دسته‌ها
اخبار

وکیل در شیراز وکیل تلفنی و آنلاین 24 ساعته 09225192408-وکالت

وکیل پایه یک دادگستری در شهر شیراز می باشد و همچنین دارای فن بیان و نفوذ کلامی بالایی در کار وکالتی خود می باشد… ایشان قبول دعاوی در زمینه های ملکی، ثبتی، کیفری، خانواده و غیره را به عهده دارد و از نگاه مردم به عنوان بهترین وکیل در شیراز شناخته شده است. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و هم اکنون در شهر شیراز مشغول به فعالیت است. ایشان با سابقه بالای وکالت و موفقیتی که در پرونده های حقوقی مختلف داشته است به عنوان بهترین وکیل در شیراز شناخته شده است. همچنین ایشان به عنوان وکیل و مشاور حقوقی در موسسه ها و سازمان های مختلف تجاری و دولتی هم فعالیت هایی داشته است. آقای محمد علی کرمی دارای 11 سال سابقه حقوقی و دانشجوی ترم آخر دکترای حقوق می باشند.

  • با کمک گرفتن از وکیل دادگستری که در جدول بالا در شهر شیراز به شما معرفی کرده ایم نه تنها که از فشار روحی و روانی شما در جهت پیش برد پروندتان کم می شود بلکه در هزینه های شما نیز صرفه جویی خواهد شد.
  • باید تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز را در اختیار وکیل قرار دهد، همکاری های لازم را برای پیشرفت پرونده انجام دهد و تمام جزئیات پرونده را بدون پنهان کاری به وکیل توضیح دهد.
  • همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید.
  • ۰۹۱۷۳۰۳۹۴۶۰در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرفه سامانه وکیل نوین تماس گرفتید تا بهترین وکیل شیراز پاسخگوی شما باشد.

ایشان وکیل پایه یک دادگستری در شهر شیراز می باشد و در دعاوی های مختلف حقوقی مانند ملکی، کیفری، حقوقی، ثبتی و ملکی هم تخصص و مهارت دارد. همچنین آگاهی، علم و تجربه وکلا و مشاور حقوقی در شیراز می تواند همواره مردم را کمک نماید تا با کمترین ضرر و زیان مالی، جانی و روحی به حقوق خود برسند. بسیاری دیده شده است که افرادی که به بهانه های مختلف مانند زیاد بودن حق الوکاله یا سخت بودن انتخاب یک وکیل و … از داشتن یک وکیل امتناع نموده اند، این افراد خسارت های جبران ناپذیری را تجربه کرده اند. وکیل هایی که به قول معروف حاذق بوده و به پیچ و خم های قانون و مقررات اشراف خوبی دارند، با یک نگاه به کل ماجرا می توانند توصیه های بسیار کارامدی به شما ارائه نمایند. در این صورت باید قبل از هر کاری از بهترین مشاور حقوقی در شیراز کمک گرفته تا به نتایج دلخواه خود برسید. تفاوت وکیل پایه یک با وکیل پایه دو درواقع در نوع قبولی آنها در آزمون وکالت است.

بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!!

وکیل کیست؟وکیل، نماینده یا جانشینی است که از طرف شخص دیگری اعم از حقوقی یا حقیقی توسط عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. لطفا بر روی خدماتی که نیاز به مشاوره یا وکیل دارید کلیک نمایید و لیست وکلا و توضیحات را ببینید. از این وکیل در مواردی استفاده می شود که فرد به صورت معمولی با پرداخت هزینه بخواهد از فردی به عنوان حقوق دان اد جهت انجام روال پرونده و پیگیری موارد به او کمک کند.

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب معرفی گزیده‌ای از وکلای خوب شیراز– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب یک وکیل مناسب برای پرونده های حقوقی تان یاری کرده باشیم. وکلاپرس- از روز گذشته خبر بازداشت تعدادی از وکلای دادگستری در شهر شیراز در حال مخابره است.

دعاوی دولت علیه دولت

ناصر قهرمانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس حقوق، دارای شماره پروانه 3719 می‌باشد که از سوی وکلای دادگستری صادر شده است. مشاور حقوقی‌ شرکت سیمان فارس، دارای مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس، رتبه یک آزمون وکالت، رتبه یک آزمون اختبار، وکیل بانک کشاورزی از سوابق کاری و تحصیلی آقای قهرمانی است. حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است. دارای شماره پروانه 2650 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع، دعاوی ملکی و ثبتی از جمله دعاوی است که به وی واگذار شده است. مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 18 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، رازداری در مورد مسائل خصوصی پرونده موکل خویش خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد.

وکیل در ولنجک

با این حال وکلا معمولا پرونده‌هایی را قبول می‌کنند که در حوزه تخصص و مهارت آنهاست. تفاوت وکیل پایه یک در شیراز با وکیل پایه دو در شیراز چیست؟وکیل پایه یک دادگستری در شیراز با تجربه تر و حرفه ای تر از وکیل پایه دو است و در مسائل حقوقی و کیفری می تواند وکالت نماید، در حالی که وکیل پایه دو دادگستری در شیراز اختیارات محدودتری داشته و فقط در مسائل کیفری اجازه وکالت دارد. ولی وکیل پایه دو دادگستری وکیلی است که در آزمون قوه ی قضاییه موفق شده است . اما چون آزمون وکلای دادگستری سخت تر از آزمون قوه ی قضاییه می باشد حوزه ی کاری وکیل پایه یک دادگستری گسترده تر از وکیل پایه دو دادگستری می باشد . وکلای دادگستری شیراز، این توانایی که را دارند که بهترین دادخواست‌ها را برای شما تنظیم و بهترین لوایح دفاعیه را از طرف شما تقدیم مراجع دادگستری نماید. شاید فکر کنید که وکلای دادگستری شیراز صرفاً در این شهر می‌تواند پرونده وکالت را قبول نماید اما این تصور اشتباه است و شما می‌توانید در هرکدام از شهرهای ایران که باشید از وکلای دادگستری شیراز استفاده نمایید.