دسته‌ها
اخبار

وکیل اصفهان بهترین وکیل اصفهان-وکالت

به شما هم توصیه می کنم حتما یه تماسی با ایشون داشته باشید باشد که مشکلتون ایشالا حل بشه. جهت معرفی وکیل و ۵دقیقه مشاوره تلفنی فرم ذیل را تکمیل سپس اطلاعات وکیل متخصص پرونده شما در اصفهان ظرف کمتر از نیم ساعت برایتان پیامک میگردد . سپهر صادقی نژاد وکیل پایه یک دادگستری دانش آموخته حقوق از سال ۱۳۸۸ که در سال ۱۳۹۶ موفق به اخذ پروانه ی کار در حوزه ی وکالت در محاکم قضایی و غیر قضایی گشته اند. نامبرده با۱۲ سال سابقه کاری در زمینه های حقوقی؛ کیفری؛ خانواده و دارای بیش از۲۰۰۰پرونده موفق بوده وموارد فوق به غیر ازسابقه نامبرده در شرکت‌ها و بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و موسسات حقوقی و مدیریت موسسات حقوقی می باشد. در دعاوی متعددی نظیر تصرف عدوانی ابطال اسناد رسمی الزام به تنظیم سند رسمی خلع ید و اثبات مالکیت دارای موفقیت های متعددی هستند.تاحمیر ریاحی به عنوان یک وکیل حرفه ای اصفهان؛ در دعاوی حقوقی و ملکی آماده ارائه خدمات حقوقی می باشد.

وکیل دادگستری در پرونده های مربوط به خانواده تا ملکی ، ثبت احوال و همه رشته های حقوقی و کیفری دخالت می کند. وکیل پایه یک دادگستری از قدرت و توانایی علمی برخوردار می باشد و بر عبور از پیچیدگی های قضایی فردی توانمند است. وکیل پایه یک دادگستری تجربیات زیادی دارد و می تواند پرونده شما را به موفقیت برساند. جهت اطمینان از تخصص وکیل در موضوع پرونده حقوقی خود ، هم می توانید پیش از مراجعه به دفتر وکالت وکیل، از طریق تماس تلفنی از این امر اطلاع حاصل نموده و هم می توانید پس از مراجعه به دفتر وکالت وکیل در اصفهان، ضمن دریافت مشاوره حقوقی از تخصص وکیل مورد نظر خود مطمئن شوید.

کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامونلیست وکلا استان اصفهانپاسخ دهند. اگرچه هنگامی که شخصی پروانه وکالت را دریافت می کند می تواند در تمام زمینه ها مانند حقوق خانواده، کیفری، تجاری، ملکی و … به قبول و انجام وکالت بپردازد، اما این نکته را در انتخاب وکیل در اصفهاننباید از نظر دور داشت که وکلایی که در یک زمینه خاص دارای تخصص بوده و تنها در آن زمینه به انجام وکالت مشغول هستند، وکلای قابل اعتمادتری برای پذیرش پرونده حقوقی شما در آن زمینه خاص می باشند. گروه وکلای آریا دادیار تمامی تلاش خود را کرده تا بهترین وکلای مجرب را گرد هم جمع کند تا بتواند بهترین نتیجه را برای موکلان خود رقم بزند و شماره تلفن وکیل در اصفهان نیز یکی از خدمات حقوقی ما است. وکلای پایه یک دادگستری دعاوی تجاری اصفهان در سامانه حقوقی دادداک ضمن تسلط کافی در مسائل دعاوی تجاری آماده ارائه خدمات حقوقی به شما می باشند.

  • وکلای اصفهان در طیف گسترده ای از امور حقوقی در حال فعالیت هستند که این امر، انتخاب بهترین وکیل اصفهان که در زمینه ی موردنظر شما نیز متخصص باشد را مشکل خواهد کرد.
  • آقای علیجانی وکیل پایه یک دادگستری و مدیر موسسه حقوقی با ویژگی ها و خدمات برتر هستند.
  • اثبات شراکت ، ثبت شرکت ، تغیرات شرکت ، انحلال شرکت ، تایید خروج از شرکت ، اعاده اعتبار شرکت ورشکسته ، الزام به انتقال سهم ، مطالبه سهم الشرکه ، ابطال سهم الشرکه ، ابطال صورتجلسه هیئت مدیره و مجمع عمومی ، انحلال شرکت بازرگانی و …
  • لیست وکلا قوه قضاییه استان اصفهان شامل نام نام خانوادگی تلفن همراه تلفن دفتر و آدرس دفتر آن ها بوده و برای مشاهده لیست کامل متن مقاله را مطالعه نمایید.

تنظیم قرار داد توسط یک وکیل خبره ، از مهترین راهکار های پیشگیری از وقوع اختلافات در پرونده های قضایی است. ما با توجه به ارباب رجوع، تماس ها و پیام هایی که از طرف دوستان به ما رسیده، برآن شدیم , سوالات متداولی که مخاطبین از ما پرس و جو میکنند، دسته بندی کرده و در اختیار شما کاربران سایت قرار داده , امیدوارم مفید و کامل برای شما واقع گردد. و خیالتون از بابت هزینه ها و تخصص وکیل راحت و تمرکزتون رو روی بقیه امور قرار دهید. ایشان تا کنون بیش از ۵۰ دوره علمی، آموزشی برگذار کرده اند و به واسطه رشته تحصیلیشان بیشتر تمایل به قبول پرونده در گرایش کیفری من جمله؛ پرونده های قتل، آدم ربایی، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت و… را دارند.

معرفی بهترین وکیل اصفهان  – لیست 10تایی

در صورت بروز سوال یا مشکل ، نیاز به خدمات وکالت و مشاوره حقوقی یا در صورت جستجوی شماره تلفن وکیل خوب در اصفهان میتوانید به دفتر وکالت خانم مریم پارسا مراجعه کنید. بنابراین اگر در شهر اصفهان هستید و به دنبال وکیل خانم برای حل پرونده طلاق، مهریه، نفقه، حضانت فزرند و … می گردید، می توانید به خانم مریم جهانبخش مراجعه کنید. امید تاجمیر ریاحی وکیل پایه یک دادگستری اصفهان فارغ التحصیل رشته حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری ایشان با وکالت تخصصی در زمینه دعاوی حقوقی و دعاوی ملکی دارای پرونده های موفقی می باشد. تعرفه حق الوکاله وکیل دادگستری برای دریافت اطلاعات بیشتر در موردلیست وکلا استان اصفهاندر کانال تلگرام آیین دادرسی و ادله اثبات دعوا عضو شوید .

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان

توجه دقیق در مطالعه پرونده، داشتن رزومه قابل ارائه و نیز حرف زدن با موکل به منظور تسلط کامل بر ابعاد متنوع پرونده. قانون مدنی در ماده ۱۱۷۴ برای هر یک از والدین بعد از طلاق،حق ملاقات طفلرا در نظر گرفته است. پدر و مادر در مورد زمان و مکان و جزئیات ملاقات طفل می توانند با یکدیگر توافق نمایند.

اگه شما هم سابقه همکاری با این وکلا رو داشتید، خوش حال میشم نظرتون رو برام بنویسید، شاید بتونیم در حل یه مشکل از یه هم وطن اصفهانیمون یا هرکسی که در اصفهان نیاز به وکیل داره و نمیدونه کدوم وکیل جزو بهترین ها هست، کمک کرده باشیم. دعاوی حقوقی مستقیماٌ در محاکم دادگستری مطرح می شود و دیگر نیازی نیست که به دادسرای عمومی و انقلاب مراجعه کرد بلکه بدواٌ در دادگاه مطرح و مورد رسیدگی قرار می گیرد.ادامه نوشته… پیدا کردن بهترین وکیل در شهر بزرگ اصفهان، اولین قدم برای به جریان انداختن یک پرونده است.