دسته‌ها
اخبار

پیشنهادات وبینار: دعوای حقوقی شاهدانه در بازار پایین


هفته گذشته، همکارم جسی موندری و من یک ساعت را صرف بحث در مورد وضعیت چالش برانگیز صنعت شاهدانه و تأثیر آن بر افرادی که در حال بررسی دعوی قضایی یا سایر گزینه های حل اختلاف هستند، پرداختیم. اگر نتوانستید در وبینار شرکت کنید، در زیر برخی از نکات کلیدی بحث و پیشنهادات آورده شده است.

ما شاهد نقض حتی بیشتر اقدامات قرارداد هستیم

این تعجب آور نیست. از آنجایی که صنعت با رکود دست و پنجه نرم می کند، ناتو، کلی در پیروی از توافق نامه ها یا شرایط پرداخت از قبل موجود است. به‌ویژه، ادعاهای نقض قرارداد در زمینه ،ید و فروش بسیار شایع‌تر بوده است، زیرا مردم صرفاً پرداخت نمی‌کنند – به طوری که کالیفرنیا حتی برنامه‌ای را برای مق، با گستردگی مشکل پیشنهاد کرد.

ما همچنین شاهد افزایش اختلافات LLC و شراکت هستیم

این نیز جدید نیست، اما از آنجایی که شرکت‌ها نتوانستند آنطور که چندین سال پیش تبلیغ می‌شد عمل کنند، اختلافات اعضای LLC و مشارکت نیز به طور پیوسته افزایش یافته است. همانطور که جسی پوشش داد، مهم است که چیزها به خوبی مستند شوند – او به طور خاص اشاره کرد که مایل است مفاد بیشتری در رابطه با جنبه حسابداری ،ب و کار در قراردادهای عملیاتی ببیند – تا مسائل بالقوه در ،مت جلویی روشن شود.

حقیقت غم انگیز این است که اگر با ،ب و کاری روبرو هستید که در حال غرق شدن است، باید انتظارات خود را تعدیل کنید.

ما به طور فزاینده‌ای مجبور به گفت،ای دشوار با مشتریان خود شده‌ایم که احتمالاً تعقیب یک متهم بالقوه منطقی اقتصادی ندارد زیرا ارزش آن را ندارد. اگر حکمی که به شما صادر شده است علیه متهم شما قابل اجرا نباشد، برنده شدن در یک دعوی قضایی یا داوری، که در بهترین حالت یک سال یا بیشتر طول می کشد، م،ایی ندارد. ما واقعاً مجبور بوده ایم به مشتریان خود توصیه کنیم که (1) ذهنیت کاهش ضررهای خود را در زمان و مکان من، اتخاذ کنند و (2) در مورد نحوه مذاکره با توافق یا رویکرد بالقوه برای پیگیری ادعاهای خود انعطاف بیشتری داشته باشند. گاهی اوقات، این بدان م،است که وارد برنامه های پرداختی شوید که معمولاً آنها را تحمل نمی کنید. در مواقع دیگر، این به م،ای انجام معامله پنجاه سنت بر دلار است.

در دعوای حشیش خلاقیت به ،ج دهید – و تا زم، که قدرت دارید این کار را انجام دهید!

تسویه‌حساب‌هایی که شامل قضاوت اعتراف‌شده/مشروط یا ضمانت شخصی می‌شود می‌تواند واقعاً انگیزه‌ای برای بدهکاران باشد تا به تعهدات خود عمل کنند. در مورد اختلافات شراکتی، شاید دریافتی بهترین حس را داشته باشد. اینها انواع گزینه هایی هستند که ما این روزها بیشتر در مورد قط،امه ها و تسویه حساب های خود کار کرده ایم.

و اگر طرف مقابل (بدهکار) هستید، ارتباط صادقانه و حرکات حسن نیت را در آغوش بگیرید

مردم می دانند که صنعت در حال آسیب است. اگر مدیون پول هستید و می‌خواهید از دعوی قضایی یا تلاش برای جمع‌آوری پر، کنید، تمام تلاش خود را انجام دهید تا توانایی‌هایتان را به دیگران منتقل کنید و به آنچه می‌تو،د متعهد شوید. بدترین کاری که می تو،د انجام دهید این است که بیش از حد خود را گسترش دهید و هر توافقی را که به دست آورده اید به طور غیرقابل قبولی انجام دهید – این فقط باعث ایجاد حس بی اعتمادی و خصومت برای همه افراد درگیر می شود.

ورش،تگی هنوز واقعاً در دسترس نیست

ورش،تگی یک گزینه نیست – دادگاه ها به طور مداوم به بدهکار، که در صنعت حشیش کار می کنند یا درآمد قابل توجهی از فعالیت حشیش (مستقیم یا غیرمستقیم) به دست می آورند، نمی توانند از ورش،تگی استفاده کنند، مک،زم فدرال، تا زم، که ماری جوانا طبق قانون فدرال غیرقانونی باقی بماند. ما پوشش دادیم که حمایت از ورش،تگی در شرایط بسیار محدودی فراهم شده است، اما، در کل، روی آن حساب نکنید.

برای یک وبینار مشابه و پست در مورد این موضوعات، همچنین بررسی کنید:


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/webinar-takeaways-cannabis-litigation-in-a-down-market/