دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل تهران کیست؟ معرفی + آدرس + تلفن تماس ️ گروه وکلای حامیان عدالت

اما وکالت مقید، با قید و شرط همراه است و اجازه وکیل محدود به اموری است که موکلش به او اجازه داده، مثلا موکل کسی را وکیل خود در اجاره دادن ملک قرار می دهد، چنین وکیلی دیگر اجازه ندارد برای فروش خانه یا هر عمل دیگری از طرف موکلش اقدام کند. دارای پروانه وکالت پایه دو (کارآموزی) و یا پروانه وکالت پایه یک می‌باشد. وکیل و مشاور حقوقیدر پروژه های حقوقی شرکت های بزرگ شیلات و چاپ و کشت و صنعت و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و… پس از توافقات انجام شده و قبول وکالت با امضای قرارداد، رسیدگی به پرونده شما شروع می شود. در جلسه ملاقات حضوری وکیل متخصص با ارزیابی کامل و همه جانبه جزئیات پرونده، راه حل را پیدا می کند. انجام کاملا تخصصی عام امور کیفری شامل، جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، قتل، تجاوز به عنف، ضرب و جرح، مواد مخدر و …

  • وکالت پایه دو دریافت می کردند و بعد از گذشت مدتی پروانه وکالت پایه یک می گرفتند اما این سیستم هم اکنون رد شده و قبول شدگان آزمون مشاوران قوه قضاییه هم بعد از قبولی و طی 18 ماه کارآموزی می توانند به عنوان وکیل پایه یک فعالیت کنند که البته به شرط قبولی در آزمون پایه یک است.
  • تیم حرفه ای وکیل تهران تشکیل شده از بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران که در آزمون سخت وکالت رتبه خوبی را کسب نمودند و با تکیه بر تجربه و علم و دانش خود دلسوزانه، بهترین راهکار و مشاوره را به موکلان خود ارائه می دهد.
  • وکیل قضایی بعد از اتمام دوره کارشناسی در آزمون وکالت شرکت کرده و پس از اتمام کارآموزی پروانه وکالت گرفته است.
  • وکلای تهران در طیف وسیعی از مسائل حقوقی فعالیت می کندد و این امر باعث شده که انتخاب بهترین وکیل تهران که در زمینه مورد نظر شما نیز متخصص باشد را بسیار سخت کرده است.
  • دادگاه حقوقی، محاکم و مراجعی هستند که به موضوعات حقوقی رسیدگی می کند.

وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود ، همچنین وکیل توانایی انجام و قبول کلیه پرونده های حقوقی و کیفری را دارد. مالیات از جمله دغدغه هایی است که ذهن همه افراد را به خود مشغول نموده است. این موضوع برای صاحبان مشاغل و افرادی که در حوزه خرید و فروش ملک فعالیت می نمایند بیش از همه نگران کننده است. آنان با خود می گویند چه کنیم که با کمترین مشکل در حوزه مالیات مواجه شویم؟ راه حل مشکلات مالیاتی چکونه است؟ و وکالت مالیاتی خود را به دست چه کسانی بسپاریم؟ اینها نکاتی است که باید در مورد آن بیشتر بدانیم. یکی از نهادهای مهم در بحث مربوط به ملک و همچنین امور تجاری و صنوف، شهرداری می باشد.

وکیل خوب در تهران متخصص پرونده های کیفری و حقوقی

تمامی اشخاصی که مشکلات حقوقی دارند یک دغدغه بسیار مهم دارند و آن انتخاب بهترین وکیل در تهران می‌باشد. زیرا هر شخص اطلاعات کافی در رابطه با قوانین حقوقی ندارد که بتواند از خود دفاع کند. از مناسب‌ترین راه‌ها برای انتخابوکیل حرفه‌ای در تهران مراجعه به موسسات حقوقی است. دلیل این کار این است که در موسسات حقوقی تعداد وکیل‌های بیشتری فعالیت می‌کنند و می توانند در هر زمینه‌ای چندین وکیل خوب را به شما معرفی کنند. گروه وکلای عدل ایرانیان با برخورداری از متبحر ترین و مجرب ترین وکلای پایه یک دادگستری آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی از جمله دعاوی کیفری، خانواده، حقوقی، ثبتی، ملکی، تجاری و … می باشد.

بهترین وکیل خانم در تهران

دکتر امین گلریز، وکیل پایه یک دادگستری در شهر تهران و عضو کانون وکلای مرکز می‌باشند. ایشان دارای سوابق درخشان کاری و علمی از جمله فارغ التحصیل رتبه یک دکتری حقوق، رتبه دوم کارآموزی قضات، عضو هیات علمی دانشگاه، پژوهشگر برتر کشور، نویسنده کاملترین شرح بر قانون مجازات اسلامی می‌باشد. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در تهران در دعاوی حقوقی و کیفری و دیگر دعاوی پنج سال سابقه فعالیت مستمر و مداوم دارد.

♦ دارای تأیدیه پژوهشی از سوی پروفسور مارک لملی، استاد بزرگ حقوق آمریکا در دانشگاه استنفورد. تحصیلات عالی در رشته حقوق و یا در رشته‌های مرتبط به آن را حداقل تا مقطع کارشناسی داشته است. به عنوان مثال می توان به پرونده هایی که در نهایت به قصاص متهم ختم می شوند اشاره کرد. از طریق ایمیل، پیوندی برای ساختن رمز تازه دریافت خواهید کرد.