دسته‌ها
اخبار

پلیس سابق آریزونا به جرم جنایت پس از حادثه Tasing اعتراف کرد


دیو بیسکوبینگ، افسر سابق پلیس گلندیل، متیو اشنایدر، جمعه گذشته به یک مورد بزه‌کاری در خصوص بی‌نظمی رفتار کرد. گزارش ها برای ABC 15 آریزونا. اقدامات اشنایدر در طول یک توقف ترافیکی در سال 2017 پس از بررسی اخبار محلی و تصاویر دوربین بدنه از صحنه نشان داد که تظاهر عجیب اشنایدر و حمله به مسافر، تیتر خبرها شد. اشنایدر هم از زندان و هم از حبس مشروط اجتناب کرد و باید فقط 115 دلار هزینه دادگاه بپردازد. او قبل از متهم شدن، گواهینامه افسر پلیس خود را از دست داد، اما می‌تواند حقوق بازنشستگی و مزایا را برای ادعای ازکارافتادگی دریافت کند.

جزئیات بیشتر این حادثه: در هنگام توقف چراغ راهنما، اشنایدر به جای سمت راننده به سمت سرنشین خودرو نزدیک شد و شناسه مسافر را خواست. وقتی مسافر گیج پاسخ داد، اشنایدر در نهایت او را روی زمین نگه داشت و 11 بار او را چشید.

در یک لحظه، اشنایدر شلوار ویتکرافت را پایین کشید و در کشاله ران او را چشید و سپس تهدید کرد که او را در ، تناسلی‌اش چنگ می‌زند. فیلم دوربین بدن و در حضور فرزندان مقتول اجرا کرد. رفتاری که در آن روز اتفاق افتاد نه تنها نامن،، بلکه جنایتکارانه بود. او متعهد به انجام یک اقدام مجرمانه شده است. یک دادستان این پرونده گفت: هدف این پرونده همین بود.


منبع: https://thecrimereport.org/2023/01/25/former-arizona-cop-pleads-guilty-to-misdemeanor-count-after-tasing-incident/