دسته‌ها
اخبار

جابه‌جائی و کاشت درختان | nahalfa

جابه‌جائی و کاشت درختان | nahalfa

سطح بالایی گودال را به اندازه دو و نیم تا هفت و نیم سانتی متر از خرده چوب و یا مالچ برگ بپوشانید. مالچ کردن اطراف درخت باعث می شود درخت از لگد شدن و زیر ماشین چمن زنی رفتن محافظت شود. قبل از شروع روند کاشت، ابتدا هدف نهایی خود را در نظر بگیرید. بهترین تصمیم از چه نوع درختی مناسب نیاز شماست گرفته تا انتخاب محل کاشت.

  • خاستگاه اصلی نهال به اطراف دریاچه خزر شامل، ایران، ترکیه، ازبکستان، جزایر کریمه در جنوب اوکراین، چین و یونان است.
  • شروع تنه درخت باید با زمین هم‌سطح باشد و ریشه‌ها کاملا داخل گودال قرار بگیرند.
  • همچنین به هیچ عنوان فضولات دامی مستقیما با طوقه نهال تماس نداشته باشد.
  • فرهنگی که منطبق با منطق و اصول در کل دنیا نهالستان نهال فا پایه‌ریزی شده است.
  • نهال زرشک که درختچه ای خاردار است معمولا در مناطق جنوب شرقی ایران کشت می شود.

در نتیجه با زیر رو کردن زمین همین باقی مانده های دوره قبلی کشت، تبدیل به کود شده و برای زمین مفید می باشد. می توانید در باغ خانگی خود با استفاده از گونه هایی مثل رَزبری ، بلک بری و… میوه هایی را پرورش دهید که به دلیل انبار داری ضعیف در بازار موجود نیستند. مدیران شرکت متعهد شده‌اند به زودی یک میلیارد درخت در سراسر دنیا بکارند ضمن اینکه تاکنون بیش از ۲۰ پروژه درختکاری در ۱۵ کشور مهم دنیا را تحت حمایت خود قرار داده‌اند. پهنای گودال حداقل سه برابر ارتفاع ریشه باشد و دارای کناره‌ای شیبدار و عمیق‌تر از کف توپی ریشه باشد. ۲) از گیاهان با کیفیت بالا که بدون آسیب قابل رؤیت هستند استفاده کنید. گیاهانی را انتخاب کنید که رشد مقاوم و قوی و رنگ برگ خوب و ریشه سفید و محکم داشته باشند.

بهترین عملکرد محصول با فروش کود مرغی

کاشت درخت آلبالو دقیقا مشابه نهال گیلاس است و به همان روش کاشته می شود. نهال آلبالو برای گرده افشانی درختان شما بسیار مناسب است و توصیه می کنیم تعدادی از آن را در مزارع خود کشت نمایید. در شرایط نرمال، بهترین زمان برای کاشت نهال پسته؛ زمانی است که نهال آن در خواب باشد. ابتدای فصل زمستان و بهار، بهترین زمان برای کاشت نهال های پسته است. توجه داشته باشید که بهتر است نهال پسته، قبل از رسیدن یخبندان های زمستانی کاشته شود تا به خوبی ریشه آن جذب خاک گردد. نهال پسته از نظر نگهداری و شرایط پرورش بسیار با سایر درختان متفاوت است.

هر انچه لازم است در مورد کاشت نهال بدانید

قوانین محلی را برای حفر گودال و کاشت درختان بررسی کنید. اکثر جوامع و مناطق قانون های منطقه ای و محلی در مورد درختان و حفر گودال برای کاشت درخت در آنجا دارند. باید این قوانین را بررسی کنید تا مطمئن شوید که می توانید گودال حفر کنید و درخت بکارید. اگربررسی نکنید و کاشت کنید ممکن است نه تنها مانع از کاشت درخت شوند بلکه شما را مجبور به پرداخت جریمه هم بکنند.

فیلمی که ساختش تا ۲۰ سال دیگر هم تمام نمی‌شود

فاصله مناسب بین نهال‌ها، روی ثمردهی و کیفیت میوه‌های درختان اثر زیادی دارد و باید این فاصله طوری باشد که نور خورشید به همه‌‌ی قسمت‌های درخت برسد. 7-اگر از مواد اصلاح‌کننده خاک استفاده می‌شود، اختلافات ایجاد شده در اندازه خلل و فرج خاک ممکن است باعث بروز مشکلاتی در خصوص حرکت آب، نگهداری آب و رشد ریشه بین توپی ریشه و گودال کاش و خاک اطراف شود. قبلاً اشاره شد که تربیت یعنی ایجاد شکلی خاص در گیاه به منظور‌های معین.