دسته‌ها
اخبار

تامسون رویترز Elite را به عنوان یک شرکت مستقل که اکنون متعلق به مدیر دارایی TPG است، معرفی می کند


روز معاملات فنی حقوقی بزرگ است. به دنبال اخباری که اوایل امروز در مورد ادغام Fastcase و vLex منتشر شد، اکنون اخباری از آن منتشر شده است تامسون رویترز که در حال فروختن ا،ریت سهام Elite، مجموعه ای از مدیریت وکالت و محصولات مالی آن برای شرکت های حقوقی بزرگتر است، به TPG، یک شرکت مدیریت دارایی جه،، و الیت را به یک تجارت فناوری حقوقی مستقل تبدیل می کند.

TR گفت که قراردادی قطعی با TPG امضا کرده است تا بتواند ا،ریت سهام Elite را به دست آورد و ارزش ،ب و کار را تقریباً 500 میلیون دلار برآورد کند.

TR در اعلام این فروش گفت: «این تراکنش Elite را قادر می‌سازد تا با تمرکز بیشتری کار کند، منابع و تخصص بیشتری را برای تسریع رشد و حمایت بهتر از مشتریان خود در حالی که آنها به‌صورت دیجیتالی تغییر می‌کنند تا نیازهای در حال رشد مشتریان خود را برآورده کنند، ارائه کند.»

پس از بسته شدن معامله، TPG Capital، تجارت سهام خصوصی TPG در ایالات متحده و اروپا در مراحل پای،، سهامدار عمده این تجارت مستقل خواهد شد. تامسون رویترز سهام مالکیت اقلیت در ،ب و کار را حفظ خواهد کرد و نمایندگی هیئت مدیره خواهد داشت و از الیت به صورت استراتژیک در آینده حمایت می کند.

پل فیشر، رئیس تجارت حرفه ای حقوقی تامسون رویترز، گفت: «ما قویاً احساس می کنیم که سرمایه گذاری جدید TPG، همراه با مالکیت اقلیت تامسون رویترز و نمایندگی هیئت مدیره، Elite را برای تضمین موفقیت مستمر مشتریان ما قرار می دهد. ما همچنان متعهد به ارائه تخصص و تجربه خود برای کمک به رشد نخبگان هستیم و در عین حال تمرکز و سرمایه گذاری بیشتری را در زمینه فناوری های مبتنی بر محتوا، از جمله هوش مصنوعی و راه حل های گردش کار خودکار، برای توانمندسازی بهتر مشتریان در اجرای قانون و انجام کارشان اختصاص می دهیم. کاراتر.”

TPG دارای سابقه سرمایه گذاری در شرکت های نرم افزاری است که نیازهای منحصر به فرد بازارهای عمودی را برطرف می کنند. تیم میلیکین، شریک TPG گفت: ما معتقدیم صنعت حقوقی بازاری است که در حال تحول دیجیتال است و Elite با شرکت های پیشرو در این سفر شریک می شود. فناوری قابل اعتماد الیت، پایگاه مشتریان قوی و پتانسیل رشد قابل توجه، این شرکت را به یک رهبر آشکار در میان بهترین شرکت های حقوقی تبدیل کرده است و ما مشتاقانه منتظر همکاری با تیم برای ارتقا و گسترش پلت فرم هستیم.

مجموعه محصولات Elite با ارائه 3E پرچمدار آن هدایت می شود و همچنین شامل ProLaw، eBillingHub و MatterSphere می شود که همگی با هدف بهبود امور مالی و حسابداری شرکت حقوقی، از جمله صورتحساب، صورتحساب، پرداخت ها، و گزارشگری مالی هستند. الیت ادغام های موجود با محصولات تامسون رویترز را حفظ خواهد کرد.

TR گفت: بسته شدن معامله منوط به تاییدیه های نظارتی و شرایط بسته شدن است و پیش بینی می شود در سه ماهه دوم سال 2023 رخ دهد.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/04/t،mson-reuters-spins-off-elite-as-independent-company-now-owned-by-،et-manager-tpg.html