دسته‌ها
اخبار

وکیل در تهران وکیل خوب در تهران وکیل حرفه ای در تهران بهترین وکیل در تهران صلح صدرا-وکالت

شاید بعضی از افراد اطلاع نداشته باشند که مواد مخدر به چه موادی می گویند، در این رابطه باید گفت که به هر ماده ترکیبی یا خالصی که فرد را معتاد یا وابسته کند، مواد مخدر گفته می شود. در پرونده های زیادی دیده شده است که شخص به دلیل عدم آگاهی و دسیسه دیگران به جرم مواد مخدر متهم شده است. یکی از مؤثرترین و مفید ترین روش ها به جهت اثبات بی ‌گناهی در قاچاق مواد مخدر، عدم وجود سابقه قبلی برای این نوع جرم ها می باشد. کشور جمهوری اسلامی ایران به دلیل شرایط جغرافیایی و همسایگانی که در اطراف خود دارد یکی از کشور هایی می باشد که در مسیر ترانزیت و قاچاق مواد مخدر قرار دارد. باید بدانید که مواد مخدر به هر گونه ماده خالص یا ترکیبات شیمیایی می گویند که در کلیه کشورهای جهان و حتی کشور ایران مرتکبین و قربانیان بسیار زیادی دارد.

  • همچنین آن‌ها تنها می‌توانند در جرم‌های تعزیری که احکامی کمتر از 10 سال حبس دارد در دادگاه و محاکم کیفری شرکت کنند.
  • وکالت می‌بایست در انجام عملی قانونی اعطا گردد و در انحصار شخص نیز نباشد.
  • داشتن درک درستی از قوانین و آشنایی تجربی با روند پرونده‌های حقوقی در دادگاه‌ها لازمه هر مشاور حقوقی است.
  • در زمان جستجوی وکیل باید به این نکته توجه کنید که وکیل حتما باید امانت‌دار و رازدار موکل باشد و به حسن اخلاق و حسن شهرت وکیل هم توجه داشته باشید.
  • این موسسه خود را موظف به ارائه خدمات مشاوره حقوقی تخصصی و دقیق می‌دانند.

در مقابل اگر هوشمندانه عمل کنید و با جستجوی وکیل خوب و مجرب، انتخاب درستی داشته باشید حتما می‌توانید از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر مادی و معنوی پیشگیری کنید. «دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب کنند. علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند. اگر مؤسسه حقوقی حامیان عدالت توانسته در حل مشکلات حقوقی به شما کمکی کرده باشد می توانید با شماره هایی که در سایت درج شده تماس بگیرید تا وکلای ما پرونده حقوقی شما را به عهده گیرند. بسیاری ممکن است با پرونده قضایی به مشکل نخورده باشند و تنها برای اطلاع از روند آتی خود با وکیل مشورت کنند.

وکیل دعاوی کیفری در تهران

این موسسه خود را موظف به ارائه خدمات مشاوره حقوقی تخصصی و دقیق می‌دانند. از این رو همه تلاش خود را در راستای افزایش آگاهی حقوقی به افراد به کار می‌بندد. مسعود اسلامی مهر در این مجموعه بهترین وکیل در کرج و بهترین وکیل در تهران را که در زمینه‌های مختلف وکالت تخصص دارند.

بنا بر آنچه که گفته شد، هر وکیل حرفه ای در یک زمینه خاص حقوقی تخصص دارد که می‌تواند با مشاوره حقوقی منافع موکل را حفظ کند و در شرایط پیچیده و سخت، بهترین راهکار را ارائه دهد. درنتیجه وکیل پایه یک دادگستری متخصص، به واسطه تجربه‌های متعددش، پرونده های حقوقی خود را بدون بروز هیچ مشکلی به‌پایان می‌رساند. همه امور حقوقی مانند تنظیم قراردادها، ارائه راهکارها برای حل بحران‌های حقوقی، مشاوره درباره قوانین کیفری، خانواده، حقوقی، چک و سفته، تنظیم دادخواست‌ها و هر نوع مشاوره‌ای که به نوعی به مسائل قضایی مربوط می‌شود. در یک یا چند موضوع خاص تبحر و تخصص داشته و خدمات خود را در این مباحث به کاربران ارائه دهد.

وکالت آنلاین جامع ترین وب سایت اطلاع رسانی حقوقی کشور می باشد که با عضویت ده ها هزاروکیل دادگستری در سراسر ایران خدمات حقوقی به متقاضیان ارائه می نماید. وکالت آنلاین با توجه به پتانسیل ذاتی خود خدمات مشاوره حقوقی، وکالت دعاوی حقوقی را توسط بهترین و متخصص ترین ارائه می نماید. وکیل محمد مومن زاده عضو کانون وکلای دادگستری مرکز متخصص در پرونده های کیفری،ملکی،قراردادها،ارث وخانواده،مواد مخدرو… بله ، وکیل پایه یک دادگستری پروانه وکالت خود را از سوی کانون وکلای دادگستری دریافت کرده و وکیل قوه قضاییه پروانه خود را از مرکز وکلا قوه قضاییه دریافت می کند و روند آزمون و گرفتن مدرک وکالت از سوی این دو مرکز متفاوت است . یکی از تفاوت‌های وکیل پایه دو دادگستری و پایه یک دادگستری در پذیرش دعاوی حقوقی مختلف است.

یکی از خدماتی که گروه آریا دادیار ارائه می دهد مشاوره رایگان به صورت 24 ساعته می باشد که برای همشهریان تهران و سایر نقاط کشور قابل انجام خواهد بود. در مسائل کیفری حتما باید وکیلی به خدمت بگیرید که تجربه و تصحیلاتش در زمینه مسائل کیفری و جنایی باشد تا بتواند به صورت کامل وارد پرونده شده و بتواند به شما کمک نمایید. وکیل نوین در 35 استان دارای شعبه هست تو به راحتی میتونی توی شهر خودت به وکیل وکالت بدی ولی کارت در همون شهری که پرونده داری با نظارت وکیل نوین انجام میشه . وکیل نوین فقط شهرتهران فعالیت داره یا نه شهرای دیگه هم هست ؟ مثلا من پرونده داشته باشم شهر دیگه چکار کنم.

از ایشان آثار زیادی بر جای مانده است، آیین تنظیم قراردادها، سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت در حقوق ایران و فقه اسلام، هنر دفاع در دادگاه‌ها استراتژی و تاکتیک، بررسی تحلیلی روابط اقتصادی موجر و مستأجر مصوب و… نمونه‌ای از آثار کشاورز می‌باشند. هر چند خود ایشان اعتقاد داشتند که تعریف محافظه کار و غیر محافظه کار و افراطی و … در متون ادبی و سیاسی در ایران، تعریف روشنی ندارد و بر حسب موارد و زمان‌ها و مکان‌ها بسیار متفاوت است. بله، وکیل به تمامی قوانین کیفری و حقوقی تسلط دارد ، ولی هر وکیلی نسبت به یک حوزه تخصص و تبحر بیشتری دارد و در آن حوزه بیشتر فعالیت می کند .

حقوق ثبت

وکیل همانند یک پزشک باید همیشه به دنبال بهترین و موثرترین روش‌ها برای رسیدن به نتیجه باشد. به دلیل به وجود آمدن بیماری کرونا و مشکلاتی که این بیماری برای رفت و آمد در شهرهای بزرگ نظیر تهران به وجود آورده است. و از اونجایی که پرونده جریانی کمتری دستشون هست عموما پیگیری شون برای پرونده شما بهتره ، پس تنها صرف کاراموزی و پایه یکی نمیشه تصمیم گیری کرد . یک وکیل خوب می‌تواند نقش یک پزشک مورد اعتماد را برای شما داشته باشد باید برای بهترین نتیجه ها و بدون دردسر سراغ بهترین‌ها بروید. وکلا با توجه به گسترده بودن عالم حقوق و موارد گوناگون، ناخودآگاه به سوی گرایش خاصی سوق پیدا می کنند. اگر فردی مجرم باشد و احتمال حکم های سلب حیات و یا حبس های ابد و طولانی برای متهم وجود داشته باشد خود دادگاه بدون در خواست فرد هم برای او وکیل تسخیری را استخدام می کند.

وکیل ملکی یک وکیل پایه دادگستری می‌باشد که در دعاوی ملکی نظیر دعاوی موجر و مستاجر، تخلیه، خلع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، افراز ملک مشاعی، الزام به ایفای تعهد و یا الزام به تحویل مبیع و … تبحر دارد. دعاوی ملکی به دلیل نوع ماهیت و شکل خود معمولا طولانی بوده و نیازمند تسلط به قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی و … دارند که این امر برای افراد عادی ممکن نیست. وکیل خانواده، وکیل پایه یک دادگستری است که به طور تخصصی در حوزه مختلف دعاوی خانواده نظیر طلاق توافقی، طلاق از سمت زوجه، طلاق از سمت زوج، مهریه، نفقه، اجرت المثل، حضانت، الزام به تمکین و … فعالیت می‌کند. نماینده حقوقی خانواده علاوه بر تسلط بر مسائل حقوق خانواده می‌بایست یک روانشناس خوب نیز باشد. در بسیاری از پرونده های خانواده به خصوص طلاق، زوجین آسیب‌های زیادی را تحمل کرده‌اند و علاوه بر یک نماینده حقوقی نیازمند یک دوست و هم‌صحبت هستند تا بتوانند علاوه بر مشکل حقوقی، روح خود را درمان کنند.