دسته‌ها
اخبار

انواع مدل های کناف را بشناسید شرکت ساختمانی آذین پیمان کیش | panelgachikanaf

انواع مدل های کناف را بشناسید شرکت ساختمانی آذین پیمان کیش | panelgachikanaf

این نمونه بیشتر از سایر مدل ها مورد استفاده قرار می‌گیره. علاوه بر طراحی و اجرای انواع کناف آشپزخانه، طراحی و اجرا کناف سقف و طراحی و اجرای کناف دیوار، از دیگر خدمات تیم متخصص پرشین کناف می باشد. برای آشپزخانه هایی که فضای داخلی و دکوراسیون آن ها کلاسیک است، کناف سقف دایره ای و گرد گزینه های مناسبی به شرکت پنل گچی کناف کرمانی شمار می آیند.

  • من آموزش کناف کاری رو ار سایت ۱۱۸ فایل گرفتم امیدوارم بتونم این طرحارو پیاده سازی کنم.
  • در این مطلب همانطور که از عنوان مشخص است می خواهیم به معرفی طرح های جدید و جذاب سقف کناف بپردازیم.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.

اما به دلیل نرمی، برای ساخت طرح‎های سطح کناف مناسب می‎باشند. ضخامت 5/12 و 15 تا 18 کناف‎ها برای ساخت پایه کناف مناسب هستند. ضخامت 5/12 وزن زیادی به ساختمان اضافه نمی‎کند و برای سقف کاذب مناسب است.

چه رنگی برای کناف مناسب‌تر است؟

این مدل کناف ها با لوسترهای کریستالی و نورپردازی مخفی؛ فضایی شیک و کاملا کلاسیک را ایجاد می کنند. یک مدل سقف پذیرایی ساده و بدون تزیینات که جز نورپردازی های ساده هیچ المان دکوراتیو یا تزیینی ندارد، برای یک دکوراسیون مدرن و مینیمال بهترین راهکار است. در ادامه این مطلب، می توانید نمونه هایی از این پروفیل های زیبا و خاص و کاربرد آن ها در طراحی سقف پذیرایی را مشاهده بفرمایید. طراحی این سبک تزیینات علیرغم ظاهر کاملا ساده، نیازمند دید طراحانه و محاسبات دقیق نرم افزارهای معماری ست و بهتر است برای پیاده سازی این ایده از معماران حرفه ای کمک بگیرید.

قشنگ‌ترین نمونه سقف کاذب چوبی و ماهرترین نصاب سقف چوبی کاذب

برخی از ضخامت‌ها برای سقف و برخی دیگر برای دیوار استفاده می‌شود. معمولا از ضخامت‌های بالای پانل باتیس برای ساخت دیوارهای جداکننده و پارتیشن‌ها استفاده می‌شود. مهم‌ترین نکته‌ای که برای داشتن یک سقف یا دیوار کاذب عالی باید رعایت کنید، انتخاب پیمانکار مناسب است. پیش از انتخاب حتما چند پیمانکار را بررسی کنید و هزینه‌ها و کیفیت کار هر کدام را مقایسه نمایید و سپس اقدام به نوشتن قرارداد با یک پیمانکار کنید.

درباره زمان انجام پروژه، تعداد و دستمزد کارگران نیز در قرارداد توضیحات کامل بنویسید. بهتر است یک نقشه از محیط اجرای طرح را در پیوست قرارداد داشته باشید. در این صورت می‌توانید با اطمینان، کار را به پیمانکار تحویل بدهید و از نتیجه راضی باشید.