دسته‌ها
اخبار

تأخیر دادگاه نیویورک در سراسر کشور


اخیرا بررسی داده های شهر توسط مت کاتز در Gothamist دریافتند که بیش از یک چهارم افراد در زندان های شهر نیویورک برای جلسات و محاکمه ها به موقع به دادگاه مراجعه نمی کنند.

در سال مالی 2022، 79.1 درصد از بازداشت شدگان در شهر نیویورک به موقع خود را به زندان رساندند که 15 درصد نسبت به سال 2021 کاهش داشته است. این بالاترین نرخ های ثبت شده از سال 1999 است که ثبت اسناد مدرن در دسترس قرار گرفت.

تأخیر در حمل و نقل می تواند باعث به تعویق افتادن جلسات دادگاه و محاکمه شود و آزادی افراد را بیشتر به تأخیر بیندازد و کشمکش های مربوط به سلامت روان را تشدید کند.

در نیویورک، این تأخیرها منجر به سپری ، تعداد بیشتری از افراد در زندان‌هایی مانند جزیره رایکرز می‌شود که به‌طور مشهوری شلوغ است. ازدحام بیش از حد در جزیره Rikers یک موضوع دائمی است زیرا جمعیت بازداشتی باید از سطح فعلی نزدیک به 6000 به 3300 کاهش یابد تا بسته شدن برنامه ریزی شده تسهیل شود..

سال گذشته زندان های شهر نیویورک گزارش خود را اعلام ،د بالاترین نرخ مرگ و میر در 25 سال در حالی که آن را دقیقاً مشخص نیست که چرا بازداشت شدگان با تأخیر به دادگاه می آیند، مسائل مربوط به کارکنان و مدیریت در اداره اصلاحات می تواند از عوامل باشد.

ژوزفین پترسون، در دا،، تگزاس، تاخیر در اعطای مجازات مشروط باعث می شود که زند،ان به مدت دو هفته در انتظار ارزیابی بالینی اجباری بمانند. گزارش ها برای اخبار صبح دا،.

بر اساس داده‌های به‌دست‌آمده توسط دا، مورنینگ نیوز، تأخیرها باعث می‌شود که زندان شهرستان دا، به ظرفیت خود نزدیک شود و هر دو هفته یک‌بار 87000 دلار برای این شهرستان هزینه داشته باشد. به گفته آرنولد پاتریک، مدیر نظارت و اصلاحات جامعه، به نظر نمی رسد که سایر شهرستان های این منطقه مشکل مشابهی داشته باشند.

“اگر [they] می‌تواند راه بهتری را به من نشان دهد، من آن را انتخاب می‌کنم و آن را در جای خود قرار می‌دهیم.» پاتریک به The Dallas Morning News گفت.

تیموضوع بزرگ تر ازدحام جمعیت در حالی که زند،ان در انتظار محاکمه هستند، موضوع بحث فرماندار تگزاس، گرگ ابوت در هفته های اخیر بوده است. تقریباً دو نفر از هر سه زند، در سراسر ایالت، بازداشت‌شدگان پیش از محاکمه هستند یا محکوم نشده‌اند، در همان زم، که ایالت میزان خشونت‌های زیادی را در زندان‌ها گزارش می‌کند.

میشل دیچ، مدیر آزمایشگاه نوآوری زندان و زندان در دانشکده روابط عمومی LBJ دانشگاه تگزاس، به رادیو عمومی تگزاس گفت که آنها شاهد سطح خطرناکی از ازدحام جمعیت هستند. دیچ به عقب ماندگی کووید و اجرای لایحه 6 سنا، قانون اصلاح وثیقه که دو سال پیش تصویب شد، به ،وان دلایل ازدحام بیش از حد اشاره کرد. این لایحه محدودیت هایی را برای افرادی که می توانند با اوراق قرضه بدون نقد آزاد شوند، تعیین می کند.

دیچ گفت: «کاملاً درست است که هنوز پرونده‌های معوقه وجود دارد، زیرا دادگاه‌ها قادر به برگزاری جلسات استماع و محاکمه در طول همه‌گیری نیستند.» “پس این کاملا یک عامل است. اما SB 6 [Senate Bill 6] به طرق بسیار اساسی نیز به ازدحام کمک کرده است.»


منبع: https://thecrimereport.org/2023/02/23/nyc-courts-backlog-mirrors-delays-around-the-country/