دسته‌ها
اخبار

کمیک: برای نوجوانانی که در حال دزدی از مغازه دستگیر می شوند چه اتفاقی می افتد؟


رونوشت

پانل 1: لکه ای با کلاه زمست، و ژاکت پف کرده بالای انبوهی از اقلام با بر،ب روی آنها قرار گرفته است، انگار که تازه از کت افتاده اند. لکه دیگری به نظر می رسد، دست روی ،، عصب، به نظر می رسد. حباب فکری که از شخصیتی که دستش گرفتار می شود می گوید: “اگر در دزدی از مغازه دستگیر شوم چه اتفاقی می افتد؟”

پنل 2: چهار حباب رنگارنگ در اطراف ایستاده‌اند و همگی عینک‌های آفتابی با بر،ب‌هایی در دست دارند یا به چشم می‌زنند. دو نفر از آنها از یک قفسه عینک آفتابی ،ید می کنند و برخی نیز عینک را پشت سر خود پنهان می کنند. متن بالا می گوید: «ممکن است به نظر چیز مهمی نباشد. به هر حال، شرکت‌های ،ده‌فروشی اخیراً در کالاهای فروخته نشده پر شده‌اند. اما دزدی از مغازه جرم است. آن عینک آفتابی را برگرد،د و گوش کنید.»

پنل 3: همان شخصیت لکه ای در کت و کلاه پف کرده، در سمت چپ دیده می شود که یک شی مستطیل شکل را گرفته و به طور متحرک به پشت آنها نگاه می کند. در سمت راست، کاراکتر حباب در حال ،وج از ساختم، با تابلویی که روی آن نوشته شده است «STORE» دیده می‌شود و جسم مستطیلی زیر ژاکت پف‌دار قرار دارد. متن بالا می‌گوید: «قو،ن دزدی از مغازه در ایالت‌ها متفاوت است. به طور کلی، دزدی از فروشگاه زم، است که شما عمداً اموال یا کالاهای فروشگاه را بدون پرداخت هزینه برای استفاده خود می برید.

پنل 4: یک کاراکتر حباب گرد در سمت چپ نشان داده شده است که یک مورد را در کیف خود ذخیره می کند. در پایین پانل، لکه دیگری کارت اعتباری را در دست گرفته و می‌گوید: «فقط آن را اینجا شارژ کنید». زیر لکه می‌گوید، «کارت رئیس، فقط برای ،ید کار، که اینطور نیست». در سمت راست یکی دیگر از شخصیت‌های لکه‌ای وجود دارد که بر،ب قیمتی را پشت سر خود نگه داشته است که روی آن نوشته شده است: «100 دلار» در حالی که یک کالا را در دست گرفته و به کارمند می‌گوید: «بر،ب قیمت پایین آمد، اما می‌دانم که فقط 10 دلار بود.» در بالای تصاویر این متن وجود دارد: “بدون پرداخت” می تواند به این م،ی باشد:

  • عدم پرداخت بهای ،ید
  • دریافت قیمت ،ید از شخص دیگری بدون اجازه او
  • استفاده از ترفندی برای پرداخت کمتر از قیمت واقعی

پانل 5: شخصیت لکه‌ای با ژاکت و کلاه پف‌کرده در حال هل دادن یک گاری پر از مواد غذایی است که لکه‌ای عصب، در دوردست فریاد می‌زند: «هی! آیا برای هیچ کدام از آن ها پول پرداخت کردید؟» در بالا، متن می گوید: «مجازات معمولاً به سابقه جنایی قبلی و ارزش اموال مسروقه بستگی دارد. اساساً، هر چه بیشتر تحمل کنید، دردسر بدتری خواهید داشت. اگر ،دسال (زیر 18 سال) هستید، احتمالاً پرونده شما در دادگاه اطفال رسیدگی خواهد شد.

پانل 6: متن می گوید: «مجازات می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • پرداخت های استرداد
  • تحت مراقبت
  • شرکت در یک برنامه آموزشی
  • خدمات اجتماعی”

تصاویر روی پانل شامل یک شخصیت لکه ای است که در ک، درس می آموزد، شخصیت دیگری در حال برداشتن نامه و سندی است که نشان می دهد پولی که باید به ،وان بازپرداخت بازپرداخت شود.

پانل 7: قاضی پشت یک نیمکت بزرگ دادگاه با کلمه حباب می گوید: “شما به شش ماه حبس نوجوان محکوم شده اید.” لکه ای غمگین، نگاه می کند و سرشان را خم کرده اند. متن بالا می‌گوید: «برای موارد شدید (شما یک مجرم مکرر هستید یا شخصی در حین دزدی از مغازه مجروح شده است)، می‌تو،د به بازداشتگاه نوجوانان محکوم شوید.»

پانل 8: دو حباب بزرگ از سندی متعجب و متحیر به نظر می رسند که می گوید: “توجه کنید: از شما شکایت می شود.” یکی می گوید: «اما این بچه ما بود که دزدیده شد، نه آمریکا!» متن بالا می گوید: «سرقت از مغازه می تواند منجر به مجازات های مدنی نیز شود. اگر ،ی در جریان سرقت مغازه مجروح شود، قرب، می تواند از شما یا والدین یا قیم شما شکایت کند.

پانل 9: یک ساختمان مدرسه مستطیل شکل با دست و پا با عصب،ت به شخصیت لکه‌ای شبیه ، نگاه می‌کند. مدرسه می‌گوید: «دیگر ورزش برای شما نیست!» در بالا، متن می گوید: «و بسته به آیین نامه رفتار مدرسه شما، هزینه دزدی از مغازه شما می تواند عواقبی در مدرسه داشته باشد، از جمله اینکه آیا می تو،د در ورزش و فعالیت های فوق برنامه شرکت کنید یا خیر.»

پانل 10: خانواده ای از حباب ها پشت میز ناهارخوری با بشقاب ها و کاسه های غذا از جمله یک بوقلمون می نشینند. یک لکه دیده می شود که به خود کمک می کند تا پوره سیب زمینی بیشتری تهیه کنند. متن بالا می‌گوید: «بنابراین در این فصل جمعه سیاه، تنها چیزی که باید «برداشته» کنید، یک کمک دوم از پوره سیب‌زمینی در روز شکرگزاری است.»

منابع مرتبط:

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/comic-what-happens-to-teens-caught-s،plifting/