دسته‌ها
اخبار

وکیل حقوقی در مشهد 09152055986وکیل پایه یک دادگستری در مشهد-وکالت

این وکیل متخصص در مورد پرونده‌های خانواده از جمله دعاوی ارث، طلاق، استرداد جهیزیه، حضانت، الزام به ثبت ازدواج، تمکین و نفقه کار می‌کند و حرفه زیادی در کار خود دارد. کسانی که به دنبال بهترین وکلا مشهد هستند، می‌توانند وحید حسین زاده را به عنوان یکی از بهترین وکلای این شهر انتخاب کنند. ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی هستند و در دعاوی ملکی و خانواده به صورت تخصصی کار خود را پیش می‌برند. بنده دنبال وکیل مشهد بودم که این مقاله رو دیدم و به وکیل آقای ابراهیمی مهر زنگ زدم و وکالت بهشون دادم و مشکل حقوقی ما رو حل کردند. خواستم اینجا هم ازشون تشکر کنم و هم به کسایی که به دنبال وکیل خوب مشهد هستند، معرفی کنم. ایشان با دیدگاه و رویکرد حرفه‌ی، نگرشی جدید در علم حقوق و اندیشه قضایی دارند و به صورت حرفه‌ای بیش از 7000 پرونده موفق دارند و رزومه قوی و موفق در انجام پرونده‌ها و امور وکالت و رضایت حداکثری موکلین از عملکرد ایشان نقطه عطف این وکیل دادگستری می‌باشد .

  • وکیل آسیب های شخصی از قانون و حقایق پرونده شما استفاده می کند تا ثابت کند که صدمات و آسیب های متحمل شده شما در تصادف ناشی از تخلف قانونی یک طرف مسئول بوده است.
  • اگر مرد توانایی پرداخت مهریه را نداشته باشد باید تقاضای اعسار بدهد که این تقاضا توسط دادگاه خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و در مورد صحت آن بررسی صورت می‌گیرد.
  • علاوه بر ایم می توانید از بین وکلای کانون وکلا و یا وکلای دادگستری نیز با توجه به سابقه ی کاری و حوزه ی تخصصی فعالیت وکیل ، وکیلی خوب و مناسب برای خود انتخاب کنید.
  • برعکس دعاوی حقوقی در خصوص شکایات کیفری الزامی به ثبت این شکایت در برگه های چاپی مخصوص نیست، چون که در این شکایت بحث نظم عمومی و ارتکاب جرم و وقوع تخلف مطرح است.

دادیاران اعتقاد دارد، وکیلی که تخصصی در یک زمینه خاص فعالیت می کند تمرکز بیشتری به پرونده های مرتبط با ان خواهد داشت. چه بسا که آشنایی با شعبات مراجع قضائی، قضات پرونده و رویه های قانونی، شانس موفقیت وکیل را بیشتر می کند. وکلایی که تخصصی در زمینه خانواده فعالیت می کند تمرکز بیشتری به پرونده های طلاق و مهریه دارند تا وکلای کیفری که بیشتر در امور کیفری نظیر جرایم و دیات فعالیت میکنند. این وکیل باتجربه، صداقت و جلب اعتماد موکلین را در اولویت کار خود قرار داده و سعی می‌کند با کمک بهترین راه‌‌های ممکن، مشکل را برطرف کند.

سرکار خانم وحیده محمدجعفری وکیل پایه یک دادگستری

دقت داشته باشید اگر زمانی وکیل چه به صورت خواسته و چه ناخواسته موجب خسارت دیدن موکل شود، مؤظف است آن را جبران نماید. یک وکیل متعهد باید قبل از انجام هر اقدامی، مصلحت موکل خود را هم در نظر بگیرید و بدون مشورت کاری انجام ندهد. کاری که حقوقدانان در طول سالیان با آموزش در دانشگاه‌ها و مراکز علمی به آن نائل می‌شوند. با استفاده از آیکون گوشه پایین سمت راست صفحه میتوانید به صورت زنده با وکلای ما چت کنید. با شماره های۰۹۱۵۱۸۲۴۶۸۸ – ۰۹۱۵۵۲۳۱۱۳۱ تماس بگیرید و مشاوره رایگان از ما بگیرید. اختلافات ملکی , پیش فروش آپارتمان , الزام به تنظیم سند رسمی , چک و سفته و ….

وکلای دعاوی مدنی به موکلان کمک می کنند تا از اشخاص مسئول در مورد مسائل مدنی شکایت کنند یا در برابر دعوی مدنی دفاع کنند. دعاوی حقوقی بر سر اختلافات مالک و مستاجر، طلاق، املاک و صدمات شخصی همه از نظر فنی تحت حوزه دعاوی مدنی قرار می گیرند. زیرا دعوای مدنی به هر اقدام حقوقی اطلاق می شود که در آن به جای مجازات کیفری، از طرفی وجه یا نوعی عمل خواسته شود. در یک موقعیت دشوار، گیج کننده یا پیچیده، افراد و شرکت ها ممکن است به شدت به دنبال راهنمایی یک متخصص حقوقی قابل اعتماد باشند. یک وکیل خوب در مشهد این پتانسیل را دارد که تأثیر چشمگیر و مثبتی بر زندگی موکل خود داشته باشد. خواه از طریق کمک به آنها در حل یک موضوع دشوار قانون، محافظت از آنها در برابر اتهامات نادرست، وکلا از افراد در برخی از چالش‌برانگیزترین زمان‌های زندگیشان دفاع می‌کنند.

وکیل تابعیت در مشهد

اگر که جلسه دیگری برای اثبات دعوی نیاز بوده باشد این امر به اطلاع طرفین دعوی خواهد رسید. مهلت تقاضای تجدید نظرخواهی در محاکم تجدید نظر بعد از انشاء رای حکم دادگاه به طرفین ابلاغ می شود، همچنین از تاریخ ابلاغ تا ۲۰ روز بعد آن است. اگر حکم داگاه غیابی صادر شود، محکوم علیه غیابی می تواند درخوست واخواهی داشته باشد. شایان ذکر است که هر دادگاهی به جهت رسیدگی و بررسی دعاوی باید صلاحیت ذاتی داشته باشد. صلاحیت ذاتی به معنای این است که دادگاه به لحاظ نوع، صنف و درجه و صلاحیت رسیدگی به دعاوی مورد نظر را داشته باشد.

سرقت ربودن مال و اشیاء منقول و غیر منقول بدون رضایت مالک و بر خلاف حق است. وکیل سرقت در مشهد می تواند با قبول وکالت در پرونده سرقت جرم یا بی گناهی یک متهم را با توجه به قوانین اثبات کند. وکیل دادگستری از خود سخن نمی‌گوید و برای خود اقدام نمی‌کند بلکه به نیابت از جانب موکل اقامه دعوا می نماید، دادخواست تقدیم و خواسته وی را در نزد مقام صلاحیتدار قضایی ارائه می کند. با تهیه خلاصه، تصویر واضحی از وضعیت خود را به وکیل در مشهد بدهید و مشخص کنید که امیدوارید به چه چیزی برسید. حرفه وکالت موظف است اطمینان حاصل کند که در راستای منافع موکل و نه در جهت پیشبرد نگرانی ها یا منافع شخصی وکلا انجام شود.