دسته‌ها
اخبار

بهترین وکلا تهران-بهترین وکیل تهران-وکیل ملک-وکیل خانواده-وکیل چک-وکیل سفته-طلاق

در کل وکیل دادگستری بعد از بررسی مدارک و شواهد موکل نهایتا می تواند نتیجه پرونده را پیش بینی کند. حتی پیش بینی نیز نمیتواند نتیجه قطعی هر پرونده‌ای باشد چرا تصمیم گیری نهایی و صدور رای برعهده وکیل نیست. جهت نیاز به اخذ مشاوره حضوری می توانید با دفتر ما تماس گرفته و ضمن اخذ نوبت مشاوره، در ساعت مقرر به نشانی ما مراجعه نمایید.

  • شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید.
  • بنابراین، وکیل باید تمام مواد قانونی و رویه محاکم و پیگیری پرونده های حقوقی و کیفری آشنا باشد.
  • وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که با کسب مجوزهای قانونی برای امر وکالت شایستگی می یابد همچنین وکیل پایه یک ، وکیلی است که به مدرک پایه یک در کانون وکلای دادگستری نائل گردیده و سوگند یاد کرده امین موکل خود باشد و جز برای حق و عدالت و حقیقت نکوشد.
  • همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید.

با توجه به گستردگی موضوعات مختلف حقوقی و کیفری و ثبتی، وکیل پایه یک دادگستری با اخذ و انجام امور خاص به تدریج در زمینه خاص تبحر پیدا نموده و در صورت رجوع موکل به دفتر وکیل در زمینه همان تخصص وکیل امکان پیروزی در زمینه مشکلات پیش آمده بسیار افزایش خواهد یافت. کسی است که در خصوص مسائل حقوقی در مراجع قضایی و هم چنین غیر قضایی اقدام می کند. به زبان ساده تر باید بگوییم که وکیل حقوقی اقدامات قانونی موکل خود را انجام می دهد. لازم به ذکر است که وظایف و حیطه ی کاری این وکلا در قرارداد مشخص می شود و آن ها تمام کار های مشخص شده در متن قرار داد را انجام می دهند. در بخش بعد بهویژگی های وکیل متخصص حقوقی در تهرانمی پردازیم پس با ما همراه باشید.

گاهی اوقات یك وكیل تحصیل كرده جوان بسیار می تواند از یك وكیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به كار شما بیاید. زن یا مرد بودن وكیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاك علم ، شهرت و حسن خلق اوست. برای اشخاصی که به قوانین حقوقی و طرح دعاوی آشنایی دارند وجود وکیل الزامی نیست. اما برای افرادی که از روند قانونی حل دعاوی و اختلافات اطلاعات و آشنایی کامل ندارندف وجود یک وکیل باتجربه می تواند به آنها در حل پرونده کمک کند و لازم است که شخص قبل از انجام هر کاری با وکیل و مشاوره مشورت نماید. یکی از مهم ترین ویژگی بهترین وکیل دلسوز بودن وکیل و صداقت حسن شهرت وکیل می باشد. بنابراین، وکیلی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی به او اعتماد کنید و مطمئن شوید که وکیل از منافع شما محافظت کند.

وکیل خوب کیست؟

زیرا، وسعت پرونده های قضایی در محاکم به گونه ای است که یک وکیل نمی تواند در همه موضوعات تخصص و تبحر و مهم تر اینکه تجربه داشته باشد. گروه وکلای یعقوبی بر این نکته تاکید دارند که وکالت فردی را بپذیرند که حقی مشروع و قانونی برای وی متصور است در غیر اینصورت پرونده توسط وکیل پذیرفته نخواهد شد. همانطور که می‌دانید انتخاب وکیل خوب و با تجربه در پرونده ها اخص پرونده های ملکی و کیفری بسیار حساس می باشد.

بهترین وکیل ملکی در تهران | بهترین وکیل در تهران

مثلا شخصی به شخص دیگر وکالت می‌دهد تا از طرف او یک قرار داد امضاء کند یا از طرف او رضایت دهد. با توجه به اینکه وکلای معروف و سرشناس بسیاری در تهران مشغول به فعالیت هستند و امکان معرفی کامل همه این افراد در این مطلب وجود ندارد در ادامه به ذکر نام برخی از این وکلا جهت آشنایی خوانندگان این مطلب پرداخته می شود. همچنین عضویت در کمیسیون حقوقی و قضایی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و کارگروه قضایی تحقیق سند چشم انداز بیست ساله و دبیر کمیسیون حقوق ورزشی کمیته المپیک و عضو موسس انجمن علمی حقوقی ورزش کشور از سوابق اجرایی ایشان می باشد. همچنین عضو کمیته انضباطی باشگاه استقلال و مشاور حقوقی مدیر عامل به مدت 2 سال بوده اند. ایشان عضو حقوقدان کمیته انضباطی دانشکده علوم و فنون دریایی و … می باشد و دارای سوابق اجرایی، اداری حرفه ای، آموزشی و آثار تالیفی متعدد حقوقی هستند. با توجه به اینکه رشته حقوق در ایران همانند سایر کشورها، یکی از رشته های پرطرفدار است، به همین نسبت وکلای بسیار خوبی از بین فارغ التحصیلان این رشته مشغول به فعالیت در سراسر کشور ایران هستند.

اگر ساکن تهران هستید و یا می‌خواهید بسته به نوع پرونده، بهترین وکیل تهران را پیدا کنید با ما همراه باشید. همانطور که می‌دانید بهترین موسسه حقوقی، موسسه‌ای است که در صورت بررسی پرونده حقوقی موکل و ارزیابی آن پس از مطالعه دقیق متوجه شود امکان انجام وکالت وجود ندارد و یا درصد پایینی احتمال موفقیت پرونده هست از برعهده گرفتن پرونده حقوقی صرف نظر نمود و باعث ضرر مالی و زمانی موکل نمی‌شود. وکیل در تهران به صورت تخصصی به اقامه دعوی در پرونده‌های خلع ید، ادعای مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، فسخ اجاره، ملک تجاری سرقفلی، افراز ملک، مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه تجارت و … می‌پردازد. گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید. گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید.

یکوکیل خوب حقوقیبه تمام مراحل دادگاه نظارت می کند و در تمام جلسات دادگاه حاضر می شود و دیگر لازم نیست موکل او در تمام جلسات دادگاه حاضر شود. بهترین وکیل خانواده باید فرصت کافی برای مطالعه و رسیدگی به پرونده شما را برای خود فراهم آورد. تا حد امکان واقعیت های پرونده و یا نظرات شما را صادقانه و با اختصاص وقت مشاوره ، تجزیه و تحلیل کند. همیشه برای حل مشکلات حقوقی باید یک وکیل خوب انتخاب کنید تا به بهترین شکل مشکلات حقوقی، کیفری، خانواده، بانکی و… را حل نماید و در اولین فرصت رای را به نفع موکل خود اخذ کند.

آیا امکان مشاوره آنلاین با بهترین وکیل تهران وجود دارد؟

پیشنهاد میشود قبل از انجام هرگونه معامله ی ملکی با وکیل مشورت کنید تا سرمایه تان را از دست ندهید اما اگر به مشکل خورده اید و به دنبال وکیل هستید ، وکیل ملکی خوب در تهران بسیار است که میتواند به شما کمک کند. به تمام دارایی های غیر منقول در ردیف ملک قرار قرار گرفته باشد ملک گفته می شود. شما باید بدانید که در دعاوی ملکی و در دفاع از خویش در برابر اتهامات باید یک سری نکات و قواعد را رعایت نمایید تا بتوانید از حق خودتان دفاع نمایید. به دلیل اهمیت بالای پرونده های حقوقی مرتبط با امور ملکی جای هیچ گونه اشتباهی وجود ندارد و باید دقت زیادی به خرج دهید.

امروزه مشکلات و اختلاف خانوادگی، حجم زیادی از پرونده‌های موجود در دادگاه‌ها و دادگستری‌ها را تشکیل می‌دهد و بسیاری از خانواده‌هایی که درگیر این مسائل هستند، بعضا سال‌های زیادی از وقت خود را به رفت وآمد در مراکز قضایی می‌گذرانند. دعاوی کیفری، آن دسته از دعاوی است که مربوط به کانون خانواده است و در آن اعضای یک یا چند خانواده، با یکدیگر دچار اختلاف هستند. شایع ‌ترین نوع اختلافات و نزاع خانوادگی مربوط به پرونده‌های طلاق می‌شود که معمولا افراد مراحل طولانی‌ و ابعاد مختلفی که دارد. بنابراین اگر یک وکیل خانوادگی داشته باشید دیگر نگران به وجود آمدن انواع پرونده های حقوقی نخواهید بود چرا که در کمترین زمان ممکن توسط وکیل به سرانجام خواهد رسید.