دسته‌ها
اخبار

چه کسی اعتماد لیزا ماری پریسلی را کنترل می کند؟


با مرگ اخیر دختر الویس پریسلی، لیزا ماری پریسلی، اکنون سؤالات اساسی در مورد اینکه چه ،ی اعتماد او را کنترل می کند، از جمله املاک گریسلند، وجود دارد.

لیزا ماری پریسلی با مادرش، پریسیلا پریسلی، و مدیر تجاری سابق، بری سیگل، که به ،وان متولی نامگذاری شده بودند، یک اعتماد زنده ایجاد کرد. این حرکت غیرعادی بود زیرا ا،ر افرادی که تراست های زنده را ایجاد می کنند (به نام اعطا کننده) خود را به ،وان متولی اولیه نگه می دارند. لیزا ماری در سال 2016 با اصلاحیه ای اعتماد را تغییر داد و دو فرزند بزرگتر خود را جایگزین مادر و مدیر تجاری خود کرد. یکی از آن کودکان در سال 2020 درگذشت. دختر او، رایلی کیوگ، اکنون متولی باقی مانده است.

با این حال، هفته گذشته، پریسیلا پریسلی دادخواستی را ارائه کرد به چالش کشیدن اعتبار اصلاحیه اعتماد لیزا ماری، به نقل از:

  • اصلاحیه به پریسیلا تحویل داده نشد، بنابراین تغییر به او اطلاع داده نشد.
  • نام پریسیلا در سند اشتباه نوشته شده است.
  • امضای لیزا ماری روی سند “به نظر می رسد ناسازگار” با امضای معمولی او باشد.
  • را اصلاحیه شاهد یا محضری نبود.

اگر پریسیلا بتواند به دادگاه ثابت کند که اصلاحیه اعتماد بی اعتبار است، دادگاه می تواند او را به ،وان امین بازگرداند.

اصلاحیه اعتماد یا اظهار مجدد اعتماد چیست؟

اعطاکننده (شخصی که اعتماد را ایجاد می کند) می تواند یک امانت زنده قابل فسخ را در طول عمر اعطاکننده تغییر دهد. برای تغییر یک اعتماد زنده قابل فسخ، می تو،د اعتماد را مجدداً بیان کنید یا اعتماد را اصلاح کنید. بی،ه مجدد اعتماد یک اصلاح کامل برای اعتماد شما است (شاید حفظ برخی از ،اصر اصلی). یک اصلاحیه اعتماد ممکن است فقط یک یا دو تغییر را پوشش دهد.

اصلاحیه یک تراست باید از ا،امات قانونی خاصی برای اعتبار پیروی کند. برای اینکه اعتماد خود را در کالیفرنیا معتبر کنید، باید موارد زیر را داشته باشید:

  • ذهن سالمی داشته باشید
  • حداقل 18 سال سن داشته باشید.
  • اسناد اعتماد خود را امضا کنید یا به دیگری هدایت کنید تا در حضور شما امضا کند.

آیا چالش پریسیلا پیروز خواهد شد؟

امانت ها مشمول همان شرایط قانونی اعتبار وصیت نامه نیستند. و به نظر می رسد که لیزا ماری وصیت نامه ای نداشت، فقط یک توافق نامه اعتماد داشت.

حتی اگر اصلاحیه ام، شاهد یا محضری نباشد، دادگاه ممکن است آن را معتبر بداند. یک دادگاه به توافقنامه اعتماد اصلی لیزا ماری پریسلی برای هر ماده ای که مست،م یک سردفتر یا شهود برای اصلاح تراست است نگاه می کند. و هیچ ا،امی وجود ندارد، مگر اینکه در قرارداد اصلی امانت ذکر شده باشد، که اگر متولیان دیگر امین تراست نیستند، باید کتباً مطلع شوند.

پریسیلا سوالات دیگری را برای مخالفت با اعتبار اصلاحیه اعتماد مطرح می کند، مانند غلط املایی و امضاهای معتبر. هنگام به چالش کشیدن اصلاحیه اعتماد، رقیب باید ثابت کند که یکی از موارد زیر رخ داده است:

  • نفوذ نامن،، به این م،ی که شخصی لیزا ماری را مجبور کرد تا متولی را تغییر دهد و مستقلاً این کار را انجام نمی داد.
  • بی کفایتی، به این م،ی که لیزا ماری ذهن ناسالم داشت و ماهیت اعمال او را درک نمی کرد.
  • اصلاحیه اعتماد معیوب، به این م،ی که این اصلاحیه از رویه‌های لازم که در قرارداد اعتماد آمده است پیروی نمی‌کند. بنابراین، اگر در قرارداد ام، شرط شده باشد که هر اصلاحیه باید دفتر اسناد رسمی داشته باشد، اصلاحیه غیر محضری معیوب است.

از آنجایی که اثبات این ،اصر سخت است و اعتمادها ا،امات دقیقی برای اعتبار ندارند، ممکن است لغو اصلاحیه اعتماد لیزا ماری دشوار باشد. علاوه بر این، گزارش هایی وجود دارد که لیزا ماری از مدیر سابق خود به دلیل سوء مدیریت مالی در سال 2018 شکایت کرده است، بنابراین دادگاه ممکن است به طور منطقی به این نتیجه برسد که به همین دلیل است که او ممکن است متولیان اعتماد خود را تغییر داده باشد.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/estate-planning/w،-controls-lisa-marie-presleys-trust/