دسته‌ها
اخبار

بهترین جواهرات نقره را از کجا بخریم؟ آبی بیوتی | hsaatchi

بهترین جواهرات نقره را از کجا بخریم؟ آبی بیوتی | hsaatchi

از دلایل عمده معروفیت این مجموعه طراحی و ساخت‌ طلاهای خاص و منحصر به‌فرد مناسب تمامی سلیقه‌ها است. ، به وضوح الهام گرفته از طبیعت است، از دنیای گلها تا دنیای حیوانات. حلقه های او به شکل برگ و حشرات، یا گردنبند تمساح از جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی اوست. جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی او برای دختران مناسب است و نمی توان از آنها چشم پوشی کرد. شهرت این شرکت در بازار طلا و جواهرات لوکس، بیشتر به خاطر کالاهای بخش الماس تیفانی است و محصول ویژه آن، حلقه‌های نامزدی است که در بازارهای الماس، طلا و جواهرآلات سایت طلا و جواهر بسیار مشهور است.

  • لازم هست بدونید که با صرف نظر از بهترین سنگهای قیمتی استفاده شده در محصولاتش، بولگاری فقط از طلای 18 عیار استفاده میکنه.
  • این سبک الماس گونه، ترکیب تلاش و مهارت گوهرشناسان، طراحان و صنعتگرانی است که با یکدیگر کار می کنند.
  • پس از آن، او تمام پروسه از جمله انتخاب الماس و سنگ های قیمتی را نظارت می کند.
  • علاوه بر این، طراحی خاصی که دارد به‌راحتی با لباس‌های رسمی یا غیررسمی قابل‌استفاده است و ست کردنشان آسان است.

انگشتر یا حلقه نقره علاوه بر زیبایی که دارد می‌تواند نشان دهنده تعهد شما نسبت به یک فرد دیگر باشد. این گوشواره‌ها که از معادن الماس گلکنده در هند آمده‌است، به خاطر الماس‌هایی به شکل کوسن، کوسن‌های شاهنشاهی نیز نامیده می‌شوند. وزن هر لنگه از این گوشواره حدود ۲۳.۱۱ قیراط است و نخستین بار در مه ۲۰۱۱ در فروش بهاره جواهرات مجلل کریستیز در هنگ کنگ دیده شد. یک خریدار گمنام این گوشواره‌ها را به قیمت ۹.۳ میلیون دلار خرید. این الماس در اصل از الماس کولینان بریده شده‌است، کولینان ۱ اکنون بخشی از کلکسیون جواهرات دولت انگلستان است و به قیمت سرسام‌آور ۱۱ میلیون دلار به فروش رسید.

طلا و جواهر میهن طلا

برند بوچلاتی هم با استفاده از مرغوب‌ترین طلای ایتالیایی در ساخت جواهرات لوکس، به ریشه‌های رومی خود ادای ‌احترام می‌کند. این برند رُمی از طراحی‌های رومی در ساخت جواهرات لوکس خود الهام می‌گیرد. یکی از دلایل عمده شهرت برند تیفانی اند کو، حتی برای عموم مردم، کاربردی‌بودن جواهرات آن در مراسم مختلف است. مجموعه وسیع این برند فقط محدود به تولید جواهرات لوکس زنانه نمی‌شود و در خطوط تولیدشان به مردان و کودکان هم توجه دارند. وقتی با هم و در کنار هم و در هرکدام از گوش ها آویزان می شوند، به نظر می رسد که پرنده ی سمت راست میوه ای (سنگ یاقوت آبدار) را در دهان پرنده ی کوچکتر می گذارد.

۲٫ کارتیه Cartier

این الماس بخشی از کلکسیون جواهرات مجلل بود که در مه ۲۰۱۱ برای خرید موجود شد. بنگاه تجارت کریستیز (فروشنده‌ی آن) این الماس را با عنوان “عشق در یک نگاه” به بازار عرضه کرد و در روز ولنتاین برای بازدید عمومی گذاشت. هرچند ممکن برخی آدم‌ها زیاد اهمیت ندهند جواهری که در انگشت‌شان دارند چند قیراط است، اما بعضی‌ها واقعا خودشان را می‌کشند تا بزرگ‌ترین “صخره” را داشته‌باشند.