دسته‌ها
اخبار

وکلای کار در خارج از کشور (2022) – وکیل


بسیاری از مشاغل سال ها از آزادی کار از راه دور برخوردار بوده اند. این همیشه برای صاحبان شرکت های حقوقی که با جلسات مشتری در دفتر، حضور در دادگاه و تیم های حضوری برای مدیریت مرتبط هستند، صادق نبوده است. اما، بازی تغییر کرده است.

بر ،ی پوشیده نیست که سال 2020 باعث تحولی عظیم در حرفه حقوقی شد. از آن زمان، کنفرانس ویدئویی، قرارهای دادگاه مجازی، کار از راه دور و مدیریت فایل مبتنی بر ابر به یک امر عادی تبدیل شده است. برخی از صاحبان دفاتر حقوقی تصمیم می‌گیرند که محدودیت‌های جغرافیا را رها کنند. آنها فقط از راه دور کار نمی کنند، آنها در مکان های دوردست سفر می کنند و در خارج از کشور کار می کنند. (بدیهی است که این وکلای جت تنظیم قو،ن مربوط به رفتار حرفه ای را بررسی می کنند. هیچ ، نمی خواهد به طور تصادفی با قو،ن حقوقی غیرمجاز برخورد کند.)

قانون از راه دور در عمل

فقط یکی از مشتریان آرون توماس در مورد پس‌زمینه تغییر زوم او نظر داد. او فرض کرد که او به اتاق دیگری نقل مکان کرده است. اما آرون، یکی از اعضای Lab Lawyerist Legacy، نه تنها در اتاق دیگری بود، بلکه در کشور دیگری بود، تقریباً در قاره ای دیگر، هزاران مایل دورتر.

هارون به همراه همسر و دختر دو ساله اش در کاستاریکا بودند.

این اولین بار نبود که آنها در خارج از کشور بودند. در سال 2014، این زوج در حالی که به سراسر آمریکای ج،ی و مرکزی سفر می‌،د، یک سال تعطیلی را پشت سر گذاشتند، و آرون به صورت مستقل نوشت. پس از آن تجربه، آنها قول دادند که هر هفت سال یک بار سفر مشابهی را آغاز کنند.

با این حال زندگی اتفاق می افتد. در سال 2015، آرون شرکت حقوقی خانواده خود را در آتلانتا افتتاح کرد. در سال 2020، همه‌گیری COVID-19 رخ داد و جهان تعطیل شد. او سپس به اولین دخترش خوش آمد گفت، و به زودی، هشت سال بعد. اما این خارش برای زندگی در خارج از کشور فروکش نکرده بود.

غروب کاستاریکا اعتبار تصویر: آرون توماس 2022

برنامه ریزی برای کار در خارج از کشور

هارون معتقد است که کار متن، با زندگی شما باشد، نه زندگی متن، با کار شما. حتی قبل از همه‌گیری، او محیط کاری انعطاف‌پذیر را برای تیمش تشویق می‌کرد. او گفت: “اگر می تو،د به مردم خود اعتماد کنید که از خانه هایشان کار کنند.” “می تو،د به آنها اعتماد کنید که از هر کجا که با لپ تاپ خود نشسته اند کار کنند.”

او قبلاً چارچوبی را برای یک شرکت راه دور با فرآیندها، سیستم‌ها و رویه‌های آنلاین تنظیم کرده بود. اگر او می توانست شرکت خود را اداره کند، با مشتریان ملاقات کند و از خانه اش در دادگاه شرکت کند، چرا نمی توانست در جای دیگری همین کار را انجام دهد؟

بنابراین، پس از تشویق های گروه مغز متفکرش، آرون و خانواده اش تصمیم گرفتند یک آزمایش آزمایشی انجام دهند. آنها شش هفته را در کاستاریکا زندگی و کار ،د. تسلط به زبان اسپ،ایی همسر آرون، آب و هوای عالی و منطقه زم، استاندارد مرکزی آن، آن را به انتخابی آسان تبدیل کرده است.

وقتی آرون تصمیم گرفت، باید بفهمد که چگونه آن را به یک انتقال یکپارچه تبدیل کند. نگر، اصلی او داشتن یک اتصال اینترنتی قوی و دسترسی آسان به فرودگاه در صورتی که برای حضور در دادگاه فراخوانده شود و مراقبت از کودک بود. معلوم شد، راحت تر از آن چیزی بود که او می توانست تصور کند.

من از کاستاریکا در دادگاه شرکت کردم. من با مشتریان ملاقات کردم. مشاوره انجام دادم من کارکنانم را مدیریت می‌کردم – تمام 9 نفر را – همه از کاستاریکا با یک کودک دو ساله در کنار او بودند.

آرون و خانواده‌اش پس از بررسی نگر،‌های اصلی خود، تصمیم گرفتند در سن خوزه، پایتخت کاستاریکا زندگی کنند. آنها یک آپارتمان مدرن با اینترنت پرسرعت و مراقبت از کودکان عالی در فاصله چند قدمی پیدا ،د. اگر هارون در آ،ین لحظه نیاز به پرواز داشت، به سرعت به فرودگاه می رسید.

لبستر آرون توماس در پورا ویدا، CR. اعتبار تصویر: آرون توماس 2022

وکالت در کشوری دیگر

نقشه او بدون هیچ مشکلی اجرا شد. هارون ساعات کاری معمولی روزهای هفته را رعایت می کرد، اگرچه بیشتر از حد معمول پیاده روی می کرد. مشتریان و دادگاه ها هرگز نمی دانستند که او در خارج از کشور است، همانطور که او امیدوار بود.

در طول شش هفته خارج از کشور، اینترنت آرون تنها یک بار در یک جلسه مجازی قطع شد. چیزی که می تواند به همین راحتی در خانه در آتلانتا اتفاق بیفتد. با این حال، او از قبل برنامه ریزی کرده بود، پس از اینکه تلفن خود را با استفاده از سیم کارت کاستاریکا به یک نقطه اتصال تبدیل کرد، به سرعت به آن ملحق شد.

در طول شب آنها محله سان خوزه خود را که به آن معروف است را کاوش می ،د (و غذا می خوردند). پیاده روی خوراکی. آ، هفته ها ماجراجویی می ،د. «ساحل دو ساعت فاصله داشت. هارون گفت تا جنگل بار، دو ساعت فاصله داشت.

آنها در یک خلوتگاه مجلل هجوم آوردند و در یک کاسیتا در جنگل بار، ماندند. آنها طبیعت کاستاریکا را کشف ،د. خوردند، لذت بردند، زندگی ،د. در حالی که ،ب و کار خود را روان نگه می داشت، تیمش درگیر بود و مشتریانش راضی بودند. تنها چیزی که هارون در طول شش هفته دوری اش از دست داد؟ صفحه نمایش عریض او.

مشاوره برای وکلای جت ستینگ

اگر آرون برای صاحبان شرکت های حقوقی که آرزوی رفتن به خارج از کشور را دارند توصیه ای دارد، این توصیه می شود: آن را امتحان کنید. «یک ماه تلاش کنید. اگر یک ماه خیلی دیوانه کننده است، آن را برای دو هفته امتحان کنید. “اگر این خیلی دیوانه کننده است، یک هفته تلاش کنید. به مدت یک هفته به جایی بروید، از راه دور کار کنید و ببینید که آیا می تو،د آن را انجام دهید. این بیشتر از آنچه مردم انتظار دارند قابل انجام است.»

به مدت یک هفته به جایی بروید، از راه دور کار کنید و ببینید که آیا می تو،د آن را انجام دهید. انجام شدنی تر از آن چیزی است که مردم انتظار دارند.

دو چیز وجود دارد که آرون به ،، که علاقه مند به کار در خارج از کشور هستند توصیه می کند. ابتدا برای بدترین سناریو (ی،ی احضار شدن به دادگاه) برنامه ریزی کنید و راه حل را مشخص کنید (ی،ی زندگی در نزدیکی فرودگاه). دوم، دریافت کارت اعتباری تجاری با برنامه امتیاز سفر است.

یک کار وجود دارد که او برای دوره بعدی خود در خارج از کشور متفاوت انجام می دهد. او پس از کار با لپ‌تاپ و استفاده از آی‌پد به‌،وان صفحه‌نمایش دوم، گفت: «به محض اینکه به آنجا رسیدم، چند سیم داخلی و یک م،تور ارزان‌تر و بزرگ‌تر می‌،م».

با موفقیت چشمگیر آزمون کاستاریکا، آرون و خانواده اش بی حرکت نماندند. در ماه مه آنها سفری به گا،گوس داشتند و برنامه هایی برای سفر به بارسلون در سال 2023 دارند.

تمرین از راه دور در آینده

در مورد زندگی مجدد در خارج از کشور، آرون از قبل برنامه هایی را برای سال آینده در دست اجرا دارد. از زمان بازگشت از کاستاریکا، آرون از حرفه وکالت خانواده خود خارج شده و یک سرمایه گذاری جدید را آغاز کرده است. prenups.com. او اکنون حتی انعطاف‌پذیری و فرصت بیشتری برای کار در راستای هدف خود که مستقل بودن از مکان است، دارد.

آرون توانست این کار را انجام دهد زیرا برنامه ای داشت، سیستم هایی را ایجاد کرد و تیمی که می توانست به او اعتماد کند. با راهنمای کامل شرکت حقوقی ما، نحوه ایجاد سیستم، تیم و شرکت حقوقی سالمی را که می‌خواهید بیاموزید.

آ،ین به روز رس، در 8 دسامبر 2022


منبع: https://lawyerist.com/news/virtually-anywhere-costa-rica/