دسته‌ها
اخبار

خرید لپ تاپ موسسه حقوقی (2023)


،ید لپ تاپ برای دفتر وکالت در واقع بسیار آسان است. هنگامی که شرکت ها درک کنند که رایانه تنها ابزاری است که یک کار خاص را انجام می دهد، بسیاری از حیرت ها از بین می روند. به سوالاتی مانند سرعت پردازنده چقدر باید باشد یا هارد دیسکی که باید ب،یم به راحتی پاسخ داده می شود. آن چیزی که کاربر واقعاً به آن نیاز دارد چیست؟ مطمئناً، برخی از ا،امات اساسی برای رسیدن به درستی وجود دارد، اما، در نهایت، این یک مسئله عملکرد است.

خوشبختانه، ا،ر شرکت‌های حقوقی به لپ‌تاپ‌های خود نیاز دارند تا بسیاری از عملکردهای مشابه را انجام دهند. و اگرچه راه‌های زیادی برای اشتباه ،ید لپ‌تاپ وجود دارد، اما راه‌های زیادی برای درست ، آن وجود دارد. بسیاری از تصمیماتی که وکلا در آن گیر می کنند صرفاً یک موضوع ترجیحی است. در زیر، ویژگی‌های مهمی را که یک شرکت باید در نظر بگیرد، بررسی می‌کنیم. اینها شامل مقداری است که باید انتظار ،ج کنند و از کجا باید ،ید کنند.

مشخصات لپ تاپ برای موسسات حقوقی

مک در مقابل کامپیوتر

اولین سوالی که بسیاری از شرکت ها به آن توجه می کنند این است که آیا باید مک ب،ند یا رایانه شخصی. این یک سوال مهم به نظر می رسد. در حالی که شروع به محدود ، انتخاب کاربر از دستگاه های متصل می کند، به اندازه گذشته عاملی محدود کننده نیست. بیشتر (اما نه همه) برنامه‌هایی که وکلا از آنها استفاده می‌کنند، به همان اندازه که روی رایانه شخصی کار می‌کنند، در مک نیز خوب کار می‌کنند. حتی مایکروسافت ورد این روزها به طور یکپارچه روی مک کار می کند. خوب، همانطور که MS Word می تواند یکپارچه کار کند.

شرکت های حقوقی باید از هر سبک کامپیوتری که با آن راحت هستند استفاده کنند. حتی تفاوت قیمت نیز هنگام مقایسه کامپیوترهایی با مشخصات مشابه از بین می رود.

سرعت لپ تاپ برای یک موسسه حقوقی

تا زم، که یک شرکت از رایانه های خود برای کارهای غیر ضروری مانند ویرایش ویدیو یا بازی های آنلاین استفاده نمی کند، نیازی به فکر ، زیاد در مورد سرعت پردازنده نیست. شرکت ها به سریع ترین پردازنده های موجود در بازار نیاز ندارند و هرگز از سرعتی که برای آن پرداخته اند استفاده نخواهند کرد. از سوی دیگر، آنها نیازی به ،ید ارزان‌ترین پردازنده ندارند – زمان هنوز پول است.

شرکت ها باید به دنبال این باشند که در میانه بازار پردازنده با چیزی مانند i5، i7 یا مشابه اینتل قرار بگیرند. و برای کاربران مک، پردازنده M1 مک‌بوک ایر 2020 احتمالاً هر کاری را که یک شرکت حقوقی معمولی به آن وارد می‌کند، انجام خواهد داد.

حافظه لپ تاپ برای شرکت های حقوقی

وقتی صحبت از مشخصات حافظه می شود، ا،ر مردم فکر می کنند که بیشتر همیشه بهتر است. و در بیشتر موارد حق با آنهاست. اگرچه نیازی به ،ید عمدی حافظه زیاد نیست. فضای هارد دیسک مانند گذشته گران نیست و دفاتر حقوقی در حال صرفه جویی بیشتر و بیشتر در داده ها به شکل دیجیتال هستند.

شرکت ها باید به سادگی به خاطر داشته باشند که بیشتر داده های آنها در کجا ذخیره می شود. آیا در یک سیستم مدیریت تمرین مبتنی بر ابر خواهد بود یا محلی خواهد بود؟ برای یک شرکت مبتنی بر ابر، یک هارد دیسک 256 گیگابایتی احتمالاً کار خواهد کرد. یک شرکت محلی احتمالاً می خواهد با 1 ترابایت شروع کند و از آنجا برود. به طور معمول، می توان فضای ذخیره سازی اضافی را با سهولت نسبی اضافه کرد.

اندازه صفحه نمایش

انتخاب اندازه صفحه نمایش توسط یک شرکت بیشتر از هر چیز دیگری به ترجیح کاربر مربوط می شود. در جایی که برخی قابلیت حمل 13 اینچی را ترجیح می دهند، برخی دیگر نمی توانند کار را با چیزی کمتر از 17 اینچ انجام دهند. با این حال، به جای تمرکز بر اندازه صفحه نمایش لپ تاپ، شرکت ها باید به دنبال اضافه ، م،تور دوم به تنظیمات لپ تاپ خود باشند.

هزینه یک لپ تاپ موسسه حقوقی چقدر باید باشد

هنگامی که رایانه ها به سادگی پردازش کلمه و وظایف ارتباطی اولیه را در دفاتر وکالت انجام می دادند، یک شرکت می توانست با یک راه اندازی ارزان کنار بیاید. آن روزها رفتند. بیشتر کارهایی که یک وکیل در کار خود انجام می دهد شامل رایانه است. کامپیوتر در حال حاضر مهمترین ابزار در دفتر وکالت است. شرکت ها نباید ابزار ارزان ب،ند.

اگرچه می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد، اما یک شرکت باید حداقل 1000 دلار برای یک لپ تاپ جدید برای دفتر خود ،ج کند. ،ج ، 1500 تا 1750 دلار غیر معمول نیست. باید انتظار داشت که هر سه سال یک بار این ماشین ها تعویض شود. یک کامپیوتر معمولاً در عرض سه سال از کار نمی‌افتد، اما شروع به عقب افتادن می‌کند و برای شرکت هزینه می‌کند.

جایی که وکلا باید لپ تاپ خود را ب،ند

شرکت های حقوقی باید به دنبال ،ید لپ تاپ های خود از یک فروشنده آنلاین معتبر باشند. آنها نباید برای انتخاب از بین لیست محدودی از ماشین آلات در نظر گرفته شده برای مصرف انبوه به فروشگاه های بزرگ با، مراجعه کنند. شرکت‌ها باید مستقیماً از Apple، Dell، Hewlett-Packard و سایر شرکت‌های فناوری آزمایش‌شده و آزمایش‌شده ،ید کنند. آنها همچنین می‌توانند به نمایندگی‌هایی مانند Newegg.com یا Backmarket.com مراجعه کنند تا بتوانند لپ‌تاپ‌های بازسازی‌شده با کیفیت را با قیمت‌های من، دریافت کنند.

نکات کلیدی برای ،ید لپ تاپ شرکت حقوقی

در پایان روز، لپ تاپ به سادگی یک ابزار در دفتر وکالت است. ،یداران به خوبی این را در طول جستجوی خود در نظر داشته باشند. اگرچه حداقل استانداردهایی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، اما ،ید سریع ترین لپ تاپ موجود در بازار ضروری نیست. یک لپ تاپ خوب شرکت حقوقی احتمالاً بین 1000 تا 1750 دلار قیمت خواهد داشت و حدود سه سال دیگر نیاز به تعویض دارد.

آ،ین به روز رس، در 2 مارس 2023


منبع: https://lawyerist.com/news/buying-law-firm-laptops-2023/