دسته‌ها
اخبار

پادکست LawNext: اندی ویلسون، بنیانگذار Logikculll در 10 سال مختل کردن و دموکراتیزه کردن E-Discovery


امسال دهمین سالگرد Logikcul، شرکتی که مدیر عامل آن است اندی ویلسون و CTO شنگ یانگ با هدف خودکارسازی و دموکراتیک ، کشف الکترونیکی تأسیس شد. اما این شرکت در واقع از یک شرکت قبلی که این جفت در سال 2004 تأسیس ،د، به نام Logik Systems، برای دیجیتالی ، جریان‌های کار اکتشاف مبتنی بر کاغذ قدیمی شکل گرفت که در آن وکلا ایمیل‌ها را روی کاغذ چاپ می‌،د تا آنها را بررسی کنند. در حالی که اولین شرکت شاهد رشد سریع بود و حتی Inc 500 را در سال 2009 در رتبه 181 ساخت، رکود بزرگ باد را از بادبان خود خارج کرد و باعث شد تا دو بنیانگذار مدل ،ب و کار خود را دوباره ارزیابی کنند.

آنها با هدف خودکارسازی کارهایی که قبلاً به صورت دستی انجام می‌دادند، روی یک محصول جدید کار ،د و در نهایت Logikculll را به ،وان یکی از اولین پلتفرم‌های کشف الکترونیک مبتنی بر ابر راه‌اندازی ،د. هدف آنها نه تنها خودکارسازی فرآیند، بلکه دموکراتیزه ، آن از طریق مقرون به صرفه و قابل دسترس ، اتوماسیون برای همه بود.

ده سال پس از راه‌اندازی Logikculll، ویلسون به من می‌پیوندد تا در مورد رشد شرکت و تکامل پلتفرم آن، که ویلسون می‌گوید شاهد استفاده بی‌سابقه‌ای است، صحبت کنیم. در میان چیزهای دیگر، ویلسون درباره چالش‌های شرکت در جلب اعتماد وکلا به اسنادشان به یک پلتفرم مبتنی بر ابر، چگونگی تغییر دیدگاه وکلا در مورد ابر در سال‌های اخیر و اینکه چگونه یک نسل جدید هوش مصنوعی می‌تواند بر کشف الکترونیکی تأثیر بگذارد، بحث می‌کند. در آینده.

این مال ویلسون است بار دوم در LawNext. در آوریل 2019، من به صورت حضوری با او در دفتر مرکزی Logikculll در سانفرانسیسکو مصاحبه کردم. از جمله تغییرات زیادی که از آن زمان تاکنون برای شرکت ایجاد شده این است که آن دفاتر و یک صد در صد مجازی را تعطیل کرده است.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم

این ،مت از LawNext سخاوتمندانه توسط حامیان مالی ما ممکن شده است. ما از حمایت آنها قدرد، می کنیم و امیدواریم آنها را بررسی کنید.

  • حقوق شناسیارائه مشتری قانونی، CRM قانون، اتوماسیون بازاریابی، صورت‌حساب قانونی، مدیریت اسناد، و موارد دیگر، همه در یک نرم‌افزار وکالت با استفاده آسان.

  • استفاده کنید، پلت فرم بانکداری ،ب و کار آنلاین که به طور خاص برای شرکت های حقوقی انفرادی و کوچک طراحی شده است.

  • الگو، خانه پلتفرم های مدیریت تمرین است تمرین پلنگ، Bill4Time، MerusCase و لولی لاو; پلت فرم پرداخت الکترونیکی سرفصل; و نرم افزار حسابداری قانونی کتاب های اعتماد.

  • Sage Timeslipsکه نزدیک به چهار دهه مورد اعتماد شرکت‌های انفرادی و کوچک است، عملکرد قوی، گزارش‌های قابل تنظیم و توانایی ضبط زمان و هزینه‌ها را در حال حرکت ارائه می‌دهد.

اگر از گوش دادن به LawNext لذت می برید، لطفاً هرجا که به پاد،ت گوش می دهید، نظر خود را برای ما ارسال کنید.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/05/lawnext-podcast-logikcull-cofounder-andy-wilson-on-10-years-of-disrupting-and-democratizing-e-discovery.html