دسته‌ها
اخبار

وکلای شاغل در اسپرینت (2022)


افزایش گرایی – ت،یم اه، بزرگ به تکه های کوچک – کلید تکمیل به موقع پروژه و عاقل ماندن است. به همین دلیل است که اعضای لابراتوار وکیل در دوی سرعت 3 هفته ای کار می کنند. وکلا که در دو سرعت کار می کنند، با جامعه خود و یک مربی ملاقات می کنند تا به یک هدف خاص مانند خودکارسازی جذب مشتری خود برسند.

با این نوع افزایش سریع، وکلا از این زمان برای انجام پروژه ها استفاده می کنند. این شامل پروژه‌هایی می‌شود که در فهرست کارها ماندگار شده‌اند، زیرا هدف در لحظه بسیار ،ره‌آور یا بی‌اهمیت به نظر می‌رسد.

به ،وان مثال، فرض کنید یک وکیل می‌خواهد روند پذیرش موکل خود را اصلاح کند. آنها به جای مق، با آن جانور غول پیکر و پیچیده، با صرف یک ساعت در هفته، به مدت سه هفته، شروع به تجزیه و تحلیل و بازنویسی نامه های نامزدی خود می کنند. سپس، آنها به بخش بعدی برنامه ورود خود در همان قالب با زمان محدود منتقل می‌شوند.

کوتاه، شیرین، موثر و کارآمد

از ماه اکتبر، وکلا در برنامه مربیگری Lawyerist’s Lab در دوی سرعت کار می کنند. با تسهیل یک مربی، جامعه به مدت یک ساعت در هفته به مدت سه هفته تشکیل جلسه داده است. آنها به خودکارسازی جذب مشتری خود، به روز رس، دفترچه راهنمای عملیات خود و ایجاد فرآیند استخدام پرداخته اند.

در طول جلسه مجازی هفتگی یک ساعته، گروه ها به طوفان فکری، ویرایش و ساخت می پردازند. سپس، زمان بین جلسات را صرف انجام پروژه های خود می کنند.

این قالب بسیار موفق بوده است. متیو سوانلاند، عضو لابراتوار وکیل، گفت: «من فکر می‌کردم این یک قالب تقریباً عالی است. «کوتاه، شیرین، مؤثر و کارآمد. هیچ وقت تلف نمی‌شود و همه روی نتایج متمرکز بودند.»

کار در دوی سرعت نیز اندازه گیری پیشرفت را آسان تر می کند. به ،وان مثال، آزمایشگاه وکیل، رایان ریسترر، در سه ماهه گذشته روی خودکارسازی دریافت مشتری خود کار کرد.

به جای یک پروژه طول، که در آن اندازه گیری زمان با ادامه پروژه تیره می شود، او می تواند زمان دقیق ذخیره شده خود را کاهش دهد. Riesterer گفت: “من ،ن می زنم که یک تا دو ساعت در هر مشتری احتمالی صرفه جویی کنم.”

یافتن زمان برای کار در ،ب و کار

کار در دوی سرعت نیز به وکلا اجازه کار می دهد بر ،ب و کار آنها در بین انجام کار مشتری واقعی. پیدا ، زمان برای فشرده ، این نوع کارها می تواند استرس زا باشد. ت،یم کار در یک دوره کوتاه با مراحل کوچک، فضای بسیار مورد نیاز را برای انجام کارها ایجاد می کند.

Labster آلیسون هریسون در این سه ماهه روی ایجاد یک طرح هیئت کار کرد. برای او، باارزش‌ترین بخش کار در دوی سرعت این بود که «هیئت را به مدت سه هفته در رادار من قرار دهم».

آماده دریافت ابزار برای کار در ،ب و کار خود هستید؟ مربیان آزمایشگاه وکیل آماده دیدار با شما هستند.

آ،ین به روز رس، در 16 دسامبر 2022


منبع: https://lawyerist.com/news/lawyers-working-in-sprints/