دسته‌ها
اخبار

وکیل اصفهان وکیل خوب در اصفهان بهترین وکیل اصفهان موسسه حقوقی حمید بابایی-وکالت

وکیل پایه یک دادگستری می باشد و همچنان در شهر اصفهان مشغول به فعالیت است. ایشان بسیاری از پرونده های وکالتی در حوزه های مختلف را با موفقیت به پایان رسانده است و موفق شده است تا رضایت موکلین را جلب کند. خانم فرناز جوادی نژاد به عنوان بهترین وکیل در اصفهان در بین موکلین شناخته شده است و در زمینه های دعاوی حقوقی، کیفری، شهرداری، ملکی، ثبتی و غیره در شهر اصفهان مشغول به فعالیت است. میثم ولی زاده، وکیل دادگستری اصفهان، دارای مدرک فوق لیسانس حقوق خصوصی بوده و به صورت تخصصی دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده، مالی و داوری را به بهترین شکل در مورد موکلین خود به پایان رسانده و جز بهترین وکلای اصفهان می باشد.

  • ایشان یکی از بهترین وکلای کیفری و حقوقی اصفهان شناخته شده اند زیرا دارای صفات امانت داری، باتجربگی، واقع بینی و موقعیت سنجی هستند بنابراین بهترین نتیجه را برای پرونده موکلین خود رقم می زنند.
  • زیرا یک وکیل خوب با دفاع کامل و درست از حقوق شما در دادگاه ، فن بیان قوی و انتقال صحیح مطلب در جلسات دادرسی می تواند نتیجه پرونده را به نفع شما تغییر دهد.
  • برخی از استانها ، لزوما با امور اداری و دعاوی حقوقی ، عمومی ، ثبتی ، اجرایی ، املاک و مستغلات ، کشاورزی و منابع طبیعی در محاکم دادگستری و غیره امتداد داشته و همزمان در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تدریس داشته اند.
  • به دلیل شهرت و اعتبار پدر و برادر ، ایشان به همان شغل خانوادگی خود روی آورده و سال های متمادی برای احقاق حق در محاکم حقوقی و کیفری و خانوادگی مشغول به کار می باشند.

مسعود حیدری دارای مدرک دکتری حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه دولتی قم بوده و درحال حاضر استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان بوده. در سال 1389 جهت تحصیل حقوق بازرگانی به فرانسه سفر کردم و پس از کسب اعتبارات جهت تکمیل رسالت خود به ایران بازگشتم. اگر متهم اقدام به جعل امضا و جعل مهر مسئولین و کارمندان دولت، از قبیل معاونان، وزرا، نماینده های مجلس، اعضای شورای نگهبان و قضات نمایند، از ۱ الی ۱۰ سال حبس برای وی در نظر گرفته خواهد شد. همچنین میتوانید جهت مباحثه دوجانبه و گفتگوی حقوقی به سوپر گروه حقوقی ما ملحق شوید . کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.

نمونه لایحه اعتراض به رای طلاق به درخواست زوجه

وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و با سابقه درخشانی که دارد به عنوان بهترین وکیل در اصفهان، بین مردم شناخته شده است. در زمینه های مختلف وکالت مانند کیفری، ثبتی، ملکی، حقوقی و خانوادگی تخصص و مهارت دارد. که درآزمون وکالت واختبارکانون وکلای دادگستری اصفهان،باکسب رتبه اول اختبار،مشغول بکارشد.نامبرده،دارای مدرک زبان بین المللی،باسابقه ی قضاوت،مسلط به دفاع وپیگیری انواع دعاوی داخلی وخارجی کیفری وحقوقی بوده که درطول بیست سال،باپیروزی دراکثریت پرونده های وکالتی،این موضوع رااثبات نموده است. افرادی که به هر دلیلی مایل هستند تاوکیلمورد نظر خود را از میانوکلای استان اصفهان انتخاب کرده، می توانند در این مقالهلیست وکلا اصفهان شامل وکلای کانون وکلا و قوه قضاییهرا ملاحظه نموده و با بررسیبانک اطلاعات بهترین وکیل های اصفهان، تلفن و آدرسآنها که در این مقاله ارائه گردیده، وکیل مورد نظر خود را انتخاب نمایند. به نماینده یک شخص حقیقی یا حقوقی، در مسائل حقوقی، وکیل حقوقی گفته می شود.

برای اطلاعات بیشتر در موردوکلای اصفهان همراه ما در مجله برترین وکیل باشید. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در اصفهان فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه اصفهان باشند.

یاوکیل معرفی بهترین وکلا و مشاورین حقوقی در اصفهان- اموزش نکات حقوقی

خانم مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان ، دارای پروانه پایه یک وکالت ، مشاور حقوقی و دانش آموخته رشته حقوق خصوصی هستند. مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. ایشان یکی از وکلای پایه یک دادگستری اصفهان بوده و در زمینه وکالت بیش از 17 سال سابقه حرفه ای دارند.

وکیل برای نفقه در اصفهان

ضمنا همشهریان اصفهانی برای امور وکالت با مناسب ترین هزینه ها در دعاوی حقوقی و کیفری می توانند به دفتر وکلای برجسته اصفهان وکیل مراجعه نمایند. ایشان در حرفه وکالت سابقه ای نزدیک به 20 سال دارند و متخصص در دعاوی خانواده، ملکی، اسناد رسمی، عادی و تجاری می باشند. همکاری با انجمن های مردم نهاد در زمینه حقوق محیط زیست و حقوق زنان، پیشنهاد و تاسیس کمیسیون بانوان وکیل در کانون وکلای اصفهان، از سوابق کاری ایشان است. آقای علیجانی وکیل پایه یک دادگستری و مدیر موسسه حقوقی با ویژگی ها و خدمات برتر هستند.