دسته‌ها
اخبار

وکیل در شیراز مشاوره حقوقی آنلاین در شیراز گروه وکلای دادورزان صلح و سازش-وکالت

ایشان در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده ، ملکی و غیره قبول دعاوی را به عهده داشته است. ایشان وکیل پایه یک دادگستری می باشد و با سابقه بالا و درخشانی که در زمینه وکالتی داشته است، توانسته تا به عنوان بهترین وکیل در شیراز در بین مردم شناخته شود. ایشان در زمینه دعاوی های ملکی، مالی، حقوقی، کیفری، خانواده و غیره در شهر شیراز فعالیت می کند. مشکلات حقوقی در زمینه های مختلف مانند ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی و غیره در همه شهرها اتفاق می افتد و تنها دغدغه ای وجود دارد، پیدا کردن یک وکیل خوب و متخصص در این زمینه می باشد.

  • ایشان وکیل پایه یک دادگستری در شهر شیراز می باشد و در دعاوی های مختلف حقوقی مانند ملکی، کیفری، حقوقی، ثبتی و ملکی هم تخصص و مهارت دارد.
  • سرای مشیر نیز یکی از بخش‌های بازار است که نباید بازدید از آن را از دست داد؛ علاوه بر معماری زیبای این بخش از بازار، می‌توانید انواع صنایع دستی و زیورآلات سنتی ایرانی را با کیفیت خوب از این بخش بازار تهیه کنید.
  • وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری استان فارس، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، متولد سال 1366 و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت در کلیه دعاوی، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 3357، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد.

دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. با این حال برخی از منابع خبری علت این برخوردها را برگزاری تجمع مسالمت‌آمیز وکلای دادگستری در مقابل کانون فارس دانسته‌اند. این تجمع که یک ماه پیش(۱۱ مهر ۱۴۰۱) برگزار شده بود با برخورد نیروهای انتظامی و امنیتی روبرو شد و پایان یافت.

وکیل شهرداری در شیراز

تخصص ایشان دعاوی ملکی است و همچنین قبل از قبول وکالت پرونده های، با موکل جلسه ای برای مشاوره تعیین می کنند و تمامی اسناد و مدارک لازم را بررسی نموده و به صورت احتمالی می گویند که نظر دادگاه چه چیزی می تواند باشد. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در شیراز فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری شیراز، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه شیراز باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند.

وکیل دعاوی نفت و گاز

یکی از مهم ترین و بزرگ ترین ویژگی های یک وکیل خوب و حرفه ای در شیراز، امانت داری و راز داری او می باشد. منظور از دعاوی ملکی یا دعاوی راجع به املاک دعاوی و اموری است که در آن موضوع خواسته یک ملک بوده و یا منشأ اختلافات طرفین ناشی از یک ملک یا مال غیر منقول است اعم از زمین، آپارتمان، مغازه، عمارت، خانه دربستی، باغ و امثال این ها. 2022 © تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای گروه وکیل نوین محفوظ است.

ادامه وکیل اراضی

معمولا مغازه‌های بازار کار خود را از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند و در نیمه اول سال تا حدود ساعت ۱۰ شب و در فصول نیمه دوم سال تا حدود هفت شب فعالیت دارند. این مجموعه در روزهای اربعین، تاسوعا و عاشورا، شهادت امام علی (ع)، رحلت پیامبر (ص)، رحلت امام خمینی (ره) و شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است. پذیرفتن وکالت پرونده شما توسط یک وکیل با تجربه، ارزش تلاش و جستجو را دارد حتی اگر نیازمند تحقیق و مصاحبه و مشورت با چندین نفر قبل از تصمیم گیری نهایی باشد. یکی از پیچیده‌‌ترین و در عین حال رایج‌ترین نوع دعاوی، دعاوی اثبات مالکیت است. بنابراین تسلط بر قوانین مدنی ،ثبتی و املاک می‌تواند وکیل املاک را به عنوان یک وکیل شاخص به گروه مخاطبین این گونه داوی معرفی کند.

«دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب کنند. علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند. مشاور حقوقی شرکت سیمان فارس و وکیل بانک کشاورزی از سوابق کاری ایشان است. ایشان در زمینه دعاوی خانواده، اثبات زوجیت، طلاق توافقی، مطالبه مهریه و نفقه، استرداد جهیزیه، تمکین و … فعالیت می‌کنند. خانم قائدی در زمینه پرونده های خانواده، طلاق، طلاق توافقی، مهریه، حضانت فرزند، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت و … می پردازند.