دسته‌ها
اخبار

چگونه رسانه های اجتماعی پویایی بارش باران را مختل می کنند: دقیقه صبح


خودکشی اجتماعی؟ – افتادن آن دسته از جعبه های شیر در TikTok ممکن است برای شما تعداد زیادی دنبال کننده جدید و شاید حتی چند مشتری جدید ایجاد کرده باشد، اما ممکن است شرکت شما چندان تحت تأثیر قرار نگیرد. مانند م، میچل از Law.com گزارش می دهدال،ای سنتی شرکت حقوقی مشتری، که از طریق شرکای باران‌سازی یا تبلیغات سازم، وارد می‌شوند، به لطف پویایی م،ب رسانه‌های اجتماعی، اکنون بر سر آنها تغییر کرده است. به طور طبیعی، گارد قدیمی صنعت به این روند واکنش نشان می دهد، همانطور که همیشه وقتی چیز جدیدی می آید: با تلاش برای کشتن آن با آتش. اریک پاسیفیچی، که اخیراً پس از گذراندن چندین سال در Big Law، یکی از بنیانگذاران بوتیک SMB Law Group است، گفت: “من دیده ام که همکار، که در مورد خانواده خود برندهای شخصی ساخته اند، بررسی عملکرد منفی را فقط به دلیل استفاده آنها از رسانه های اجتماعی نسبت داده اند.” در آن زمان او یک دنبال کننده قابل توجه در توییتر ایجاد کرد. من شخصاً معتقد نیستم که در شرکت های حقوقی سنتی جایی برای ایجاد یک برند شخصی م،ادار وجود داشته باشد. این یک راه بسیار سریع برای یک وکیل جوان است تا حرفه خود را از بین ببرد.» اما این شرکت‌ها از دست می‌دهند، پسیفیچی افزود: «من افراد بیشتری را در عرض شش ماه در رسانه‌های اجتماعی نسبت به یک دهه در Big Law شبکه‌سازی کردم.»

وکلا بسیار، کار بسیار کم – طبق نتایج یک نظرسنجی پایان سال که این هفته توسط گروه تخصصی حقوقی Wells Fargo منتشر شد، شرکت‌های حقوقی سال 2022 را کمی متورم به پایان رساندند – سلام، چه ،ی نمی‌تواند با آن ارتباط برقرار کند؟ – اما در کل احساس بهتری نسبت به انتظار داشتند. بررسی بیش از 140 شرکت حقوقی نشان داد که درآمد خالص نسبتاً 3.1 درصد کاهش یافته است. شگفت آور! اما در مورد این نفخ… به نظر می‌رسد که یک مشکل نیست، اما ظرفیت مازاد یک مشکل است زیرا به عمق سال 2023 می‌رویم. و اعداد بهره‌وری پایان سال که در این نظرسنجی به تفصیل شرح داده شد، نویدبخش خوبی نیست، که به این م،ی است که ممکن است هنوز مقداری درد وجود داشته باشد. بیا. به ،وان اوون برمن، مدیر عامل گروه تخصصی حقوقی، به دن رو از Law.com گفت: «با استفاده کم و ظرفیت مازادی که در سال جاری وارد شده است، و انتظارات مثبت واقعی چند، در تقاضا وجود ندارد، در صورتی که در پایان سه ماهه اول شاهد موارد مثبت بیشتری در جبهه اقتصادی نباشیم، انتظار می رود منطقی سازی بیشتری را شاهد باشیم. “

روی رادار – فیسکر، یک شرکت خودروهای الکتریکی که از طریق ادغام SPAC شکل گرفت، چهارشنبه دادخواست داد در دادگاه سلطنتی دلاور دادخواستی که توسط موریس، نیکو،، آرشت و تونل ارائه شده است، به دنبال اعلام معتبر بودن اصلاحیه اساسنامه است که میلیون‌ها سهم از سهام عادی این شرکت را که در حال حاضر در بورس نیویورک معامله می‌شوند، تأیید می‌کند. هنوز وکیل م،ع متهم حاضر نشده است. مورد 2023-0119، در Re: Fisker, Inc. اساز آ،ین معاملات و دعاوی حقوقی با جدید مطلع شوید رادار Law.com.


انتخاب سر دبیر

ممکنه خوشت بیاد

5 دقیقه مطالعه کنید

6 دقیقه مطالعه کنید

5 دقیقه مطالعه کنید

4 دقیقه مطالعه کنید

بیشتر از ALM

اشتراک حق بیمه

با این اشتراک، دسترسی نامحدودی به محتوای ممتاز با کیفیت بالا، آنلاین و درخواستی از اساتید محترم صنعت حقوق دریافت خواهید کرد. این برای وکلای دارای مجوز در حوزه های قضایی متعدد یا برای وکلایی که ا،امات CLE خود را برآورده کرده اند، اما نیاز به دسترسی به اطلاعات منبع برای حوزه های کاری خود دارند، عالی است.
اکنون مشاهده کنید

حساب های تیم

خدمات اشتراک حساب تیم ما برای تیم های حقوقی از چهار وکیل یا بیشتر است. به هر وکیل اجازه دسترسی نامحدود به محتوای ممتاز با کیفیت بالا و درخواستی از اعضای هیئت علمی معتبر در صنعت حقوقی همراه با دسترسی اداری برای مدیریت آسان CLE برای کل تیم داده می شود.
اکنون مشاهده کنید

اشتراک های بسته

با 2 گزینه بسته ما به برخی از آگاه ترین و با تجربه ترین وکلا دسترسی پیدا کنید! بسته‌های انطباق ما توسط مشاوران CLE تنظیم می‌شوند و شامل موضوعات و چالش‌های قانونی فعلی در صنعت می‌شوند. گزینه دوم ما به شما امکان می دهد بسته نرم افزاری خود را بسازید و محتوایی را که به نیازهای شما مربوط می شود را به صورت استراتژیک انتخاب کنید. قیمت هر دو گزینه ی،ان است.
اکنون مشاهده کنید

در Law.com مش، شوید

اخبار و اطلاعات مهمی را که برای اتخاذ تصمیمات قانونی آگاهانه نیاز دارید، از دست ندهید. اکنون به Law.com بپیوندید!

دسترسی نامحدود به Law.com

دسترسی به انتشارات رایگان ALM اضافی

هر 30 روز یک مقاله* رایگان در سراسر شبکه اشتراک ALM

تخفیف های انحصاری در رویدادها و نشریات ALM




منبع: https://feeds.feedblitz.com/-/726176648/0/law/legal-news/