دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری شیراز 09178002693 بهترین وکیل پایه یک دادگستری شیراز-وکالت

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب معرفی گزیده‌ای از وکلای خوب شیراز– لیست 10تایی را مطالعه کردید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب یک وکیل مناسب برای پرونده های حقوقی تان یاری کرده باشیم. وکلاپرس- از روز گذشته خبر بازداشت تعدادی از وکلای دادگستری در شهر شیراز در حال مخابره است.

  • بر اساس نوشته‌های تاریخی ساخت بازار وکیل شیراز به دستور کریم خان زند در سال ۱۱۷۲ هجری قمری آغاز می‌شود و پس از گذشت ۲۱ سال در ۱۱۹۳ هجری قمری آخرین مراحل ساخت آن به پایان می‌رسد.
  • مشاور حقوقی شرکت سیمان فارس و وکیل بانک کشاورزی از سوابق کاری ایشان است.
  • به طور کلی تخصص وکلای متخصص در شیراز با تعداد پرونده هایی که در یک زمینه خاص قبول نموده و پرونده را به پیروزی رسانده است شناخته می شود.
  • با این حال برخی از منابع خبری علت این برخوردها را برگزاری تجمع مسالمت‌آمیز وکلای دادگستری در مقابل کانون فارس دانسته‌اند.
  • داپکده سامانه هوشمندی است که توسط شرکت خدمتیار آذرخش پاسارگاد و موسسه حقوقی و داوری بین المللی یوسف تقی پور در سال 1397 به بهره برداری رسیده است و هم اکنون مفتخریم که راه گشای بیش از هزاران پرونده و مشکلات حقوقی شما عزیزان میباشیم.
  • وکلایی که می توانند با دادهها و بینش بالای خود، روابط عمومی بالا و با صدایی رسا از پرونده شما دفاع کنند و مشکلتان را حل و فصل نمایند.

این در حالی است که برخی دیگر از وکلای دادگستری نیز برای ارائه توضیحات به دادسرا احضار و دعوت شده‌اند. ما در تیم حقوقی دادسرایار، برای ارائه خدمات به همشهری های عزیز در استان شیراز (فارس) آماده ایم و به صورت 24 ساعته، آنلاین و تلفنی پاسخگو سوالات و مشکلات حقوقی شما عزیزان خواهیم بود. شهر شیراز یکی از کلان‌شهرهای کشور ایران است و از طرفی شهر شیراز مرکز استان فارس می باشد.

وکیل دادگاه انقلاب

طبق اصل 35 قانون اساسی که گفته شده است ” طرفین دعوا حق دارند در همه دادگاه برای خود وکیل انتخاب کنند . و اگر توانایی انتخاب وکیل نداشته باشند ، باید برای آن ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود .” در غیر این جرائم موضوع صلاحیت دادگاه کیفری یک ، هر یک از طرفین می توانند « حداکثر دو وکیل » به دادگاه معرفی کنند مگر در خصوص جرائم منافی عفت که متهم از حضور یا معرفی دلیل امتناع ورزد . در جرائمی که مجازات آن سلب حیات یا حبس ابد است ، چنانچه متهم اقدام به معرفی وکیل در مرحله ی تحقیقات مقدماتی ننماید ، بازپرس برای وی وکیل تسخیری انتخاب می کند .

وکیل جرائم سایبری در شیراز

وکیل کیست؟وکیل، نماینده یا جانشینی است که از طرف شخص دیگری اعم از حقوقی یا حقیقی توسط عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. لطفا بر روی خدماتی که نیاز به مشاوره یا وکیل دارید کلیک نمایید و لیست وکلا و توضیحات را ببینید. از این وکیل در مواردی استفاده می شود که فرد به صورت معمولی با پرداخت هزینه بخواهد از فردی به عنوان حقوق دان اد جهت انجام روال پرونده و پیگیری موارد به او کمک کند.

وکیل در مشهد

ناصر قهرمانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس حقوق، دارای شماره پروانه 3719 می‌باشد که از سوی وکلای دادگستری صادر شده است. مشاور حقوقی‌ شرکت سیمان فارس، دارای مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس، رتبه یک آزمون وکالت، رتبه یک آزمون اختبار، وکیل بانک کشاورزی از سوابق کاری و تحصیلی آقای قهرمانی است. حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است. دارای شماره پروانه 2650 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع، دعاوی ملکی و ثبتی از جمله دعاوی است که به وی واگذار شده است. مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 18 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، رازداری در مورد مسائل خصوصی پرونده موکل خویش خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد.

با این حال وکلا معمولا پرونده‌هایی را قبول می‌کنند که در حوزه تخصص و مهارت آنهاست. تفاوت وکیل پایه یک در شیراز با وکیل پایه دو در شیراز چیست؟وکیل پایه یک دادگستری در شیراز با تجربه تر و حرفه ای تر از وکیل پایه دو است و در مسائل حقوقی و کیفری می تواند وکالت نماید، در حالی که وکیل پایه دو دادگستری در شیراز اختیارات محدودتری داشته و فقط در مسائل کیفری اجازه وکالت دارد. ولی وکیل پایه دو دادگستری وکیلی است که در آزمون قوه ی قضاییه موفق شده است . اما چون آزمون وکلای دادگستری سخت تر از آزمون قوه ی قضاییه می باشد حوزه ی کاری وکیل پایه یک دادگستری گسترده تر از وکیل پایه دو دادگستری می باشد . وکلای دادگستری شیراز، این توانایی که را دارند که بهترین دادخواست‌ها را برای شما تنظیم و بهترین لوایح دفاعیه را از طرف شما تقدیم مراجع دادگستری نماید. شاید فکر کنید که وکلای دادگستری شیراز صرفاً در این شهر می‌تواند پرونده وکالت را قبول نماید اما این تصور اشتباه است و شما می‌توانید در هرکدام از شهرهای ایران که باشید از وکلای دادگستری شیراز استفاده نمایید.