دسته‌ها
اخبار

آوانامه ناشر تخصصی کتاب های صوتی

آوانامه ناشر تخصصی کتاب های صوتی

در همان زمان نام مستعار benana را به‌خاطر علاقه‌اش به گل‌های موز انتخاب کرد؛ نامی که از نظر او هم بامزه بود و هم کلمه‌ای بدون جنسیت بود. او دو بار برای رمان‌های «شاگرد قصاب» و «صبحانه در پولوتون» نامزد «جایره‌ی بوکر» شده‌ است. همچنین به خاطر رمان شاگرد قصاب، «جایزه ادبی ادبیات ایرلند» کسب کرده است. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. افسردگی نوعی غم و اندوه و کاهش بیش از حد سطح شادمانی به خاطر موضوعی است که اهمیت آن را ندارد.

  • از متن کتاب – باید بروم – کجا؟ – هرجایی غیر میلک – جایی نداریم آخه – همه جا جای ماست، به شرطی که خاطره‌هایمان با ما نیایند.
  • لازم به ذکر است که افراد روشن دل که جزء دوستداران خواندن کتاب های مختلف هستند، هم می توانند به کمک کتاب صوتی از امکان کاوش در دنیای ادبیات، تاریخ، علوم، سیاست یا هنر و غیره لذت ببرند.
  • شما در پادکست طلسم به داستان‌های جذاب و جالبی درباره موضوعات مختلفی از جنایت‌های واقعی و کشتارهای جمعی، قتل‌های زنجیره‌ای، معماهای حل‌نشده تاریخی و موضوعات ماورائی گوش خواهید کرد.
  • تیم پشتیبانی فیدیبو پس از خرید کتاب شما را تنها نخواهند گذاشت و پاسخگوی سوالاتتان خواهند بود.
  • «میگل ابنسور» در کتاب «دموکراسی علیه دولت» به پاسخ سوال‌هایی در این پیرامون می‌پردازد.

صبح جای جای آسمان را چند تکه ابر پوشانده بود، اما بقیه روز هوا آفتابی بود، صبح زود، ایستگاه گرمسار را ترک کردم و با قطار سمت تهران راه افتادم. در ایستگاه راه‌آهن پایتخت پیاده شدم و به سمت شاه عبدالعظیم رفتم. دخترخاله فاطمه گفت که برادرم محمدعلی که شب گذشته آن‌جا بود برای سخنرانی مهدی بازرگان به دانشگاه تهران رفته است.

چگونه کتاب رایگان دانلود کنم؟

بهترین سایت دانلود کتاب صوتیطاقچه یکی از بهترین سایت های دانلود کتاب صوتی در کشور است که فعالیت های خود را از سال 1393 آغاز کرده است. سایت دانلود کتاب صوتی طاقچه یکی از فروشگاه هایی است که به صورت قانونی تعداد زیادی از کتاب ها، مجلات و روزنامه ها را به صورت PDF و صوتی با رعایت حقوق ناشران در سایت و اپلیکیشن خود منتشر کرده است. ارنست همینگوی نویسنده شوریده سر، ماجراجو و جهان وطن آمریکایی، کم اثر مهم خلق نکرده است. زنگ ها برای که به صدا در می آید شرح جنگ داخلی اسپانیاست، جنگی که خود همینگوی هم آن را تجربه کرده است. در این کتاب همینگوی تصویری زنده، تکان دهنده و واقع‌گرا از جنگ ارائه می‌دهد.

بیشترین دانلود پیکوفایل

برای معرفی کتاب «قدرت عادت» همین بس‌ که پس از نشر، بیش‌تر از 60 هفته در لیست پرفروش‌ترین‌های دانلود فراکتاب نیویورک تایمز بود. تجدد برای پیشرفت در سال 1299 رضا شاه بر خلاف حکومت‌های پادشاهی قبل از خود، که در چهارچوب روابط قومی یا اشرافیت بودند قدرت را در دست گرفت و در پی ایجاد تغییرات در تمام سطوح مملکت از جمله پوشش، آیین و رسوم و … وی به مانند دیگر همتای خود در ترکیه مدرنیته اروپا را الگوی خود قرار داد و تحولات بنیادی را با زور و ارعاب بر مردمان عصر خود تحکیم کرد. کتاب «تجدد آمرانه» شامل مجموعه مقالاتی است که در سمینار “تجدد آمرانه در ترکیه و ایران” در بهار سال 1999 در “پژوهشکده‌ی بین‌المللی تاریخ اجتماعی” به کوشش تورج اتابکی گردآوری شده است. وی در این اثر به بررسی کاستی‌ها و پیشرفت‎های رخ داده در دوره تجدد می‌پردازد و مسائل گوناگون را برای مخاطبان بازگو می‌کند. نویسنده‌ در هر کدام این فصل‌ها داستان زندگی یکی از این چهار شخصیت را از زبان خودشان روایت می‌کند.

کتاب صوتی صد دانشمندی که جهان را تغییر دادند

در «روبر فاتح» چیزی شبیه به هلی‌کوپتر را توصیف کرد و در کتاب «در سال 2889» چیزی را به عنوان دنبال کردن اخبار به جای روزنامه معرفی کرد که شباهت زیادی به تلویزیون و رادیو داشت. پیدایش جهان موضوعی که همواره ذهن آدمی را به خود مشغول داشته چگونگی پیدایش جهان هستی است. حافظ و زندگی‌اش اثر حاضر به کوشش عبدالحسین زرین‌کوب تهیه شده، که تغییر یک جوان حافظ قرآن را به سوی رندی‌هایش از جهات مختلف شخصیت، افکار و زندگی‌اش بررسی و گاها نقد می‌کند. باران حقیقت ترانه خواندن به وقت باران عنوانی است که مسیحا برزگر برای کتاب خود انتخاب کرده است. مسیحا برزگر در این کتاب مخاطب را در مسیر ناهموار زندگی به جلو می‌برد و او را در گیرودار زندگی از سقوط می‌رهاند.

به شما توصیه می‌کنیم، این کار را با دانلود کتاب‌های رایگان آغاز نمایید تا در صورت عدم رضایت پول خود را نیز هدر نداده باشید. اسکندر و شاخ‌هایش نوشته نسرین قربانی در 24 صفحه به صورت مصور از سوی دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان سمنان و توسط انتشارات سوره مهر کودک و نوجوان منتشر شده است. تصاویر گرافیکی و صفحه آرایی این کتاب رو مسعود طاهری بر عهده داشته.

در کنار آثار ماندگارش بی‌شک بیگانه به عنوان برجسته‌ترین کتاب او شناخته می‌شود. کتاب داستان مردی با خلقیات خاص و بی‌روح به نام مرسو است که در آغاز برای تدفین مادرش به شهری دیگر می‌رود. او پس از بازگشت درگیر ماجرایی می‌شود که در آن مرتکب قتل می‌شود و پس از دستگیری در زندان به انتظار لحظه‌ی اعدام خویش می‌نشیند. بیگانه که یکی از مهم‌ترین آثار کامو می‌باشد همیشه به عنوان نقطه‌ی عطفی در کارنامه‌ی پربار او محسوب می‌شود.