دسته‌ها
اخبار

وکیل دعاوی تجاری در اصفهان داد داک

ایشان یکی از بهترین وکلای کیفری و حقوقی اصفهان شناخته شده اند زیرا دارای صفات امانت داری، باتجربگی، واقع بینی و موقعیت سنجی هستند بنابراین بهترین نتیجه را برای پرونده موکلین خود رقم می زنند. آقای علیجانی در زمینه پرونده های کیفری، جنایی، ملکی، خانواده، حقوقی و مدنی فعالیت می کنند. خدماتی که ایشان ارائه می دهند، مشاوره به روش های حضوری، تلفنی و آنلاین است به گونه ای که هر فردی با توجه به شرایط خود امکان مشاوره با ایشان را داشته باشد. پیشنهاد ما به شما برای رسیدن به مناسب‌ترین راه‌حل و تصمیم درباره‌ی مسائل حقوقی زندگیتان، مراجعه حضوری نزد مهدی علیجانی، بهترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، است. در واقع بهتر است برای مسائل مهم و حیاتی زندگی خود زمانی را در نظر بگیرید تا بتوانید عالی‌ترین نتیجه را به دست آورید. برای این کار تنها کافی است از طریق شماره تلفن‌های ذکر شده در صفحه تماس با ما، زمانی را جهت گفت‌و‌گوی حرفه‌ای و حضوری با شایسته‌ترین وکیل اصفهان رزرو کنید.

علی اکبر خسروی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، دارای چندین سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اسناد رسمی و تجاری، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، ملکی و … می‌باشد. از خدمات وکالتی آقای خسروی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری که مشاوره با پرداخت هزینه می‌باشد، اشاره کرد. برخورد و رفتار شایسته، رازدار بودن، راه حل دهنده بودن، پایبندی به زمان، فن بیان و گفتاری شیوا و رسا از خصوصیات این وکیل نمونه است که باعث شده اقای کلانتر در زمره بهترین وکیل اصفهان قرار گیرد.

اگر افراد قبل از وارد شدن به پروسه دادرسی یا تنظیم یک قرارداد خود را موظف بدانند که با وکیل خبره گفتگو نمایند از بسیاری از مشکلات حقوقی جلوگیری خواهند کرد. وکیل پایه یک دادگستری باید دارای فن بیان، قوی در تکلم و از قدرت مباحثه خوبی برخوردار باشد. وکیل اصفهان به عنوان وکیل خیلی خوب در اصفهان با بهره‌مندی از بهترین وکیل دادگستری می تواند گزینه مناسبی برای عزیزانی باشد که به دنبال وکیل عالی در اصفهان با ویژگی‌های فوق الذکر هستند. برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که بر اساس قوانین جاری کشور وکلا در دسته بندی تخصصی قرار نمی گیرند و متاسفانه در نظام حقوقی ایران پروانه وکالت تخصصی نیز صادر نمی شود. مثلاً در ایران وکیل تخصصی در حوزه های ملکی، وکیل خانواده، وکیل وصول بدهی، وکیل کیفری، وکیل حقوقی شرکت ها، وکلای حقوق مالکیت معنوی و سایر موارد تخصصی نداریم. دکتراحمدرضاسعیدی،فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی،بارتبه ی اول ومعدل ۱۹،درمقاطع لیسانس،فوق لیسانس ودکتری رشته حقوق جزاوجرمشناسی،یکی ازبهترین وکلای دادگستری،درشهراصفهان،بابیست سال سابقه میباشد.

  • با این روش می توانید از موضوعی که به وکیل سپرده اید اطمینان کامل داشته باشید.
  • قانون مدنی در ماده ۱۱۷۴ برای هر یک از والدین بعد از طلاق،حق ملاقات طفلرا در نظر گرفته است.
  • در اولین پرونده حمید بابایی، وی توانست 15 سال زندان موکل خود را کاهش دهد.

همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید.

شهر اصفهان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور ایران می باشد و یکی از استان های تاریخی و به عبارتی پایتخت تاریخی ایران است. پس از اخذ پروانه وکالت در سال 1383 اولین پرونده وکالت را دریافت کردم که باعث براعت موکل من از 15 سال زندان شد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه وکلای مهر اصفهان می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت. اگر قصد تأسیسیک شرکت را دارید و می‌خواهید در مورد تشکیل شرکت راهنمایی بگیرید، بدون شک بایدیک وکیل تجاری با تجربه پیدا کنید. در حالی که وکلای موفق، صفات مشترک بسیاری دارندولی ممکن است در دفاعیات خود به یک قانون متمایز متکی باشند.

هدف سایت وکیل از ما این است که شما بتوانید با مطالعه مقالات این سایت، با لیست ده تا از بهترین وکیل های شهرهای مختلف آشنا شوید و از بین آنها وکیل مورد نظر خود را با توجه به میزان مهارت و سوابق انتخاب کنید. در این مقاله به وکلای شهر اصفهان می پردازیم و ده تا از بهترین وکیل در اصفهان را معرفی کنیم. مشاجرات کیفری در ارتباط به کاری است که برای انجام دهنده آن, دادگاه جزا معین می نماید اما برای مشاجرات حقوقی دادگاه جزایی را مد نظر قرار نمی دهد و تنها فرد خاطی را به ادای حقوق قانونی سایرین یا اعمال وظایفش مجبور می کند. بهترین وکیل کیفری اصفهان دانش آموخته رشته حقوق قضایی و دارای پروانه پایه یک وکالت آماده جهت ارائه خدمات در اصفهان و کل کشور در انواع دعاوی کیفری، شکایت، امور بیمه، خانواده و … می باشد.

ایشان یکی از وکلای پایه یک دادگستری اصفهان بوده و در زمینه وکالت بیش از 17 سال سابقه حرفه ای دارند. آقای شیشه گر در این سال ها موفق به بررسی پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی گوناگون شده اند. ایشان در حل پرونده های موکلین خود از دانش و تجربیاتی که در این سال ها به دست آورده اند استفاده می کنند. آقای سروریان وکیل دادگستری و مشاور حقوقی در اصفهان می باشند که با مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی به کار وکالت مشغول اند و بیشتر از 5 سال سابقه دارند.

مهدی علیجانی، یکی از بهترین وکلا پایه یک دادگستری اصفهان

از طرف دیگر عدالت، صداقت، امانت داری و اطلاعات به روز از قوانین جدید، از دیگر معیارهایی است که می توانید با در نظر گرفتن آن ها وکیلی را برای پرونده خود انتخاب کنید. وکالت دعاوی کیفری از آنجایی اهمیت بسیار زیادی دارند که برخلاف دعاوی حقوقی، در بیشتر موارد مجازات هایی شامل حال متهمین دعاوی کیفری میشوند که شامل زندان و حتی اعدام می باشند. پس آینده فرد متهم به دست قانون سپرده شده و وکیل متهم وظیفه دارد که به بهترین نحو، احقاق حق موکل خود را عملی کند. در اولین پرونده حمید بابایی، وی توانست 15 سال زندان موکل خود را کاهش دهد. نکته مورد توجه دعاوی کیفری این است که در صورت حتی یک لغزش از طرف متهم یا وکیل، تبعات ممکن است غیر قابل جبران و بسیار سنگین باشند.

تعهدات وکیل

همچنین چنین وکیلی باید نسبت به نظریات خود نیز نگاهی نقادانه داشته باشد و نقاط ضعف آن را بشناسد تا بتواند مانع از آن شود که طرف مقابل در دعوی استدلال های او را زیر سوال ببرد. زیرا وکیلی برای شما مناسب است که به راحتی به او اعتماد کنید و مشکلات خود را به وکیل خود بگویید و از افشای اسرار خود نترسید. با این روش می توانید از موضوعی که به وکیل سپرده اید اطمینان کامل داشته باشید.

البته صرف داشتن تجربه‌ی زیاد در یک زمینه دلیل نمی شود که آن وکیل در زمینه‌های دیگر نیز تجربه داشته باشد. مثلا ممکن است یک وکیل بیشتر در زمینه های حقوقی تجربه و اطلاعات داشته باشد اما در زمینه های کیفری آن چنان تجربه‌ای نداشته باشد و یا بالعکس. پس نتیجه این می شود که زملنی که می خواهید وکیلی را برای پرونده‌ی خود انتخاب کنید، به رزومه و سابقه‌ی کاری او دقت کنید چون این کار بسیار موثر و سودبخش است.