها
اخبار

وکلای برتر تهران پنج وکیل برتر تهران بهترین وکیل تهران-وکالت

بنابراین به راحتی می توان به چنین وکیلی اعتماد کرد و پرونده های قانونی مختلفی را به دست او سپرد. اما در این میان تفاوتی بین وکلای پایه یک و پایه دو وجود دارد، وکیل پایه یک می تواند بدون هیچ محدودیتی در محاکم حقوقی یا کیفری کل کشور فعالیت حقوقی داشته باشد. در صورتی که وکیل پایه دو دادگستری اجازه شرکت در محاکم حقوقی پرونده های مالی کمتر از 250 میلیون و همچنین خواسته های غیر مالی به غیر از اصل نکاح، طلاق، اثبات نسب و نفی نسب را دارد.

  • در این شرایط با توجه به تشخیص دادگاه از میان وکلای دادگستری، یک وکیل رایگان برای او در نظر گرفته می شود که وارد پرونده می شود.
  • وکیل همانند یک پزشک باید همیشه به دنبال بهترین و موثرترین روش‌ها برای رسیدن به نتیجه باشد.
  • از مهمترین عوامل موثر در تعیین مجازات این نوع از پرونده ها، انگیزه شخصی، سابقه و سمت و شخصیت مجرم می‌باشد.

مادامی که دعوای کیفری در جریان باشد، حضوروکیلدر دادرسی و محاکمات کاملا ضروری است و ممکن است موکل به دلایلی مختلف از جمله نداشتن بضاعت مالی و.. از اخذوکیلامتناع کند، در این صورت به تشخیص دادگاه، از بین کلیه‌ی وکلای دادگستریوکیلی برای او گرفته می‌شود که حال ممکن است به همان دلیلوکیلبه صورت رایگان برای او وکالت نماید. سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند. این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

وکیل حمایتی یا وکیل ایثارگران جامعه، وکیلی است که در موضوعات حقوقی و قضایی بسیجیان و اشخاص ایثارگر و خانواده شهدا قبول وکالت می‌کند. حیطه تخصصی وکلای پایه یک دادگستری موضوعات قضایی و حقوقی حیطه و حوزه‌های مختلفی دارد و هر کدام از این موضوعات دارای پیچیدگی‌های خاص خود است که لازم است وکلا برای تسلط یافتن به این موضوعات، تجربه‌های متفاوتی در هر حوزه کسب نمایند. طبق قوانین حوزه وکالت، فارغ‌التحصیلان رشته حقوق در صورتی که نتوانند پروانه وکالت خود را دریافت نمایند، نباید نسبت به مشاوره حقوقی اقدام کنند و این امر تخلف خواهد بود. عنوان مشاور حقوقی صرفا به وکلای دادگستری اطلاق می‌گردد و سایر فارغ‌التحصیلان رشته‌های حقوق صرفا با همکاری با وکلای دادگستری و کسب تجربه لازم می‌توانند اقدام به انجام مشاوره حقوقی نمایند. در برخی از مواقع یکی از نزدیکان وکیلی را معرفی می کند در این صورت می توانید با خیال راحت کارهای حقوقی و کیفری را به وکیل بسپارید اما اگر فردی را نمی شناسید ما در این مقاله بهترین وکلای تهران را معرفی خواهیم کرد. در ادامه مقاله بهترین وکیل تهران همراه ما باشید تا 10 تا از وکلای مجرب را معرفی کنیم.

برخی از حوزه فعالیت بهترین وکیل تهران

برای کمک گرفتن از یک وکیل متخصص در تهرانتنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. مشاوره حقوقی یا وکیل حقوقی تنها مختص مشکلات حقوقی نیست و حتی قبل از اقدام به کاری و یا با بروز مشکلی می توانید از مشاوره حقوقی و خدمات بهترین وکیل تهران استفاده کنید. مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در امور وکالت در تهران می باشد.

ورود به پرونده‌های متعدد و رفت‌وآمد‌های مکرر به دادگاه، دروازه‌های جدیدی را به روی وکیل باز می‌کند که باعث کسب تجربه‌های جدیدی برای وی می‌شود. بدیهی است که هرچقدر تجربه و مهارت های حقوقی یک وکیل بیشتر باشد، درصد موفقیت او در پرونده‌های حقوقی بالاتر است. وکلای دادگستری در مراسم تحلیف، سوگند یاد می‌کند که به تمامی وظایف خود عمل کنند.

ثبت نام در بانک اطلاعات وکلا

چقدرجالب در مورد وکیل های خوب نظر دادید، منم تجربه زیادی با وکلا داشتم متاسفانه نمیشه گفت که همشون کاری هستند فقط بعضی هاشون واقعا پیگیر پرونده هام بودن و بعضی دیگه از وکیل ها هم کار انجام نمیدادن و تا بهشون یاد اوری میکردی فقط شماره حساب میدادن که پول واریز کنید. شاید باور نکنید من برای یه پرونده حقوقی توی تهران سه تا وکیل عوض کردم تا تونستم یه وکیل خیلی خوب تهران رو پیدا کنم. الان هم کاملا ازشون راضی ام خیلی خوب و کاری و پیگیر هستند و اکثرا هم نتایج خوبی گرفتیم. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل در تهران یاری کنیم.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران می تواند در تمامی محاکم حقوقی و کیفری کل کشور فعالیت کند اما وکلای پایه دو محدودیت هایی دارند که باید به این موضوع توجه شود. میترا ضرابی وکیل پایه یک دادگستری و یکی از مدرسین خوب در زمینه حقوق مدنی و یک وکیل خوب زن است. در حال حاضر عضو اصلی هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز است. عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و استاد حقوق مدنی است. بایسته‌های حقوقی نام کتابی است که او و سلیمان اکبری، بطور مشترک به چاپ رسانده‌اند. این کتاب شامل 3 قسمت است که قسمت اول آن در دانشگاه و مقطع کارشناسی تدریس می‌شود.

خدمات حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و با وجود دفتر وکالت تهران که علاوه بر خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی حضوری به صورت تلفنی نیز خدمات خود را ارائه می دهد. از آن جا که در خصوص پرونده شما رای قطعی صادر شده است تنها راه اعتراض فوق العاده یا همان اعاده دارسی کیفری باقی مانده است که البته شرایط خاصی دارد و احتمال موفقیت در آن بستگی به مدارک و شرایط خاص هر پرونده دارد. بایست مدارک و آرای شما توسط وکلای مجموعه مورد بررسی قرار بگیرد تا راه کار قانونی پرونده شما مشخص گردد.برای کسب اطلاعات حقوقی بیشتر با وکلای مجموعه تماس حاصل فرمایید. بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند. مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند. امیدواریم این مقاله در انتخاب بهترین وکیل تهران برای کاربران اینترنتی موثر قرار بگیرد.

وکیل پایه یک دادگستری در صورت قبول وکالت شخص، موظف خواهد بود در کلیه جلسات دادرسی شرکت نموده و در مواقع لزوم پیگیری‌های لازم را در خصوص پرونده موکل انجام دهد. ذکر این مهم در متن قراردادهای وکالت بسیار مهم و حائز اهمیت است. از مزایای رجوع به وکیل پایه یک دادگستری، دقت او در تنظیم قرارداد وکالت و ذکر تمامی نکات لازم و مهم و در نهایت تشریح آن برای موکل است. قراردادی که میان وکیل و موکل منعقد می‌گردد باید گویای رابطه خاص طرفین قرارداد و نوع وکالت اعطا شده باشد. در واقع منظور این است که در این رابطه، وکیل و موکل باید به صورت کامل و دقیق نوع وکالت را عیین نمایند که آیا وکالت اعطا شده، به صورت مطلق به وکیل داده شده یا به طور مقید.

آقای کریمی دارای 8 سال سابقه وکالت حرفه ای در دعاوی بانکی و بورس و از بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند. دارای مدرک لیسانس حقوق از دانشگاه شهید چمران اهواز، کارشناس ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه شاهد تهران، دانشجوی حقوق از دانشگاه حمل و نقل تجاری از دانشگاه تهران و مدیر موسسه حقوقی بین المللی مهرآیین نامدار جاوید می باشند. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در تهران فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری تهران، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه تهران باشند.