دسته‌ها
اخبار

خرید زیر قیمت کابل تبدیل دی وی دی رام به یو اس بی قیمت عالی تست رایگان قطعات لپ تاپ,گارانتی و پخش در لپ تاپ بهار

خرید زیر قیمت کابل تبدیل دی وی دی رام به یو اس بی قیمت عالی تست رایگان قطعات لپ تاپ,گارانتی و پخش در لپ تاپ بهار

به طور کلی دی وی دی رایترهای اینترنال به سه دسته بندی Sata ، IDE ، IBM تقسیم بندی می شوند. دی وی دی IDE و IBM به نسبت درایو Sata قدیمی تر می باشد و امروزه در کمتر دستگاهی مشاهده می شود. اما درایو نوری Sata در اکثر لپتاپ های امروزی در 3 سایز 9 و 9.5 و 12.7 میلی متر مورد استفاده قرار می گیرد. دی وی دی درایوها ، اکثرا دارای قطعه ای در قسمت جلویی آنها می باشند که پنل درایو یا درب درایو نام دارد که می توانید از داریو قبلی باز کنید و به دی وی دی جدید نصب نمایید. در ادامه به توضیح درباره دی وی دی رایتر Sata 9_9.5mm می پردازیم.

  • این دی وی دی رایتر هم با کابل USB به کامپیوتر یا لپ‌تاپ وصل می‌شود و با سیستم‌عامل‌هایWindows 10, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS X سازگار می‌باشد.
  • AVRS مخفف Auto Vibration Reducing System هست که برای جلوگیری از لرزش دی وی دی رایتر استفاده میشه .
  • اکسترنال External یعنی خارجی و اینترنال Internal یعنی داخلی ( می دونم می دونی ، بغل دستیت شاید ندونه بنده خدا ) .
  • دیسک های بلوری ، از ظرفیت بسیار بالایی برخوردارند ؛ دیسک های بلوری یک طرفه از 25 گیگابایت و دیسک های دوطرفه بلوری از 50 گیگابایت ظرفیت برخوردارند .
  • این دستگاه به‌خاطر ابعاد مناسبیکه دارد،به راحتی در کیف لپ‌تاپ جای گرفته و حمل می‌شود.
  • درایو اکسترنال یا درایو خارجی، یک درایو مستقل خارج از محفظه سیستم کامپیوتر است که منبع تغذیه و فن مخصوص خود را دارد و توسط یک کابل به کامپیوتر متصل می شود.

در زمینه کار با حافظه ها ، خصوصا حافظه های نوری که ذاتا سرعت پردازشی و تعاملی پایینی دارند ، بافری با ظرفیت بالا ، قطعا کمک کننده خواهد بود . به همین دلیل ، امروزه با استفاده از بافرهایی با ظرفیتی در حد مگابایت ، کارها پیش می رود . “در صورتی که درایو نوری لپ تاپ خود را به هر دلیل میخواهید خارج نمایید و یا اینکه
درایو ثانویه را به لپ تاپ خود اضافه نمایید , کابل تبدیل dvd-rw به usb به شما کمک بسیاری میکند.” ممکن است گاهی پیش بیاید که درب دی وی دی رایتر شما باز نشود، این در صورتی است که چراغ LED آن روشن شده و صدای موتور آن می آید، اما در باز نمی شود. منظور از تسمه، چیزی است که حرکت دهنده نیرو از موتور به چزخ دنده ای که وظیفه باز و بسته کردن درب دی وی دی رایتر را دارد.

دی وی دی رام LITE ON مدل DVD-ROM SOHC-5236V

شایان ذکر است که تمامی تکنسین های فنی این مجموعه از زبده ترین و ماهرترین مهندسین کشور بوده و تعمیر کامپیوتر شما را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می دهند. دی وی دی رایترهای اکسترنال برای استفاده توسط یک کابل به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل می شوند.توسط دی وی دی رایتر اکسترنال می توانید انواع DVD  یا CD خود را به سیستم باز و اجرا کنید. درایو نوری در کنار این که یکی از لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ می باشد، باید گفت قطعه ای از سخت افزار رایانه است که به اندازه یک کتاب ضخیم قطر دارد و به دو صورت درایو نوری اینترنال و درایو نوری اکسترنال وجود دارد. این قطعه در قسمت جلویی داراییک دکمه Open / Close کوچک است که درب محفظه محرک را به بیرون می‌کشد و داخل می‌برد.

دی وی دی مجلس تعزیه خوانی شهادت حضرت علی اکبر (ع) سال 1401 حسینیه قودجان خوانسار

محمدرضا امين زاده هستم ، مهندس الكترونيك و سردبير مجله علم فردا . علاقه زیادی به سخت افزار دارم ، اگه فرصتی بمونه در زمینه ادیت فیلم و تصویر و طراحی رابط کاربری وب و اندروید مطالعه و تمرین می کنم . ایده آل برای جدیدترین رایانه های رومیزی رایانه های شخصی امروزی. برای Windows XP، 2000، Vista، Win7، Win8، Win10، Mac OS، Linux کار می کند. یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که بعد از چند ماه معمولاً برای همه درایوهای نوری ایجاد می‌شود این است که درب آن‌ها باز نمی‌شود.

دی وی دی رایتر هم برای دیدن و هم برای رایت کردن دی وی دی و سی دی مناسب می باشد. مشکل باز نشدن درب دی وی دی رایتر
دو تا دلیل می‌تواند باعث این مشکل شود که ما ابتدا دلیل دوم که بیشتر پیش می‌آید را توضیح می دهیم. برای درک آسان و سریع مفهوم ” درایو نوری اکسترنال ” نیاز است که ابتدا دو مفهوم ” درایو نوری ” و ” درایو اکسترنال ” را به صورت جداگانه توضیح دهیم. زمانی که  به درستی از دی وی دی رایتراکسترنال محافظت کنید و آن را داخل محفظه ای پلاستیکی یا درون جعبه ای و ..