دسته‌ها
اخبار

وکیل دعاوی تجاری در اصفهان داد داک-وکالت

آقای امیری مدیریت موسسه حقوقی در اصفهان را بر عهده دارند و مشاوره به روش حضوری، غیر حضوری و آنلاین را به متقاضیان ارائه می دهند. پرونده هایی که توسط آقای امیری پذیرفته می شود شامل دعاوی خانواده، دعاوی کیفری، حقوقی، ثبتی، مالی، مطالبات، مواد مخدر و … است. هستید ، با اطمینان به حسن سابقه و عملکرد خانم مریم پارسا می توانید با ایشان تماس بگیرید.

  • ولی از این بین از آقای محمد امین شاهنگیان مشاوره گرفتم و ایشون خدا خیرش بده که بدون هیچ چشم داشتی به من مشاوره های عالی در رابطه با مهریه و طلاق دادن.
  • امید تاجمیر ریاحی وکیل پایه یک دادگستری اصفهان فارغ التحصیل رشته حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری ایشان با وکالت تخصصی در زمینه دعاوی حقوقی و دعاوی ملکی دارای پرونده های موفقی می باشد.
  • وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و در زمینه های مختلف وکالتی مانند کیفری، حقوقی، خانوادگی، ملکی، ثبتی و غیره تخصص و مهارت دارد.
  • به دلیل گذراندن دوره های تخصصی در زمینه قرارداد ها و شرکت ها و پرونده های ثبتی و املاک و بعضا در زمینه های کیفری و جنایی نیز مشغول به فعالیت می باشند.
  • این موسسه با مدیریت حمید بابایی وکیل پایه یک دادگستری مدیریت میشود و بصورت تخصصی و انجام تبادل نظرات مختلف از وکلای این موسسه قبول وکالت نموده و نسبت به حقوق و استیفای حقوق موکل اقدام میگردد.

قبل از صحبت در مورد شماره تلفن وکیل در اصفهان بگذارید کمی در مورد جرم مزاحمت تلفنی برای شما بگوییم، بهتر است توجه ای به معنی این جرم و مفاهیم آن داشته باشیم. دادداک در معرفی وکلای متخصص دعاوی تجاری در اصفهان نهایت دقت و امعان نظر را داشته و سعی شده حتی المقدور وکلایی را معرفی نماید که مدیران دادداک شخصاً افتخار حضور در کلاسهای ایشان را داشته اند. جهت تقدیر از ایشان و نیز بهره مندی هموطنان عزیز ساکن در اصفهان از این وکلای برجسته، نام ایشان در سایت آورده شده است. ابتدا به دنبال وکیل پایه یک دادگستری باشید، در مراحل بعدی وکیلی که امانت دار، صادق، با سابقه و دارای اطلاعات کامل در خصوص پرونده شما باشد را انتخاب کنید. میزان حق الوکاله یک وکیل خوب در اصفهان و یا سایر شهرها به نوع پرونده و پیچیدگی های آن بستگی دارد. معمولا در جلسه مشاوره با وکیل این هزینه مشخص می شود و بعد از آن، می توان در 2 یا 3 مرحله، حق الوکاله را به وکیل پرداخت کرد، هر چند که برخی از وکلا تمام مبلغ را یکجا دریافت می کنند اما تعداد بسیاری از وکلا مقداری از آن را قبل از شروع کار، مقداری را در حین انجام کار و الباقی را بعد از رای دادگاه دریافت می نمایند.

دفتر وکالت آیتی

یک سایت خوب جهت ثبت آگهی وکیل های اصفهان سایت هزار وکیل به نشانی HezarVakil.ir می باشد این سایت روزانه هزاران فرد را که به وکیل یا موسسه حقوقی نیاز دارند به وکیل ها و موسسات حقوقی اصفهان معرفی می کند. خیر معمولا این هزینه بابت وقت و هزینه ای است که بهترین وکیل اصفهان برای حل پرونده صرف می کند پس باید پرداخت گردد. «دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب کنند. علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند.

وکیل دعاوی تجاری در استان های دیگر

وکالت دعاوی حقوقی تخصصی است که حوضه های بسیار زیادی را در بر میگیرد که مهاجرت، خانواده، امور شرکت ها و دعاوی ملکی، از مهم ترین موارد آنها می باشد. همچنین بسیاری از افراد برای پیشبرد و پیشرفت در امور به مشاوره نیازمند هستند و یک وکیل حقوقی علاوه بر تخصص بسیار بالا در وکالت باید مشاور خوبی نیز باشند. بهترین وکیل حقوقی کسی است که تعهد به موکل، تجربه و مهارت را سرلوحه خود قرار دهد و برای احقاق حق موکل خود تلاش کند. گروه وکلای مهر اصفهان متشکل از گروهی از وکلای برجسته و متخصص در تمام امور حقوقی،کیفری وخانواده اعم از (وکیل طلاق، وکیل زمین، وکیل مواد مخدر، وکیل ملکی، وکیل سرمایه گذاری، وکیل ارث،وکیل تصادفات ودیه،وکیل نفقه ومهریه و . . . ) می باشد. خانم نجمه قیاسوند وکیل پایه یک و مشاور حقوقی در شهر اصفهان هستند که در رشته حقوقی قضایی تحصیلات خود را به اتمام رسانده و به کار وکالت می پردازند.

مطمئنا انتخاب بهترین وکیل اصفهان از میان تعداد زیادی وکیل که در این شهر حضور دارند، سخت خواهد بود. به همین سبب در این مقاله تمام تلاش خودمان را کرده ایم تا وکلای اصفهان را معرفی کنیم. در ادامه سایت برترین وکیل همراه ما باشید تا 10 وکیل خوب در اصفهان را معرفی کنیم. به عنوان مثال بهترین وکیل ملکی در اصفهان باید اطلاعات کاملی در مورد قوانین املاک داشته باشد. پرونده های ملکی از دعاوی است که کم کاری وکیل ضرر مالی سنگینی به موکل وارد می کند.