دسته‌ها
اخبار

چگونه فروشگاه‌های خرده‌فروشی از سرقت خود پرداخت جلوگیری می‌کنند


اعتماد مصرف کننده به طور غیرمنتظره ای در ژانویه کاهش یافت. بازار کار فشرده و نگر،‌ها در مورد تورم، آمریکایی‌ها را نسبت به جهت‌گیری اقتصاد کمی محتاط کرده است.

نکته اصلی برای ،ده فروشان این است که بیشتر ما کمی کمتر مشتاق ،ید اقلام غیر ضروری هستیم. همچنین به این م،ی است سرقت ،ده فروشی که در سال های اخیر افزایش یافته است، بعید است به این زودی ها کند شود. این افزایش دزدی ،ده‌فروشی مصادف است با استفاده همه‌جا از مسیرهای خود،وجی در فروشگاه‌های ،ده‌فروشی بزرگ مانند Walmart و Target. خطوط خود ،وجی هستند یک راه اصلی که مصرف کنندگان از مغازه دزدی می کنند.

دزدان مغازه ممکن است خطوط خود را به ،وان یک فرصت ببینند

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا مصرف کنندگان خطوط خود را به ،وان یک علامت آسان می بینند. برخی در سرقت اقلام کوچک از نظر اخلاقی توجیه می شوند. “اگر من کار را انجام می دهم و آنها حتی به خود زحمت پرداخت پول به صندوقداران را نمی دهند، چرا که نه؟” یک منطق رایج است سایر مصرف کنندگان ممکن است به دلیل فقدان امنیت و نظارت احساس جسارت کنند.

صرف نظر از دلیل اصلی، سرقت حدود 100 میلیارد دلار مشکل برای ،ده فروشان ،ن زده می شود. بنابراین جای تعجب نیست که ،ده فروشان به دنبال راه هایی برای ردیابی سرقت در خطوط خودپرداز هستند. چند روش متداول وجود دارد که مصرف کنندگان برای سرقت در خطوط خود،وجی استفاده می کنند:

  • “سوئیچرو” شاید رایج ترین روش باشد. این نام زم، است که مصرف کنندگان بارکد را روی یک کالا برای یک کالای ارزان تر تغییر می دهند. دزد مغازه هزینه یک بسته مداد رنگی را پرداخت می کند و با یک تلویزیون جدید بیرون می رود.
  • “اشتباه صادقانه” یکی دیگر از روش های رایج است. ،یداران اقلام کوچکتر را در اقلام بزرگتر پنهان می کنند، یا به نحوی کالا را در سبد ،ید خود پنهان می کنند. سپس بدون اسکن ، آن را ، می کنند. در صورت سوال، ،یدار فقط می گوید: “اوه، متاسفم، آنجا را ندیدم.”
  • “ماشین این کار را انجام داد” شامل پوشاندن بارکد مورد با دست یا عبور دادن آیتم از روی اسکنر وارونه است. اگر وزن ماشه مو در ناحیه چمدان‌ها کم شود، هنوز این احتمال وجود دارد که کارمند بدون فرو رفتن عمیق در محتویات کیف دزد مغازه، حسگر را زیر پا بگذارد.

نه، این یک وبلاگ چگونه نیست

آیا من فقط به مصرف‌کنندگ، که از نظر اخلاقی به چالش کشیده‌اند کمک کردم تا از فروشگاه‌ها سرقت کنند؟ نه واقعاً، این روش ها همه توسط ،ده فروشان شناخته شده هستند و فروشگاه ها روش های مختلفی برای شناسایی آنها دارند. البته همه جا دوربین های نظارتی وجود دارد. و کارمند در منطقه خود بازرسی به طور خاص برای شناسایی و جلوگیری از این نوع سرقت ها وجود دارد.

همچنین فن‌آوری‌های جدیدی وجود دارد که ممکن است به ،ده‌فروشان کمک کند تا از سرقت خودسرانه جلوگیری کنند. به ،وان مثال، Lowe’s اخیراً با موفقیت روش جدیدی را برای جلوگیری از سرقت بدون قفل ، اقلام آزمایش کرده است. این فرآیند از فناوری هویت فرکانس رادیویی (RFID) استفاده می کند قفل ، محصولات که به سرقت رفته اند همچنین می توان از آن برای ردیابی و شناسایی کالاهای سرقتی استفاده کرد. سایر ،ده فروشان دارند به چرخ دستی های ضد سرقت روی آورد اگر ،ی با کالاهای دزدیده شده فروشگاه را ، کند می تواند قفل شود.

از نظر قانونی، مهم نیست که چگونه از مغازه دزدی می کنید. تلاش برای بیرون آوردن یک کالای گران قیمت در جیب کت خود حداقل از منظر قانونی مانند تغییر بارکد است.

مجازات های دزدی از مغازه بر اساس ایالت، ارزش و نوع اقلام دزدیده شده، داشتن سابقه کیفری قبلی و عوامل دیگر متفاوت است. جرایم ،ده‌فروشی سازمان‌یافته (ORC) که زم، رخ می‌دهد که افراد متعددی در سرقت یک کالا یا اقلام مشارکت داشته باشند، مجازات را نیز افزایش می‌دهد.

با این حال، مهمتر از همه، دزدی از مغازه نیز به طور کلی شامل این موارد می شود قصد عمدی فروشگاه را از کالای خود محروم کند. این بدان م،است که اگر اشتباه صادقانه ای مرتکب شده اید، و واقعاً فقط آن کالای کوچک را در پایین سبد ،ید خود فراموش کرده اید، احتمالاً خوب هستید، مشروط بر اینکه پس از جلب توجه کالا، هزینه آن را پرداخت کنید.

با این حال، اگر این ششمین بار است که به دلیل پرداخت ن، یک کالا متوقف می شوید یا بارکد را تغییر می دهید، متقاعد ، فروشگاه (و هیئت منصفه) که قصد سرقت نداشتید، سخت تر می شود. به عبارت دیگر، دزدی مغازه با مسئولیت خود شماست. ممکن است به زودی دور شدن از آن سخت تر شود.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/،w-retail-stores-prevent-self-checkout-theft/