دسته‌ها
اخبار

پادکست On LawNext: مدیر عامل فاکتور وارون مهتا در مورد “قانون یکپارچه” به عنوان یک دسته جدید از خدمات حقوقی


عامل، شرکت خدمات مدیریت شده که در سال 2019 منحل شد از ارائه‌دهنده خدمات حقوقی جایگزین Axiom، خود را به ،وان ارائه «کار حقوقی پیچیده در مقیاس» برای بازار حقوقی شرکتی که به آن خدمت می‌کند، توصیف می‌کند. اما اخیراً، خود را در دسته جدیدی از خدمات حقوقی جایگزین قرار داده است. این مقوله جدید را “قانون یکپارچه” می نامد و آن را به ،وان گردآوری تخصص قو،ن سنتی، کارآیی قو،ن جدید و همسویی قو،ن داخلی تجارت توصیف می کند.

در این ،مت از LawNext، وارون مهتا، مدیر عامل فاکتور از سال 2020، به میزبان باب آمبروگی می پیوندد تا عمیق تر به مفهوم قانون یکپارچه بپردازد. آنها همچنین در مورد چگونگی تحول بازار خدمات مدیریت شده در بازار پس از همه گیری، نحوه تأثیرگذاری بازار کار فعلی بر دپارتمان های حقوقی شرکت ها و ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده و چگونگی تحول Factor در مواجهه با این مسائل بحث می کنند.

مهتا، کهنه کار صنعت فناوری قانونی، بود به ،وان مدیرعامل فاکتور معرفی شد در سال 2020، درست قبل از همه گیری جه،. چند ماه بعد، شرکت سرمایه گذاری دریافت کرد به ،وان یکی از بزرگترین در بازار راه حل های حقوقی جه، شناخته می شود. در اوایل سال جاری، این شرکت منصوب شد جاناتان پدرسن، شریک سابق Skadden و مشاور عمومی بانکداری سرمایه گذاری در Credit Suisse، به ،وان معاون اجرایی رئیس جمهور و عملکرد جه، منجر به نظارت بر همه تعاملات فاکتور می شود.

این یک بازدید مجدد از LawNext برای مهتا است که قبلاً در این پاد،ت حضور داشت در فوریه 2021.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم

این ،مت از LawNext سخاوتمندانه توسط حامیان مالی ما ممکن شده است. ما از حمایت آنها قدرد، می کنیم و امیدواریم آنها را بررسی کنید.

اگر از گوش دادن به LawNext لذت می برید، لطفاً هرجا که به پاد،ت گوش می دهید، نظر خود را برای ما ارسال کنید.


منبع: https://www.lawnext.com/2022/12/on-lawnext-podcast-factor-ceo-varun-mehta-on-integrated-law-as-a-new-category-of-legal-services.html