دسته‌ها
اخبار

پادکست On LawNext: دو دانشجوی حقوق که نژادپرستی سیستمی را در سیستم حقوقی پذیرفتند


برایانا جواسئوس و ادریوس استگ دو دانشجوی حقوق در مرکز حقوق دانشگاه ج،ی در باتون روژ، لا. هستند که نه ماه اوایل سال جاری را صرف مبارزه با نژادپرستی سیستماتیک در سیستم حقوقی ،د. در آ،ین لاو ن،ت، آنها به میزبان باب آمبروگی می‌پیوندند تا درباره پروژه‌هایشان و اینکه چگونه کارشان بر اه،شان برای حرفه‌های حقوقی‌شان تأثیر گذاشته است، بحث کنند.

Joaseus و Stagg دو نفر از 18 دانشجوی حقوق از شش دانشکده حقوق بودند که امسال در سال دوم برنامه فلوشیپ با حمایت بنیاد حاکمیت قانون LexisNexis و شبکه اجداد آفریقایی LexisNexis، با مشارکت کنسرسیوم دانشکده حقوق کالج ها و دانشگاه های تاریخی سیاه پوستان. (دو دانش آموز از سال اول برنامه در ژوئیه 2021 در این پاد،ت حضور داشتند.)

پروژه ای که Joaseus طراحی کرد بر مشکل تعصب نژادی در ارزیابی املاک متمرکز بود. پیشنهاد او با ایجاد یک چک لیست دیجیتالی برای متخصصان ارزیابی، که با استفاده از منابع LexisNexis توسعه یافته است، سوگیری ارزیابی را کاهش می دهد، که به شناسایی موقعیت های “پرچم قرمز” که در آن فرآیند ارزیابی ممکن است ناعادلانه یا مغرضانه باشد، کمک می کند.

پروژه استاگ بر مشکل هیئت‌های داوری متمرکز بود که از نظر نژادی متفاوت نیستند یا نماینده جوامع خود نیستند. پیشنهاد او ایجاد یک داشبورد تجسم داده “Jury Wheel 2.0” بود که از فناوری موجود برای اطمینان از ارسال احضاریه هیئت منصفه به آدرس صحیح و نشان دهنده ساختار جمعیتی جامعه استفاده می کند.

هر دو دانش‌آموز نمونه‌های الهام‌بخش ،، هستند که آینده حرفه وکالت را شکل می‌دهند و مدارس آنها نمونه‌هایی از این هستند که چگونه دانشکده‌های حقوق می‌توانند برای ایجاد تغییر در جوامع خود کارهای بیشتری انجام دهند. البته اعتبار به LexisNexis نیز تعلق می گیرد که این برنامه را سازماندهی کرد و مبلغ 180000 دلار بودجه به اضافه زمان و مربیگری کارمندان متعدد را متعهد شد.

علاوه بر مرکز حقوق دانشگاه ج،ی، مدارسی که امسال شرکت ،د عبارتند از: کالج حقوق دانشگاه کشاورزی و مک،ک فلوریدا، دانشکده حقوق دانشگاه هاوارد، شمال. دانشکده حقوق دانشگاه مرکزی کارولینا، دانشکده حقوق تورگود مارشال در دانشگاه تگزاس ج،ی، و دانشکده حقوق دانشگاه ناحیه کلمبیا دیوید ا.. کلارک.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم

این ،مت از LawNext سخاوتمندانه توسط حامیان مالی ما ممکن شده است. ما از حمایت آنها قدرد، می کنیم و امیدواریم آنها را بررسی کنید.

اگر از گوش دادن به LawNext لذت می برید، لطفاً هرجا که به پاد،ت گوش می دهید، نظر خود را برای ما ارسال کنید.


منبع: https://www.lawnext.com/2022/12/on-lawnext-podcast-two-law-students-w،-took-on-systemic-racism-in-the-legal-system.html