دسته‌ها
اخبار

یک هفته بد برای DoNotPay و وکیل روبات آن، اما نباید به فناوری حقوقی Self-Help فکر کند.


بنابراین ترفند تبلیغاتی وکیل روباتی که مخفیانه به دادگاه می رود، دیگر وجود ندارد جاشوا برودر، موسس و مدیر عامل سایت حقوقی خودیاری پرداخت نکن، دیروز از شوخی خارج شد و گفت که از سوی مقامات کافه تهدید شده و حتی زند، شده است.

این خبر به دنبال مجموعه‌ای از توییت‌های کوبنده توسط زنی بود که چندین ابزار خودیاری DoNotPay را امتحان کرد، اما به این نتیجه رسید که این ابزارها در واقع دود و آینه هستند، در برخی موارد قانون اشتباه گرفته می‌شود، و در برخی دیگر حتی در ارائه محصول وعده داده شده ناکام مانده است. .

در 22 فوریه ساعت 13:30 تاریخ ساخته خواهد شد. برای اولین بار، یک ربات نماینده ،ی در دادگاه ایالات متحده است.

هوش مصنوعی DoNotPay در گوش ،ی زمزمه می کند که دقیقاً چه چیزی باید بگوید. ما نتایج را منتشر خواهیم کرد و بعد از وقوع آن موارد بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت. برای ما آرزوی موفقیت کنید

– جاشوا برودر (@jbrowder1) 21 ژانویه 2023

در مورد وکیل روبات، درک اینکه چگونه برادر ممکن است از تهدید مقامات بار غافلگیر شود، دشوار است. به هر حال، طرح فرستادن یک طرف دعوی بدون نمایندگی به دادگاه با پوشیدن AirPods که از طریق آن طرف دعوا دستورالعمل هایی را در مورد آنچه که باید بگوید دریافت می کند، تقریباً به طور قطع قو،ن دادگاه را نقض می کرد. ا،ر دادگاه‌ها دستگاه‌های الکترونیکی را در دادگاه‌ها ممنوع می‌کنند، و نادیده گرفتن طرف دعوی که AirPods استفاده می‌کند، دشوار است.

صبح بخیر! خبر بد: پس از دریافت تهدید از سوی دادستان های وکلای ایالتی، به نظر می رسد در صورت ادامه آوردن یک وکیل روباتی به دادگاه فیزیکی، آنها من را به مدت 6 ماه در زندان خواهند داشت. DoNotPay پرونده دادگاه ما را به تعویق می اندازد و به حقوق مصرف کننده پایبند است:

– جاشوا برودر (@jbrowder1) 25 ژانویه 2023

و سپس تدارکات غیرعملی این شیرین کاری وجود داشت. هیچ قاضی که من تا به حال حاضر نشده بودم در طول تاخیر زم، که طرف دعوا منتظر دستورات بعدی وکیل روبات بود، صبورانه کنارش نشست. من یک پخش زنده اخبار تلویزیونی را تصور می کنم که مجری یک سوال می پرسد و یک تاخیر 20 ث،ه ای وجود دارد زیرا ماهواره سوال را به خبرنگار در میدان می فرستد.

و پس از آن، البته، کل موضوع وکالت غیرمجاز بود که ظاهراً برای برودر غافلگیرکننده بود.

برای روشن بودن، Browder هیچ جزئیاتی در مورد این تهدیدها ارائه نکرده و منبع آنها را شناسایی نکرده است. من دیروز به او پیام دادم و خواستم جزئیاتی در مورد اینکه دادستان های کدام ایالت تهدیدها را انجام داده اند و ماهیت آنچه آنها گفته اند، به او پیام دادم. او پاسخی نداده است.

تنها چیزی که می د،م این است که دیروز او در توییتی نوشت که دارد از این شوخی استفاده می کند.

شاید حتی خبر بدتر برای DoNotPay به صورت مجموعه‌ای از توییت‌های کوبنده از سوی زنی به نام کاترین توسون، که به اعتقاد من یک دعوی حقوقی تجاری در یک شرکت حقوقی بوتیک است منتشر شد (اگر این پروفایل لینکدین همان شخص است).

من خیلی سخت وارد شده ام @پرداخت نکن و @jbrowder1 در چند روز گذشته، و من افراد زیادی داشتم که از خدمات دفاع می‌،د و می‌گفتند که این می‌تواند یک موهبت واقعی برای ،، باشد که در غیر این صورت نمی‌توانند از عهده کمک حقوقی برآیند.

— کاترین توسون (@KathrynTewson) 24 ژانویه 2023

او در توییتی نوشت که پس از انتقاد از DoNotPay و شنیدن صحبت‌های دیگران درباره دفاع از شرکت، می‌خواست «به آن تک، منصفانه بدهد». بنابراین او ثبت نام کرد و “سرویس را برای یک چرخش کوچک انجام داد.”

من شما را تشویق می کنم که تاپیک کامل او را بخو،د، اما، کافی است بگوییم، نتایج زیبا نبودند. او سه سرویس DoNotPay را امتحان کرد: نامه تقاضای افترا، توافقنامه حل و فصل طلاق، و شکایت از هر ،ی در دادگاه دعاوی کوچک.

با شروع نامه تقاضای افترا، او اطلاعات مورد نیاز را پر کرد و “بعدی” را فشار داد تا نامه را ببیند، اما چیزی جز نوار پیشرفت دریافت نکرد که می‌گوید درخواست نامه او ظرف یک ساعت آماده می‌شود.

“این . . برای چیزی که قرار است بتواند به قاضی پاسخ دهد و دستورات را در زمان واقعی بدهد، کمی کند به نظر می رسد.

او سپس توافقنامه حل و فصل طلاق را امتحان کرد. این بار، پس از ارائه اطلاعات مورد نیاز، او یک نوار پیشرفت دریافت کرد که می گفت توافقنامه تا هشت ساعت دیگر آماده می شود.

او با دقت مشاهده کرد: «بله، به نظر می رسد که هشت ساعت زمان بسیار طول، برای یک هوش مصنوعی برای تولید سند باشد.

در نهایت، او برنامه را برای شکایت از شخصی در دادگاه دعاوی کوچک امتحان کرد. او بلافاصله با وعده برنامه مبنی بر ایجاد پرونده های دادگاه و دادن فیلمنامه ای برای خواندن در دادگاه به تعویق افتاد. او نوشت: «منظورم این است که این قانون است. “این فقط هست.”

او در حین حرکت در برنامه با مشکلات متعدد UX و درخواست های بی م،ی روبرو شد که این بار در واقع به یک PDF ختم شد. اما ارزیابی او: «به م،ای واقعی کلمه هیچ هوش مصنوعی در این مورد وجود ندارد. این یک جادوگر سند مستقیم است و اصلاً به خوبی انجام نشده است.»

در مورد سایر اسنادی که او ،یداری کرد. وقتی آنها به محدودیت زم، یک و هشت ساعته خود رسیدند، نماد ساعت برگشت و گفت که به زمان بیشتری نیاز دارد.

به م،ای واقعی کلمه هیچ هوش مصنوعی در این مورد وجود ندارد. این یک جادوگر سند مستقیم است و اصلاً به خوبی انجام نشده است. pic.twitter.com/CCjn1FgPr6

— کاترین توسون (@KathrynTewson) 24 ژانویه 2023

نتیجه‌گیری او از همه این‌ها: یا ابزارها به شدت ،اب شده‌اند یا «این اصلاً هوش مصنوعی نیست»، اما برنامه‌ای است که اطلاعات را جمع‌آوری می‌کند «و سپس آن را به یک انسان می‌دهد تا قانون مربوطه را پیدا کند».

اما دومین مورد – و من این را بر اساس ج، زم، یک ساعته و هشت ساعته ارائه شده محتمل تر می دانم – این است که این اصلاً هوش مصنوعی نیست. که @پرداخت نکن اطلاعات را از دستور جمع آوری می کند و سپس آن را به یک انسان می دهد تا قانون مربوطه را پیدا کند و سند را سفارشی کند.

— کاترین توسون (@KathrynTewson) 24 ژانویه 2023

بلافاصله پس از اینکه توسون این توییت‌ها را منتشر کرد، برادر در توییتر اعلام کرد که سه برنامه آزمایشی خود را از DoNotPay حذف می‌کند.

من فکر می‌کنم قاطعیت زم، که ،ی مسیر اشتباهی را در پیش می‌گیرد، کلیدی است.

ما آنها را از DoNotPay حذف می کنیم، که فوراً اعمال می شود، تا صرفاً روی حقوق مصرف کننده تمرکز کنیم. ما همچنین به طور چشمگیری UX را بهبود می بخشیم و 18 ساعت در روز برای تحقق آن کار می کنیم.

– جاشوا برودر (@jbrowder1) 25 ژانویه 2023

او گفت: “من متوجه شده ام که محصولات قانونی غیرمصرف کننده (مانند نامه های تقاضای افترا، توافق نامه های طلاق و موارد دیگر) که کاربرد بسیار کمی دارند، باعث حواس پرتی می شوند.”

“ما آنها را از DoNotPay حذف می کنیم، که فوراً اعمال می شود تا صرفاً روی حقوق مصرف کننده تمرکز کنیم. ما همچنین در حال بهبود چشمگیر UX هستیم و 18 ساعت در روز برای تحقق آن کار می کنیم.

پیامدهای فناوری حقوقی خودیاری

من نمی دانم واقعاً پشت پرده DoNotPay چه می گذرد. من در سال 2018 برای پاد،ت LawNext با برودر مصاحبه کردم و متوجه شدم که او در مأموریت خود برای استفاده از فناوری برای کمک به مصرف کنندگان در حل مشکلات رایج حقوقی صادق است. شاید محوریت او برای تمرکز بر حقوق مصرف کننده بهترین حرکت باشد، و من امیدوارم که او به توسعه محصولاتی که به مصرف کنندگان کمک می کند تا به نتیجه برسند ادامه دهد.

با این حال، نگر، من این است که کل این سری از ،مت‌ها باعث شده است که Browder به نوعی ابزارهای خودیاری قانونی PT Barnum معرفی شود و به منتقدان این ابزارها علوفه ارائه کند تا اعلام کنند: “ما به شما گفتیم”.

برادر به هر آنچه که وقتی قول داد یک وکیل روباتی را به دادگاه بفرستد، فکر می کرد، واقعیت این است که چیزی بیش از یک ترفند تبلیغاتی بود که تأثیر کمی بر نیاز واقعی به توسعه ابزارهایی برای رسیدگی به بحران دسترسی به عدالت داشت. قانون

و، علاوه بر این، واقعیت این است که شرکت‌ها و سازمان‌های زیادی وجود دارند که ابزارهای بسیار واقعی و قابل دوامی را برای کمک به اصحاب دعوا و دیگر، که به کمک حقوقی دسترسی ندارند، توسعه می‌دهند.

در ایالات متحده (و تقریباً در هر کشوری) یک بحران بسیار واقعی وجود دارد از افرادی که قادر به دریافت کمک برای مشکلات قانونی نیستند. در بسیاری از موارد، این مشکلات شدید هستند و تهدیدی برای از دست دادن مسکن یا خطر آزار خانگی هستند.

تنها راهی که می‌تو،م به آن بحران رسیدگی کنیم، کمک فناوری است. بیایید امیدوار باشیم که کل نمایش جانبی وکیل ربات باعث ایجاد انحراف از آن هدف نشود.




منبع: https://www.lawnext.com/2023/01/a-bad-week-for-donotpay-and-its-robot-lawyer-but-it-s،uld-not-reflect-on-self-help-legal-tech.html