دسته‌ها
اخبار

پرونده اصلاحیه دوم فاستر والدین به دادگاه منطقه در لایت بروئن بازگردانده شد


از تصمیم روز گذشته مدار هفتم در می، علیه اسمیتتوسط داوران جوئل فلوم، ایلانا روونر و مایکل برنان:

شاکیان دارین و جنیفر می، هر دو مراقب خانه های پرورشی دارای مجوز هستند و جنیفر می، مجوز اداره مهدکودک در منزل را دارد. قو،ن و مقررات ایلینویز نحوه نگهداری و نگهداری اسلحه گرم و مهمات توسط می،ها را در خانه خود محدود می کند. می،ها قانون اساسی بودن آن قو،ن و مقررات را به چالش می کشند. دادگاه منطقه ای رای خلاصه ای را برای ایالت ایلینویز صادر کرد و می،ها درخواست تجدید نظر ،د.

پس از اینکه می،ها گزارش افتتاحیه خود را ثبت ،د، دادگاه عالی تصمیم گرفت انجمن تفنگ و تپانچه ایالت نیویورک، Inc. v بروئن (2022)، که در آن دادگاه حکم داد که بررسی دقیق ابزارها در متن متمم دوم اعمال نمی شود. دادگاه استانداردهای قانون اساسی را که در آن تأیید شده است، صریح تر بیان کرد ناحیه کلمبیا علیه ه، (2008)، دادگاهها را م،م به ارزیابی اینکه آیا مقررات مدرن سلاح گرم با متن متمم دوم و درک تاریخی مطابقت دارد یا خیر. بعد از پل منتشر شد، جلسه توجیهی در این مورد ادامه یافت و ما استدلال شفاهی شنیدیم.

ما اکنون برای رسیدگی های اضافی برای دریافت مزایای کامل تصمیم دادگاه منطقه با استفاده از آزمون “متن، تاریخ، و سنت” محاکمه می شویم. پل. در صورت بازداشت، دادگاه منطقه باید به طرفین اجازه دهد تا در اکتشافات بیشتر، از جمله درخواست گزارش های کارشناسی بیشتر، مشارکت کنند. سپس دادگاه منطقه باید هرگونه درخواست بعدی را تحت ارزیابی قرار دهد پلمتن، تاریخ و چارچوب سنت. در انجام این کار، دادگاه باید اجازه ارائه توضیحات را بدهد و تعامل آنها را در نظر بگیرد پل و دکترین شرایط غیرقانونی، از جمله، اما نه محدود به زمینه اشتغال. به ،وان مثال، ناسا در مقابل نلسون را ببینید (2011)؛ Engquist در مقابل اداره اورگان از Agri. (2008). دادگاه همچنین باید اجازه کشف و اطلاع رس، در مورد دکترین مکان های حساس و هر موضوع دیگری را که دادگاه و طرفین با توجه به این موضوع مربوط می دانند. پل.


منبع: https://reason.com/volokh/2023/01/21/foster-parent-second-amendment-case-sent-back-to-district-court-in-light-of-bruen/