دسته‌ها
اخبار

خراسان رضوی ایران وکیل

با تهیه خلاصه، تصویر واضحی از وضعیت خود را به وکیل در مشهد بدهید و مشخص کنید که امیدوارید به چه چیزی برسید. حرفه وکالت موظف است اطمینان حاصل کند که در راستای منافع موکل و نه در جهت پیشبرد نگرانی ها یا منافع شخصی وکلا انجام شود. وجدان خود هر وکیلی سنگ محک است، تمایل به احترام و اعتماد اعضای حرفه و جامعه ای که به آن خدمت می کند، انگیزه ای را برای وکیل فراهم می کند تا به بالاترین درجه ممکن از رفتار اخلاقی دست یابد. وکیل آسیب های شخصی از قانون و حقایق پرونده شما استفاده می کند تا ثابت کند که صدمات و آسیب های متحمل شده شما در تصادف ناشی از تخلف قانونی یک طرف مسئول بوده است. به نوبه خود، می توانید خسارتی را که مستحق آن هستید، از طریق رأی موفقیت آمیز قاضی در دادگاه دریافت کنید. علاوه بر یافتن یک وکیل “حرفه ای”، باید ویژگی های وکیل را با سبک، شخصیت و رویکرد خود مطابقت دهید.

  • طبق قانون اگر ارزش ریالی مطالبه کمتر از ۲۰ میلیون تومان باشد این پرونده در شورای حل اختلاف مورد بررسی قرار خواهد گرفت در غیر این صورت پرونده به دادگاه عمومی ‌ارجاع داده خواهد شد.
  • بر اساس مورد در صورتی که پرونده در صلاحیت شوراهای حل اختلاف باشد به شوراها واگذار می شود در غیر این صورت به محاکم حقوقی سپرده می شود تا مورد بررسی قرار گیرد.
  • ایشان بیش از 15 سال سابقه فعالیت حقوقی و قضایی در موسسه حقوقی داشته و مدت زمان 10 سال به عنوان وکیل دادگستری مشغول به فعالیت می‌باشند.
  • گروه حقوقی یک وکیل مدافع مشهد با داشتن وکلای متخصص برای دعاوی شما به شما کمک میکند تا حقوق خود را پس بگیرید و در تمام مسیر گروه حقوقی یک وکیل مدافع مشهد در کنار شما خواهد بود.
  • از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد.

اهمیت حفظ و تقویت بنیان خانواده در نزد قانون باعث شده است که تدوین قوانین و قواعدی در راستای حمایت از این بنیان مهم یعنی خانواده ضروری شده باشد. افزایش شمول و تعداد دعاوی خانوادگی در دادگاه ها نیز بیانگر این موضوع است که کانون خانواده نیازمند حمایت های ویژه ای نیز می باشد. حجم انبوهی از دعاوی موجود در دادگاه ها را دعاوی خانواده تشکیل می دهند. قبل از بیان هر مطلبی بهتر است بدانید که تشکیل خانواده و داشتن یک زندگی مشترک این روزها در جامعه‌ ما که سرشار از آسیب و ناهنجاری می باشد، مقداری سخت و مشکل شده‌ است.

تخصص های گروه وکلای آریامهر

به صورت کلی مراجع رسیدگی به دعاوی در کشور به دو دسته قضایی و غیرقضایی تقسیم می شوند. مراجع غیرقضایی به دعاوی بین مردم با دولت رسیدگی می کنند و خارج از قوه قضاییه تشکیل می شوند، معمولا زیر مجموعه قوه مجریه هستند و متصدیان این دادگاه نیز قاضی نیستند، در حالی که مراجع قضایی زیر نظر قوه قضاییه تشکیل شده و به دعوا بین مردم رسیدگی می کنند و متصدیان آن نیز از قضات تشکیل شده است. از سوی دیگر، قانونگذار مراجع قضایی را به دو دسته مراجع قضایی حقوقی و مراجع قضایی کیفری تقسیم می کنند. بر این اساس طبق ماده 294 قانون آیین دادرسی کیفری این مراجع قضایی به چند دسته تقسیم می گردند که عبارتند از دادگاه کیفری یک، دادگاه کیفری دو، دادگاه انقلاب، دادگاه اطفال و نوجوانان و دادگاه های نظامی که هریک صلاحیت رسیدگی به برخی پرونده ها را دارند. لازم است بدانید که دعاوی حقوقی و دعاوی دیگر از شرایط بسیار پیچیده ای برخورداند و باید درباره آن ها اطلاعات کافی را داشته باشید. به عنوان نمونه شاید شما قصد داشته باشید که در یک دعوای حقوقی از خود دفاع نمایید یا بخواهید که یک دعوای حقوقی را اقامه نمایید.

دعاوی خانواده

در مورد مجازات و پیگیری جرم رابطه نامشروع با دختر باکره نیازی به شاکی خصوصی نیست و مراجع قضایی با بررسی مدارک و شواهد موجود در پرونده به درستی ادعا پی خواهند برد. طبق قانون مجازات اسلامی‌حکم رابطه نامشروع با دختر باکره اعدام است، اگر دختر به سن بلوغ رسیده باشد و رابطه جنسی با میل دو طرف صورت گرفته باشد حکم زنا برای طرفین صادر خواهد شد. در خصوص این دست پرونده‌ها باید در نظر داشت اگر دختری بکارت خود را در اثر تجاوز از دست داده و مدت زمان زیادی از ماجرا گذشته باشد پزشکی قانونی امکان تشخیص دقیق این که چه کسی تجاوز را انجام داده نخواهد داشت، در این صورت شاکی باید مدارک و ادله کافی برای ارائه به دادگاه داشته باشد.

وکیل شرکت در مشهد

شما می‌توانید از سه راه تلفنی، حضوری و آنلاین با وکیل خود ارتباط برقرار کنید. در قسمت زیر راجع به تمامی این راه‌های ارتباطی صحبت خواهیم کرد تا بهترین راه را با توجه به نیازی که دارید، انتخاب کنید. وکیل‌ها باید بر اساس نوع پرونده و نیازهای موکل خود، فعالیت‌هایی را انجام دهند که این کارها کاملا اختیاری هستند و وکیل آن‌ها را به درخواست موکل انجام می‌دهد. در واقع در زمان شروع وکالت، قراردادی بین وکیل و موکل بسته می‌شود که به صورت وکالت نامه است و وکیل و موکل هردو آن را امضا می‌کنند. به همین دلیل وکیل می‌تواند بسیاری از وظایف و کارهای موکل خود را انجام دهد بدون این که به حضور موکل نیازی باشد. تمامی افراد متخصص و وکلای پایه یک دادگستری می توانند در صورت تمایل به همکاری با آسایش گستران از طریق فرم زیر نسبت به اشتغال در دپارتمان مرتبط با تخصص خود، اقدام نمایند.