دسته‌ها
اخبار

پادکست LawNext: بنیانگذار تئوری و اصول نیکول برادیک در زمینه طراحی و ساخت محصولات فنی حقوقی


وقتی این پاد،ت در ژوئیه 2018 راه اندازی شد، اولین مهمان برنامه بود همان ،مت اول بود نیکول برادیککه شش ماه قبل شرکت طراحی و توسعه فناوری حقوقی را راه اندازی کرده بود نظریه و اصل.

اکنون، در حالی که شرکت او پنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد، برادیک با خبرهایی مبنی بر اینکه این شرکت در مسیر جدیدی منشعب می شود، به لاو ن،ت بازگشته است و استودیوی T&P را راه اندازی می کند، بازویی از تجارت که به توسعه مش، محصولات فناوری قانونی در مشارکت با دیگران اختصاص دارد.

،ب‌وکار جدید با شرکای صنعت حقوقی که ایده‌هایی برای محصولات دارند، اما ممکن است تیم محصول، بودجه یا سایر ،اصر مورد نیاز برای ارائه محصول به بازار را نداشته باشند، کار خواهد کرد. T&P ایده‌های شریک را تأیید می‌کند و سپس تمام حوزه‌های استراتژی محصول را مدیریت می‌کند. ، طراحی، توسعه و راه اندازی. بسته به شرایط شراکت، تیم T&P همچنین در مالکیت، استراتژی ورود به بازار، فروش و بازاریابی شرکت خواهد کرد.

بنابراین، پس از پنج سال، نظریه و اصل چگونه تکامل یافته است و برادیک در مورد ساخت محصولات SaaS برای بازار قانونی چه آموخته است؟ چرا شرکت در این مسیر جدید منشعب می شود و به دنبال توسعه چه نوع محصولاتی است؟ چه چیزی باعث طراحی خوب برای یک محصول فنی قانونی می شود؟ در این ،مت از LawNext، ما در مورد این سؤالات و موارد دیگر بحث می کنیم.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم

این ،مت از LawNext سخاوتمندانه توسط حامیان مالی ما ممکن شده است. ما از حمایت آنها قدرد، می کنیم و امیدواریم آنها را بررسی کنید.

اگر از گوش دادن به LawNext لذت می برید، لطفاً هر جا که به پاد،ت ها گوش می دهید، یک بررسی برای ما بگذارید.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/02/lawnext-podcast-theory-and-principle-founder-nicole-،،-on-designing-and-building-legal-tech-،ucts.html