دسته‌ها
اخبار

کلانتری سال‌ها سوابق سوء رفتار افسران را از بین می‌برد


طبق سوابق ارائه شده توسط مقامات ایالتی مسئول نظارت بر حفظ سوابق توسط سازمان های ایالتی، محلی و محلی، دفتر کلانتری جفرسون به طور غیرقانونی سوابق انضباطی معاونان خود را برای حداقل 10 سال از بین برده است.

این یافته در زم، به دست می آید که کلانتر با شکایت های متعددی از جمله اتهامات زور بیش از حد، تبعیض نژادی و مرگ نادرست به دست معاونان جفرسون پریش مواجه است. وکلا کلانتر جو لوپینتو را متهم کرده اند ش،ت در نظم و انضباط معاونان و عدم شفافیت در مورد انتشار سوابقی که ممکن است تاریخچه شکایات و اقدامات انضباطی آنها را روشن کند.

سام واکر، استاد بازنشسته عدالت کیفری در دانشگاه نبراسکا در اوماها، گفت: از بین بردن غیرقانونی سوابق انضباطی می‌تواند مسئولیت‌پذیری نمایندگان را در دادگاه قانونی یا پیگیری افسران مشکل‌ساز که از یک بخش به بخش دیگر حرکت می‌کنند، دشوارتر کند.

کلانتری اخیرا موضوع الف تحقیق یک ساله توسط ProPublica و WWNO/WRKF که JPSO را دریافتند به ندرت شکایت می کند علیه معاونانش در طی یک دوره سه ساله، از سال 2017 تا اواسط سال 2020، کلانتری تنها یک شکایت تخلف از یک معاون داشت. در همان زمان، اداره پلیس نیواورلئان 247 نفر را تحت فشار قرار داد.

تداوم یک شکایت به م،ای یافتن شواهدی است که تخلف رخ داده است. بنابراین، سابقه JPSO نشان می دهد که آژانس دریافته است که در بین حدود 760 معاون خود تنها یک تخلف در این سه سال انجام شده است.

کلانتری از ارائه نسخه‌های شکایات غیرمستقیم به سازمان‌های خبری خودداری کرد و آن را بسیار سنگین و تجاوز به حریم خصوصی خواند. این آژانس گفت که حتی نمی تواند تعداد شکایات ثبت شده را ارائه کند و اظهار داشت که چنین عددی “وجود ندارد”.

مانند تمام سازمان های ،تی، کلانتر شهر جفرسون نیز وجود دارد قانونا ا،امی برای ،ب تاییدیه از آرشیو ایالتی، بخشی از دفتر وزیر امور خارجه، قبل از از بین بردن سوابق عمومی آن. همچنین لازم است تا برای سیاست‌ها یا زمان‌بندی‌ها، تأییدیه لازم را تضمین کند، که تعیین می‌کند سوابق عمومی تا چه مدت باید قبل از واجد شرایط بودن برای دفع نگهداری شوند.

سوابق نشان می دهد که کلانتری هیچ کدام را انجام نداده است.

تنها سیاست حفظ سوابق JPSO در پرونده در ایالت مربوط به دوربین‌های فرسوده و سوار بر خودرو است. که در نوامبر تصویب شد. به گفته آرشیو ایالتی، کلانتر به دنبال تاییدیه سیاست های حفظ در مورد هیچ سابقه عمومی دیگر، از جمله پرونده های انضباطی، نبوده است.

کاترین نیوسوم، کارشناس بایگ، ایالتی، در مورد ،ب مجوز برای از بین بردن سوابق عمومی گفت: “ما هیچ درخواستی برای دفع پرونده JPSO نداریم.” آرشیو ایالتی سوابق درخواست های دفع را به مدت 10 سال نگهداری می کند.

دنی مارتینی، وکیل JPSO گفت که این آژانس نمی تواند به دلیل شکایت در حال انتظار اظهار نظر کند.

Newsome گفت که آنها “ارتباطات مداوم” را با آژانس های سراسر ایالت در رابطه با سیاست های حفظ سوابق انجام می دهند، اما چیز بیشتری نمی توانند انجام دهند.

ما یک سازمان مجری قانون یا انطباق نیستیم. ما هیچ چوبی نداریم.» نیوسوم گفت. هیچ چیزی در هیچ یک از قو،ن وجود ندارد که بگوید، “اگر آژانسی این کار را ظرف 30 روز انجام ندهد، وزیر می تواند آنها را 500 دلار جریمه کند یا آنها را جریمه کند.” رعایت این اساسنامه بر عهده خود سازمان هاست.»

قانون ایالتی به وزیر امور خارجه دستور می دهد تا رئیس هر آژانس را از “حذف، تغییر چهره، تغییر یا ت،یب سوابق غیرقانونی قریب الوقوع یا تهدیدآمیز … و از طریق دادستان کل برای بازیابی این سوابق آغاز کند.”

اما بیش از 4000 سازمان ایالتی، محلی و محلی وجود دارد که باید از قانون ثبت سوابق ایالتی پیروی کنند. نیوسوم گفت که آرشیو ایالتی چهار تحلیلگر داده و یک ناظر برای رسیدگی به حجم کار دارد که اطمینان از اینکه هر آژانسی از قانون پیروی می کند تقریباً غیرممکن است.

از بین بردن، آسیب رساندن، تغییر یا حذف سوابق عمومی “مورد نیاز برای حفظ در هر دفتر ،تی یا توسط هر شخص یا مأمور ،تی” تا یک سال زندان، جریمه تا 1000 دلار یا هر دو مجازات است.

چون حذف شده اند

موضوع حفظ سوابق اخیراً به ،وان بخشی از یک شکایت حقوق مدنی فدرال که توسط خانواده اریک پارسا 16 ساله در دادگاه فدرال نیواورلئان علیه لوپینتو تنظیم شده بود، مطرح شد. نوجوان در ژانویه 2020 درگذشت پس از اینکه معاونان کلانتر تلاش ،د او را در خارج از مرکز ،ید Westgate در Metairie مهار کنند. بر اساس این دادخواست، پارسا به دلیل اوتیسم شدید خود دچار آب شدگی شدید شد. بر اساس این دادخواست، یکی از نمایندگان که بیش از 300 پوند وزن داشت، حداقل 9 دقیقه روی او نشست.

پزشکی قانونی مرگ نوجوان را تصادفی در نتیجه هذیان هیجان‌انگیز، با “موقعیت مستعد” به ،وان یک عامل مؤثر تشخیص داد.

وقتی وکیل خانواده خلع شد معاون نیک وگا یکی از دو معاونی که در دعوی متهم به تحصن در پارسا قبل از مرگش بودند، از او درباره سابقه انضباطی اش پرسیدند. وگا به چندین شکایت اشاره کرد که طبق قانون در حین کشف به وکلای خانواده فاش نشدند.

وکیل اندرو کلارک: آیا در JPSO از سال 2000 تا به امروز انضباط و توبیخ شفاهی وجود داشته است؟

وگا: همانطور که گفتم، در گذشته شکایات ادبی وجود داشت.

کلارک: و اینها توسط امور داخلی اداره نمی شود؟

وگا: بستگی دارد، گاهی بله، گاهی نه.

کلارک: آیا نمی د،د ،ی آن را به امور داخلی تبدیل کرده است؟

وگا: من برای شکایات ادبی به امور داخلی رفته ام.

کلارک: من سندی دارم که می گوید شکایتی از امور داخلی وجود ندارد.

وگا: زیرا پس از سه سال حذف می شوند.

رسوب نیک وگا، 20 سپتامبر 2022

JPSO خط مشی عملیاتی استاندارد بیان می کند که سوابق انضباطی به مدت سه سال نگهداری می شود. پس از انقضای این مدت، از تاریخ شکایت برای پرونده‌های (امور داخلی) و شکایات شهروندان و تاریخ وقوع به‌طور خودکار به صورت ماهانه حذف می‌شوند تا گزارش‌های انضباطی. در صورتی که دعوای حقوقی علیه کارمندی مطرح شده باشد یا دادگاه حکم به حفظ سوابق خاصی را طبق این سیاست صادر کند، سوابق حذف نخواهد شد.

اگرچه کلانتری یک خط مشی داخلی دارد، اما قانون آن را م،م می کند که آن سیاست را برای تصویب به ایالت ارائه کند، که این کار را انجام نداده است. و همانطور که شاکیان بعداً در تشکیل پرونده دادگاه خاطرنشان ،د، ابطال خودکار – بدون اینکه ابتدا به دنبال تأیید ،ت باشد – نیز خلاف قانون است.

در ماه اکتبر، اندرو کلارک و ویلیام ماست، وکلای م،ع خانواده، درخواستی را ارائه ،د طرح درخواست مجازات دادگاه علیه کلانتری برای حذف سوابق انضباطی. فراتر از نقض آشکار قو،ن ایالتی، آنها ادعا می کنند که کلانتری همچنین یک حکم دادگاه ایالتی در سال 2020 را نقض کرده است که خانواده تضمین کرده است که تمام سوابق مربوط به پرونده را حفظ می کند.

اما با وجود همه اینها، JPSO جلوی ت،یب سوابق انضباطی افسران را نگرفت. وکلای دادگستری نوشتند که تقریباً یک سال بعد – پس از تشکیل این شکایت در ژانویه 2021 – بود که JPSO شروع به حفظ سوابق انضباطی کرد.

این دادخواست ادعا می کند که سهل انگاری کلانتر در رسیدگی به سوابق عمومی نشان دهنده یک مشکل سیستماتیک تر در “نظارت صحیح، انضباط یا پاسخگو ، معاونینی است که نتوانسته اند از قانون پیروی کنند.”

وکلای دادگستری نوشتند: “سابقه انضباطی آنها ممکن است سابقه محدودیت یا زور بیش از حد یا مواردی را که اعتبار را زیر سوال می برد نشان دهد.” “این تاریخ اکنون در دسترس نیست زیرا JPSO آن را نابود کرد.”

در پاسخی که به دادگاه ارسال شد، JPSO ادعا کرد که دستور یا موظف به توقف از بین بردن سوابق انضباطی قبل از طرح دعوی در ژانویه 2021 نبوده است. علاوه بر این، آژانس گفت: “برای اطمینان از اینکه هیچ یک از معاونان مربوطه مشمول (امور داخلی) نمی شوند. ) شکایات، کلانتر سوابق حضور افسر را بررسی می کند تا تأیید کند که هیچ کدام به دلیل تعلیق غایب نبوده است، که او استدلال می کند که هیچ اقدام انضباطی قابل توجهی در نزدیکی یا بعد از حادثه ثابت نمی کند.

کلانتری خانواده را متهم کرد که این درخواست را با هدف “آزار و اذیت” ارائه کرده است.

قاضی قاضی ایالات متحده، دونا فیلیپس کورال در یک حکم نوامبر دریافت که JPSO باید می دانست که “شواهد مربوط به سوابق انضباطی و آموزشی افسران درگیر در حادثه منجر به مرگ (پارسا) به دعوای قضایی احتمالی آینده مربوط می شود” و “وظیفه حفظ آن شواهد” را تا مارس داشت. حدا،ر 2020. با این حال، خانواده نتوانستند ثابت کنند که JPSO شواهد را با “بد نیت” یا با “میل به سرکوب حقیقت” از بین برده است. او در رد درخواست تحریم اظهار داشت که آنها همچنین نتوانستند ثابت کنند که مدارک مربوط به پرونده گم شده است.

اشونتا وایات، یکی از رهبران جامعه سیاه پوستان جفرسون پریش که برای اصلاحات در کلانتر تلاش کرده است، گفت که مشکل واقعی آژانس این است که بدون نظارت عمل می کند.

«چه ،ی آنها را اداره می کند؟ چه ،ی آنها را مسئول می داند؟» وایت گفت. اینطور نیست که بتو،د پیش یک شهردار بروید، مانند نیواورلئان، جایی که شهردار شخص حاکم برای رئیس پلیس است. هیچ هیئت حاکمه ای برای (کلانتر) وجود ندارد. آنها در یک جزیره فعالیت می کنند.»

آژانس های بزرگ دیگر سوابق را برای مدت طول، تری نگهداری می کنند

سیاست حفظ کلانتر در مقایسه با سایر سازمان های مجری قانون محلی به طور قابل توجهی ضعیف تر است. به گفته بخش روابط عمومی NOPD، سوابق انضباطی اداره پلیس نیواورلئان “به طور مؤثر برای همیشه حفظ می شود”.

این بخش در ایمیلی اعلام کرد: «نگهداری سوابق تأیید شده توسط ایالت ما عبارت است از «فعال + 10 سال»، و تعریف «فعال» تا زم، است که بخش وجود دارد، به این م،ی که این سوابق باید تا 10 سال پس از اینکه NOPD دیگر وجود نداشته باشد، نگهداری شود. واکنش.

NOPD تأییدیه ایالت را برای سیاست خود، همراه با از بین بردن هرگونه سند، تضمین کرد.

بر اساس گزارش ماه سپتامبر توسط حسابرس قانونی لوئیزیانا با ،وان، پلیس ایالت لوئیزیانا سوابق انضباطی را تا یک سال پس از پایان کار شخصی از بین نمی برد.پلیس ایالت لوئیزیانا: مقایسه با سازمان های مجری قانون در ایالات ج،ی” گشت بزرگراه تگزاس آنها را به مدت پنج سال پس از پایان کار یک فرد، گشت بزرگراه آلاباما به مدت شش سال و گشت بزرگراه کارولینای ج،ی به مدت 15 سال نگه می دارد.

امیلی دی،ون، یکی از نویسندگان این گزارش، گفت که هیچ بهترین شیوه ملی در مورد حفظ سوابق انضباطی اجرای قانون وجود ندارد، اما با توجه به اینکه معاونان یا افسران ممکن است جابجا شوند، اطمینان از تایید ایالت برای حفظ و دفع آنها برای امنیت عمومی حیاتی است. از محله ای به محله دیگر او اضافه کرد که «عجیب» است که کلانتر جفرسون در دفتر وزیر امور خارجه زم، که نتوانست برنامه نگهداری سوابق را برای هر چیزی غیر از دوربین ارائه کند، زنگ خطر را به صدا در نیاورد.

دی،ون گفت: “هر،ی که این برنامه زمانبندی حفظ سوابق را تایید کرد باید نوعی چک لیست داشته باشد.” «این یک سازمان مجری قانون است. اینها انواع رکوردهایی هستند که روزانه با آنها سروکار دارند. این چیزی است که سیاست آنها باید به آن توجه کند. انضباط، تلفن های همراه، شکایات، همه دسته های مختلف شکایات از مردم.

اگر ما وزیر امور خارجه را ممیزی می‌کردیم، برای ما یک پرچم قرمز بود.»

این مقاله اولین بار در ظاهر شد حقیقت و تحت مجوز Creative Commons در اینجا بازنشر می شود.


منبع: https://thecrimereport.org/2023/01/13/sheriffs-office-has-been-destroying-records-of-alleged-officer-misconduct-for-years/