دسته‌ها
اخبار

وکیل در ایران

هر کسی بنابر شرایط زندگی اش از جمله مسائل کاری، خانوادگی، درمانی و … ممکن است مدتی را در خارج از کشور اقامت داشته باشد و احتمال اینکه نتواند سال ها به داخل کشور برگردد وجود دارد اما هرگز نمی تواند نسبت به مسائل حقوقی در داخل کشور بی تفاوت باشد. 4- تعداد زیادی از وکلای قدیمی نیز چند سالی است به خارج از کشور رفته و ایران نیستند یا اینکه بعد از 50 تا 65 سالگی هر چند سال یک پرونده می گیرند. آیا میدانید گرانترین وکیل در ایران کیست ؟گرانترین حق وکالت را در ایران فردی میگیرد که اصلا پرونده هایش هم نمیبنید اسم ایشان علی صابری است او گران‌ترین وکیل ایران است. یکی از مهم‌ترین پرونده‌های تاریخ قضائی ایران را وکالت کرده و بیشترین حق‌الوکاله را گرفته است؛ چیزی در حدود یک‌ و نیم میلیارد تومان. حوزه های وکالت بسیار زیاد هستند و ما در ایران وکیل های متخصص در زمینه های زیادی داریم اما هر کدام از آنها درآمد زیادی ندارد .

  • مشاوران حقوقی بعد شنیدن تمام جزئیات مربوط به پرونده تان، شماره وکیل پایه یک دادگستری را در اختیارتان میگذارند و دیگر قادر خواهید بود با خیالی آسوده امور خود را انجام دهید.
  • عنوان وکیلی که به این ترتیب وارد پرونده می‌شود، وکیل تسخیری است.
  • به طور کلی درجه بندی وکلا از نظر قوانین مرتبط با وکالت عبارت است از وکیل پایه یک دادگستری، وکیل پایه دو دادگستری و همچنین وکلایی که به صورت موردی در قالب وکیل اتفاقی برای چه اشخاص و نزدیکان خود به وکالت در دادگستری می پردازند.

اینجانب به خاطر موقعیت کاری ام تجربه بسیار زیادی در کار با وکلا داشتم.موقع سرچ در گوگل با مقاله بهترین وکیل تهران روبرو شدم و لازم دونستم که نظر و تجربه شخصی ام را در مورد بهترین وکیل بیان کنم. گروه حقوقی ایران وکیل با مدیریت دکتر مجتبی محمدی و با بهره مندی از وکلای پایه یک و مجرب دادگستری و همچنین در اختیار داشتن داوران عادل و متعهد و همگام شدن با دانش روز وکالت و داوری بین المللی، آسودگی خاطر شما را فراهم نموده و اقدام به معرفی و ارائه ی خدمات خود می نماید. واقعیت این است که در جوامع امروزی دو دیدگاه کاملا متفاوت در مورد بهترین وکیل در ایران و موقعیت شغلی وکیل دادگستری وجود دارد. در یک دیدگاه، وکلای دادگستری قهرمانانی هستند که برای اجرای عدالت در جامعه قد علم کرده و در این رهگذر، مخاطرات فراوانی را نیز پذیرا شده اند و به تبع این خصلت آرمان خواهی، مسئولیت اخلاقی سنگینی را به دوش می کشند.

فارغ التحصیلان دانشگاه پس از کسب تجارب لازم و اخذ مجوز و پروانه وکالت از نهادهای قانونی می توانند نسبت به پذیرش پرونده های حقوقی و تاسیس دفتر وکالت اقدام کرده و کار خود را به صورت مستقل شروع کنند.حال اگر یک وکیل در کنار حرفه شریف وکالت ، نسبت به امور روانشناسی نیز آگاهی داشته باشد میتواند بسیار موفق تر عمل نماید. متاسفانه یکی از ویژگی زندگی در این قرن، وجود دغدغه ها و اضطراب و نگرانی می باشد . همانطور که رشته های مختلف در ایران دارای متخصصان زیادی می باشند . که در این رشته ها تحصیل کرده اند و کسب مهارت و تجربه داشته اند، رشته ی حقوق نیز در کشور ما یکی از رشته های پربازده و پر طرفداری میباشد که افراد بسیار زیادی آن را برای تحصیل انتخاب میکنند . اما تنها تعدادی محدود از این دانش آموختگان دارای مهارت و تجربه کافی می باشند و می توانند مدیریت پرونده های حقوقی مختلف را بر عهده گیرند و در این مسیر پیشرفت کنند، بنابراین انتخاب وکیل در ایران جز مواردی میباشد که نیاز به دقت و تحقیق فراوان دارد و نمی توان بدون تحقیق و بررسی دست به انتخاب زد.

مطمئنا در طول زندگی برای مان پیش آمده که در مسائل حقوقی نیاز به مشاوره با وکیل داشته باشیم، وکیلی که برای حل مشکل ما راه حل های مناسبی پیشنهاد بدهد. در سراسر ایران وکلای متعددی فعالیت می کنند که در نوبه خود بهترین هستند، در این بین انتخاب از میان آن ها سخت می شود. در این مطلب سعی داریم وکلای سراسر ایران را معرفی کنیم که در درستکاری، صداقت و ارائه خدمات حرفه ای، از بهترین ها هستند.

مشاوره با کارشناسان حقوقی دادسو

وکیل در ایران باید به این موضوع دقت داشته باشد که هیچگاه نباید در امور تحقیقات و کسب اطلاعات مداخله کند و وظیفه ی اصلی او برای دفاع از متهم هنگامی آغاز می شود که تحقیقات به طور کامل خاتمه یافته باشد و نیاز باشد تا دفاعیه های خود را به محضر دادگاه ارائه دهد و دیگر مراحل دادرسی پرونده را طی کند. تمامیه وکلای این موسسه به صورت تخصصی در پرونده های حقوقی فعالیت میکنند و همین موضوع باعث شده که بیشتر موکلان از وکلای موسسه آسایش گستران راضی باشند. از آن گذشته مبحث دفاع از عدالت است که وکیل مدافع با آن سر و کار دارد. در واقع وکیل مدافع عدالت است در برابر آنچه به ناحق و بی عدالتی صورت گرفته است. همین وجۀ عدالت خواهیِ وکیل است که پرچم عدالت را همیشه سفید به رنگ صلح نگاه می‌دارد. وکیل مدافع داگستری، زمانی که به کانون وکلا وارد می‌شود نخستین امری که به او گوشزد می‌شود استقلال این نهاد است که در راستای عدالت‌خواهی ملزم به جریان است.

انواع وکالت[ویرایش]

علی صابری (وکیل نابینا) از آن دست آدم‌هایی‌ است که معنی معلولیت و توانایی را در ذهن به‌هم زند. او توانسته با پشتکار و اعتماد به نفس، به هر چیزی که به آن معلولیت می‌گویند، غلبه کند و در حرفه خودش یکی از جنجالی ترین‌ها باشد. آشنایی نسبی با علوم جامعه‌شناسی، روانشناسی، انسان شناسی و علوم فلسفه – زیرا حقوق با این علوم ارتباط نزدیکی دارد و برای موفق شدن در این شغل باید با آنها آشنا بود. آشنایی با مسائل مالی و اعداد و ارقام به خصوص اگر با اموال و کارهای مالی سر و کار دارید. مهارت خوب در سخنوری و نوشتن جهت تنظیم متن دفاعیه و قرائت آن در دادگاه. حقیقتا نمی توان درآمد ثابتی برای کارآموزان وکالت ،تعیین کرد و لکن درآمد کارآموزان وکالت بستگی به عوامل مختلفی از جمله ….

بهترین وکیل ایران در امور کیفری

باید بدانید درآمد یک وکیل در تهران با درآمد یک وکیل در شهرستان کوچک کاملا فرق می کند و باز این را نیز باید بدانید که درآمد یک وکیل در زعفرانیه تهران با درآمد یک وکیل در غرب تهران کاملا متفاوت است و اصلا نمیتوان یک عدد ثابت برای درآمد یک وکیل خوب در نظر گرفت . وکلایی که به موکلان خود برای رسیدن به نتیجه تضمین می‌دهند در این گروه می‌گنجند.در واقع تضمیت یک وکیل تضمین به وسیله و تلاش در دعواست نه تضمین نتیجه دعوا. پزشکی و وکالت هر دو از مشاغلی هستند که از شان اجتماعی بالایی برقرار میباشند.به هر حال مردم زمانیکه بیمار میشوند به احتمال خیلی زیاد به پزشک مراجعه میکنند ولی متاسفانه ترجیح میدهند امور حقوقی را به تنهایی انجام دهند که همین امر موجب بروز مشکلات و گاها خسارت های جبران ناپذیری خواهد بود.