دسته‌ها
اخبار

وکیل اصفهان وکیل خوب در اصفهان بهترین وکیل اصفهان موسسه حقوقی حمید بابایی-وکالت

خانم سالم دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. کارشناس حقوق قضایی، دارای 13 سال سابقه درخشان وکالت که به مدت 3 سال وکیل و مشاور حقوقی شرکت بیمه رازی استان اصفهان بوده است. دارای پروانه وکالت به شماره 1457 از کانون وکلای دادگستری که در سال 1387 صادر شده است. آقای بابا شاهی دارای خدمات وکالتی مانند قرارداد، اخذ پرونده و مشاوره حضوری می‌باشد که مشاوره با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. دارای پروانه وکالت به شماره 922از کانون وکلای دادگستری که در سال 1386صادر شده است. آقای شبیه گردان دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است.

  • وکیل مواد مخدر اصفهان ۱۴۰۰-۰۶-۱۴ 2 نظر مواد مخدر نام عمومی برای انواع متنوعی از داروها، سایکو اکتیوها و ترکیبات شیمیایی طبیعی و سنتتیک است که معمولاً خاصیت تس…
  • اگر پرونده شما یک پرونده مهم و حیاتی است، با یک وکیل شناخته شده در همان موضوع مورد نظر شما در اصفهان مشورت کنید.
  • ایشان یکی از وکلای پایه یک دادگستری اصفهان بوده و در زمینه وکالت بیش از 17 سال سابقه حرفه ای دارند.
  • وکلای برجسته اصفهان وکیل آماده وکالت و مشاوره در کلیه دعاوی حقوقی و کیفری (اعم از دعاوی خانواده، طلاق، مهریه، دعاوی تجاری، ملکی، ثبتی، ارث، سرقت، قتل، قاچاق و مواد مخدر، کلاهبرداری، جرایم اینترنتی و …) با هزینه مناسب می باشند.

این موسسه با مدیریت حمید بابایی وکیل پایه یک دادگستری مدیریت میشود و بصورت تخصصی و انجام تبادل نظرات مختلف از وکلای این موسسه قبول وکالت نموده و نسبت به حقوق و استیفای حقوق موکل اقدام میگردد. اولین و مهمترین قدم در شروع پرونده شما یافتن شماره تلفن وکیل خوب در اصفهان و انتخاب یک وکیل خوب ، باسواد و باتجربه است. زیرا یک وکیل خوب با دفاع کامل و درست از حقوق شما در دادگاه ، فن بیان قوی و انتقال صحیح مطلب در جلسات دادرسی می تواند نتیجه پرونده را به نفع شما تغییر دهد.

علیرضا شیشه گر وکیل پایه یک دادگستری اصفهان

سرکار خانم مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان ، آماده وکالت و مشاوره در کلیه دعاوی حقوقی و کیفری ( دعاوی خانواده ، طلاق ، مهریه ، دعاوی تجاری ، ملکی ، ثبتی ، ارث ، سرقت ، قتل ، قاچاق و مواد مخدر ، کلاهبرداری ، جرایم اینترنتی و … ) با هزینه مناسب می باشند. عبارت هایی مانند وکیل خوب در اصفهان ، آدرس وکیل خوب در اصفهان ، شماره تماس وکیل خوب در اصفهان ، حق الوکاله وکیل خوب در اصفهان که جزء عبارت های پر جست و جو در این زمینه در اینترنت هستند ، نشان می دهند که توجه و نیاز مردم به یافتن وکیل خوب در اصفهان به چه میزان است. مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان ازجمله وکلای خانم اصفهان هستند که در استان اصفهان به کار وکالت مشغول بوده و در زمینه دعاوی حقوقی و کیفری به انجام وکالت و مشاوره حقوقی در اصفهان می پردازند. آقای حامد امیری از وکلای دادگستری شهر اصفهان و دارای پروانه وکالت پایه یک هستند. ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی و بیشتر از 10 سال سابقه در زمینه وکالت دارند.

قبول وکالت در زمینه دعاوی حقوقی، امور حقوقی شرکت ها، امور ثبتی، نوشتن قراردادها، دعاوی کیفری، دعاوی خانواده و…

ایشان یکی از بهترین وکلای کیفری و حقوقی اصفهان شناخته شده اند زیرا دارای صفات امانت داری، باتجربگی، واقع بینی و موقعیت سنجی هستند بنابراین بهترین نتیجه را برای پرونده موکلین خود رقم می زنند. آقای علیجانی در زمینه پرونده های کیفری، جنایی، ملکی، خانواده، حقوقی و مدنی فعالیت می کنند. خدماتی که ایشان ارائه می دهند، مشاوره به روش های حضوری، تلفنی و آنلاین است به گونه ای که هر فردی با توجه به شرایط خود امکان مشاوره با ایشان را داشته باشد. گروه وکلای مهر اصفهان گروهی از بهترین وکلای متخصص اصفهان که دارای سابقه ۱۵ ساله وکالت در امور حقوقی می باشند و درطی سالهای گذشته ، موفق ترین پرونده‌های حقوقی را با آمار رضایتمندی بالا ارائه نموده است.

اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. برخی از وکلای متبحر دعاوی تجاری جهت ارائه خدمات وکالتی و مشاوره حقوقی در اصفهان، در سامانه حقوقی دادداک حضور دارند. در دادداک این امکان فراهم شده تا چنانچه در جستجوی وکیل دعاوی تجاری در اصفهان هستید، بتوانید اطلاعات تماس وکلای متخصص دعاوی تجاری در اصفهان را ملاحظه نموده و برای اعطای وکالت به دفتر کار ایشان مراجعه و یا برای دریافت مشاوره حقوقی با منشی دفتر ایشان جهت رزرو نوبت تماس حاصل نمایید. گروه اصفهان وکیل با تجربه چندین ساله در زمینه های حقوقی و کیفری ضمن معرفی وکلای برتر استان اصفهان، آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی و اینترنتی به هموطنان عزیز در سراسر کشورمان ایران و مشاوره آنلاین تصویری برای ایرانیان مقیم خارج کشور می باشد.